Ministru Karaismailoğlu: Mettimu in serviziu 2 Prughjetti maiò in 6 Mesi

U Ministru Karaismailoglu hà attivatu un grande prughjettu in un mese
U Ministru Karaismailoğlu Mettimu in serviziu 2 Prughjetti maiò in 6 Mesi

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà attiratu l'attenzione à u fattu chì stanu custruendu u futuru di Turchia cù prughjetti giganti è hà nutatu chì anu messu 2 grandi prughjetti à u serviziu di i citadini in l'ultimi mesi 6. Enfatizendu chì continuanu à investisce chì aumenterà a qualità di l'infrastruttura, Karaismailoğlu hà dettu: "Cù ognunu di i nostri prughjetti, mettimu un'altra petra nantu à a strada chì a nostra nazione marcherà versu u futuru".

In a so dichjarazione scritta, u Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu implementatu prughjetti unu per unu per assicurà un trasportu veloce è sicuru in Turchia. "U nostru scopu hè di cuntribuisce à a cumpetitività di u nostru paese è di migliurà a qualità di vita di a sucetà; Un sistema di trasportu sicuru, ecunomicu, cunfortu, ecologicu, ininterrottu, equilibratu, intelligente è sustenibile ", hà dettu Karaismailoğlu, è hà dettu chì a Turchia face passi fermi per diventà una putenza globale.

RICUDIAMU U PONTE ÇANAKKALE 1915 COME U PROGETTU DI U PRIMU È U MEGLIU

Nutendu chì anu apertu 2 prughjetti giganti in serviziu in l'ultimi mesi 6, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì unu di sti prughjetti hè u Ponte Çanakkale 1915 è l'Autostrada Malkara-Çanakkale. Sottulineendu chì u Ponte Çanakkale di u 1915 hè trà i prughjetti chì anu una parte in a custruzzione di una Turchia grande è putente, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu riunitu unu di i punti di riferimentu di u nostru paese cù a nostra nazione u 18 di marzu. Avemu fattu una nota di u 1915 Çanakkale Bridge cum'è u prughjettu di i migliori, primi è records. Cù l'autostrada, a strada hè stata accurtata di 40 chilometri paragunatu à a strada esistente. U tempu di passaghju per i Dardanelli, chì prima durava ore in ferry, hè avà solu 6 minuti... U nostru prughjettu hè statu finitu 1,5 anni fà cù u successu eccezziunale in i travaglii di custruzzione. Ancu stu prughjettu solu hè un bon esempiu chì mostra quantu benefica i prughjetti Build-Operate-Transfer cù a Cooperazione Public-Privata sò in una scala glubale.

AEROPORTU MODERNU À TOKAT

Enfatizendu chì anu apertu l'aeroportu di Tokat dopu à u 1915 Ponte Çanakkale, u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu custruitu un aeroportu mudernu cumpletu in Tokat senza alcuna mancanza. Cù u nostru novu aeroportu cù un costu d'investimentu tutale di 1 billion 200 million TL; Avemu aumentatu a capacità di passageri à 2 milioni di passageri. Avemu custruitu un edifiziu terminal mudernu cù una architettura estetica di 16 metri quadrati. Avemu aumentatu a capacità di l'area di parcheghju di l'aeronautica à 200, 5 di quali sò passageri è 2 sò carichi.

RING ROAD À 16 CITTE PUNTU DI CRUCE

Nutendu chì anu apertu a Malatya Ring Road, chì serve a strada di transitu di 1 pruvince, una settimana dopu à l'aeroportu di Tokat, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu spustatu a strada di transitu fora di a cità. Nutendu chì l'altru prughjettu maiò messu in serviziu hè u Tunnel di Phaselis, Karaismailoğlu hà dettu chì cù u Tunnel di Phaselis, a distanza trà Antalya è Kemer hè stata accurtata di 16 chilometri, è chì un viaghju sicuru è còmode hè statu offrittu à i citadini. Enfatizendu chì u trafficu di veiculi pisanti trà l'inaugurate Pınarhisar è Çakıllı Ring Roads è Saray-Vize-Pınarhisar è Kırklareli hè statu cacciatu fora di i centri di a cità, Karaismailoğlu hà dettu chì u flussu di trafficu nantu à e strade circundante è a strada esistente in i centri di u distrittu era purtatu fora di a cità è fattu più còmode è sicuru cù a qualità di e strade divise.

AMEMU UNA NOVA À A CATENA GIGANTE DI SERVIZI CUN RİZE-ARTVİN

Enfatizendu chì anu aghjustatu un novu à a catena di servizii giganti è travaglii cù l'Aeroportu Rize-Artvin, Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru Aeroportu Rize-Artvin hè diventatu u sicondu aeroportu di Turchia, chì hè stata custruita riempiendu u mare dopu l'Aeroportu Ordu-Giresun. Stu travagliu nostru hè al di là di esse un valore ecunomicu per Turchia; Hè un esempiu concretu di e nostre capacità di ingegneria di u mondu ".

Rimarchendu chì l'Aeroportu Rize-Artvin, chì hè unu di i pochi in u mondu, ùn hè micca un esempiu in Europa, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dettu: "Cuntinuemu à cunnette u mondu à Turchia, chì farà più travaglii cù u staffu di u Partitu AK chì anu riunitu cù a determinazione di travaglià. A nostra pulitica di serviziu è di travagliu cuntinueghja. Cù ognunu di i nostri prughjetti, continueremu à apre a strada per a nostra nazione versu u futuru ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*