U Ministru Varank esaminò: TÜRKSAT 6A si moverà cù u mutore domesticu

U Ministru Varank hà esaminatu TURKSAT Aya Motor Domestic
U Ministru Varank hà esaminatu u Motore Domesticu TÜRKSAT 6A

TURKSAT 6A, u primu satellitu di cumunicazione naziunale è naziunale di Turchia, sviluppatu sottu a coordinazione di l'Istitutu di Ricerca di Tecnologie Spaziali TUBITAK (UZAY), attira l'attenzione cù i so cumpunenti pruduciuti da ingegneri è tecnichi turchi.

U mutore di propulsione elettrica chì move u satellitu di 4.2 tunnellate, u starizzler chì rileva a so direzzione è a so pusizione, a rota di reazione chì permette à u satellitu di cambià a direzzione, sò implementati cù e risorse umane di Turchia.

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank, mentre esaminendu i cumpunenti domestici è naziunali di TURKSAT 2023A, chì hè previstu di inizià u viaghju spaziale in 6, hà dettu: "Cuntinuemu i nostri sforzi per fà a Turchia un paese chì esporta tecnulugia in u campu di i satelliti è vende satelliti, cumpresi sistemi integrati ". disse.

In orbita in 2023

Türksat A.Ş. Sviluppatu sottu a guida di TÜBİTAK UZAY cù a participazione di cumpagnie cum'è TAI, ASELSAN è C-tech, u satellitu TÜRKSAT 6A hà da piglià u so postu in orbita in 2023. U Ministru Varank hà esaminatu TÜRKSAT 6A, chì i prucessi di teste è integrazione cuntinueghjanu, in situ.

VISITE USE

Turkish Aerospace Industries Inc. Visità u Centru di Testa è Integrazione di Sistemi Spaziali (USET) in u corpu di (TUSAŞ), u Ministru Varank era accumpagnatu da u presidente TÜBİTAK Hasan Mandal è u direttore di l'Istitutu TÜBİTAK UZAY Mesut Gökten.

300 PERSONI TRAVAILU

Duranti l'investigazioni, u Ministru Varank hè statu infurmatu chì TÜRKSAT 6A principiarà e teste funziunali è ambientali in maghju. Varank hà dumandatu quante persone anu travagliatu nantu à u prughjettu, dicendu chì per u satellitu per esse mandatu in u spaziu, i satelliti 2 anu da esse fattu è pruvati prima. L'autorità anu dichjaratu chì 300 persone in media, cumpresi i cuntrattori è i subcontraenti, anu travagliatu in u prugettu sottu a coordinazione di TÜBİTAK UZAY.

STELLE E ROTA DI REAZIONE

Varank hà ancu esaminatu i cumpunenti domestici è naziunali per esse usatu in TURKSAT 6A, unu per unu. Hè statu dichjaratu chì i stargazers trovanu u so modu in u spaziu fighjendu l'astri è capiscenu induve hè a Terra, mentre chì a rota di reazzione permette à u satellitu di guardà in a direzzione desiderata è cambià a so direzzione priservendu u momentu angulare di u satellitu.

Enfasi nantu à "RISORSE UMANE COMPLETE"

Varank, "Ci sò prublemi in u paese, hè u tempu di fà u travagliu spaziu?" Nutendu chì si trattanu di e so critiche, disse: "Li dugnu sta risposta. Avemu tanti risorse umani furmati. Semu solu à pruposti una alternativa à andà à l'esteru ? O offreremu una alternativa à travaglià fora di u campu? Avemu avutu satelliti finu à avà, ma avemu compru tutti da l'esteru. Cù questi satelliti chì avemu sviluppatu, tramindui lascemu u valore aghjuntu quì è guadagnemu sta capacità ". disse.

POTE FARE 5-6 PAESI IN U MONDU

Spieghendu chì una di e tecnulugia domestica è naziunale più impurtanti in TÜRKSAT 6A hè u mutore di propulsione elettrica, Varank hà dettu: "Questa hè una tecnulugia induve dirige u satellitu cù a tecnulugia di propulsione elettrica senza aduprà carburante chimicu. Ci sò 5-6 paesi in u mondu chì ponu fà questu. L'anu integratu in TÜRKSAT 6A. Sta tecnulugia serà ancu aduprata in IMECE ". disse.

TANK DI CARBURANTE DA IZMIR

Sottulineendu chì ùn sviluppanu micca solu a tecnulugia cù TÜBİTAK UZAY, ma ancu mette in ghjocu i fornitori lucali, Varank hà dettu: "Cusì, li offremu novi opportunità in termini ecunomichi. Una cumpagnia in Izmir hà sviluppatu stu tank di carburante. A nostra cumpagnia, chì ùn hà mai operatu in questu campu prima, averà utilizatu u tank di carburante in u spaziu. Cù u mutore di propulsione elettrica, diventa pussibule di spustà u satellitu di cumunicazione di 4.2 tunnellate cù u mutore di propulsione chì vede quì ". disse.

Facendu valutazioni annantu à a visita dopu, Varank hà dettu:

SERÀ LANCIATA IN 2023

Avemu ghjuntu à visità i nostri amichi chì anu pruduciutu TÜRKSAT 6A, u satellitu di cumunicazione domestica è naziunale di Turchia. Semu davanti à u nostru satellitu auto-sviluppatu, chì serà lanciatu in u spaziu in u 2023. U spaziu hè un spaziu induve i paesi sò in grande razza è cumpetizione. A razza ecunomica è militare in u mondu hà avà spustatu in u spaziu.

PROGRAMA SPAZU NAZIUNALE

Cum'è Turchia, cù u nostru Programma Spaziale Naziunale, avemu annunziatu in quali spazii Turchia deve sviluppà capacità in i prossimi 10 anni. U sviluppu satellitare hè ancu unu di i spazii chì ci importa. Sia u nostru satellitu IMECE è TÜRKSAT 6A sò prughjetti impurtanti in termini di risorse umane furmate in questu campu è ancu per e nostre risorse umane di novu furmazione.

À 36K KM ALTURA

TÜRKSAT 6A serà utilizatu cum'è satellita di cumunicazione à una altitudine di 36 mila chilometri da a terra. Durante u sviluppu di stu satellitu, ci hè una lista di cumpunenti domestici è naziunali chì avemu pruduciutu noi stessi. U satellitu hè custituitu da parechje strutture diverse. Eramu un paese chì avia a capacità di pruvà è integrà u nostru propiu satellitu.

TUTTI I SISTEMI INTEGRATI sò LOCALI

Inseme cù TURKSAT 6A, avemu realizatu cumpunenti da roti di reazione à sensori solari è stargazers, cumplettamente naziunale è naziunale, inseme cù i nostri ingegneri è tecnichi, è avemu custruitu u nostru satellitu.

TECHNOLOGY EXPORTING TURKEY

Mandate u nostru satellitu in u spaziu in u 2023 ci darà capacità assai boni. Continueremu i nostri sforzi per fà a Turchia un paese chì esporta tecnulugia è vende satelliti, cumpresi i sistemi integrati.

AVERÀ IN ORALE IN 2023

Türksat A.Ş. Sviluppatu sottu a guida di TÜBİTAK UZAY cù a participazione di cumpagnie cum'è TAI, ASELSAN è C-tech, u satellitu TÜRKSAT 6A hà da piglià u so postu in orbita in 2023. TURKSAT 6A, chì serà u primu satellita di cumunicazione naziunale è naziunale di Turchia, hà beneficiatu di l'esperienza di TÜBİTAK UZAY in i prughjetti RASAT è GÖKTÜRK-2. U satellitu serà postu in orbita geostazionaria à 42 gradi di longitudine est. TÜRKSAT 6A servirà l'utilizatori finali in una grande parte di l'Europa, l'Africa di u Nordu, u Mediu Oriente è l'Asia è ancu in Turchia.

COMPONENTI LOCALI

I cumpunenti domestici è naziunali utilizati in TURKSAT 6A sò i seguenti: Computer di Volu, Unità di Distribuzione di Potenza, Motore di Propulsione Elettricu, Tank di Carburante, Unità di Trattamentu è Controlu di Potenza, Unità di Fornitura di Carburante, Yıldızizler, Unità di Regulazione di Potenza, Sensore di Sun, Rota di Reazione, Propulsione Chimica , Controlu termale, Unità d'interfaccia di a rota di risposta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*