Metro Istanbul accoglierà l'industria di u trasportu publicu mundiale!

Metro Istanbul accoglierà u settore di u trasportu publicu mundiale
Metro Istanbul accoglierà l'industria di u trasportu publicu mundiale!

Metro Istanbul, affiliata à a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), accoglierà a Conferenza UITP Turchia, urganizata da l'Unione Internaziunale di i Trasportatori Pùblici (UITP) cù u tema di "Continuità finanziaria, cummerciale è operativa dopu l'epidemie in a Regione Eurasiatica". .

Özgür Soy, Direttore Generale di Metro Istanbul, u più grande operatore di u sistema ferroviariu urbanu di Turchia, è u Direttore Anzianu di Marketing, Membri è Servizi UITP Kaan Yıldızgöz, anu firmatu un accordu di cooperazione per a Conferenza UITP Turchia, chì si terrà per a 10ª volta questu annu. Metro Istanbul accoglierà a cunferenza u 15 di ghjugnu cù u tema di "Continuità finanziaria, cummerciale è operativa dopu a pandemia in a regione Eurasia".

A cunferenza, induve l'esperti di diversi paesi sparteranu e so sperienze, darà una opportunità unica per discutiri u presente è u futuru di u trasportu publicu è per scuntrà i capi di l'industria internaziunali.

"U nostru scopu hè di esse in u top 3 in Europa!"

Özgür Soy, Direttore Generale di Metro Istanbul, chì rapprisenta u settore di u trasportu publicu in Turchia à u Cunsigliu di Politica UITP, hà dichjaratu ch'elli operanu una di e più grandi reti di sistemi ferroviari in Europa cù i so investimenti in metro in rapida crescita in l'ultimi anni, è cooperanu cù UITP. in parechji campi.
Dichjarà chì u Pianu Maestru di u Trasportu Sostenibile è u Pianu d'Azzione Climatica, in particulare annunziati da IMM, sò in linea cù a visione di UITP, u General Manager Soy hà dettu: "Istanbul hè una di e cità cù i più grandi sistemi di trasportu publicu in u mondu. I prublemi è l'agenda di tutte e metropolis sò evidenti. assai simili. Avemu personalmente sperimentatu quantu hè impurtante a spartera di l'infurmazioni trà l'operatori di u sistema ferroviariu durante u periodu pandemicu. UITP hè a piattaforma più impurtante in u mondu per furnisce a cumunicazione trà l'operatori. Per quessa, continueremu à aumentà a nostra cooperazione cù UITP.

Dichjarà chì anu cuntinuatu i so investimenti senza rallentà malgradu u collu ecunomicu in u nostru paese è in u mondu in l'ultimi dui anni, u direttore generale Özgür Soy hà dettu: "Avemu cumandatu a linea di metro M2020 Mecidiyeköy-Mahmutbey in uttrovi 7 è in ghjennaghju 2021, T5 Cibali-Alibeyköy Bus Terminal Tram Line. Dopu, in maghju 2021, avemu messu e stazioni Masko è Bahariye di a linea di metro M9 Ataköy-Olympic à u serviziu di i residenti di Istanbul. In questu prucessu, avemu finitu i nostri investimenti per F4 Rumeli Hisarüstü. Cummissionemu a Linea Funicular Aşiyan è a Linea di Metro M8 Bostancı-Dudullu in un futuru vicinu. Cum'è una squadra grande è eccitante, travagliemu ghjornu è notte per diventà unu di i 3 principali operatori ferroviari in Europa in pocu tempu. in particulare u nostru sindaco metropolitanu. Ekrem İmamoğlu è u nostru Vice Sicritariu Generale Pelin Alpkökin ".

UITP di Metro Istanbul

Kaan Yıldızgöz, Direttore Senior di Marketing, Membership è Servizi in UITP, chì hà dichjaratu ch'ellu hè unu di i più forti stakeholder è unu di i attori impurtanti di u settore internaziunale, hà sottolineatu i prublemi recenti di u settore è e soluzioni per elli. Serà discutitu in a cunferenza chì si terrà in Istanbul.

U Sicritariu Generale di l'UITP, Mohamed Mezghani, farà u discorsu d'apertura à a cunferenza, chì si focalizeghja nantu à u trasportu publicu post-pandemia, risorse di finanziamentu in u trasportu publicu, innuvazione per u trasportu sustinibili, struttura legale, istituziunale è amministrativa. In più di i rapprisentanti di Turchia, i funzionari di u guvernu cintrali, i guverni lucali, l'operatori di trasportu publicu, l'urganisazioni industriali, i centri di ricerca di diversi paesi, accademichi è cunsultanti assisteranu à a cunferenza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*