A mostra di sensibilità MS hè aperta per vede in Bursa

MS Susceptibility Exhibition in Bursa Apertu à Impressioni
A mostra di sensibilità MS hè aperta per vede in Bursa

A mostra creata da i studienti di u Liceu Anatolianu Vocazionale è Tecnicu Demirtaşpaşa per attirà l'attenzione à a Sclerosi Multipla (MS) hè stata aperta à u publicu.

U Centru Culturale Tayyare, chì ghjoca un rolu impurtante in a prumuzione di a ricchezza culturale, storica è suciale di Bursa, ospita una altra mostra significativa. A Mostra di Sensibilizazione Soziale MS, preparata da u prufessore di u Liceu Anatolianu Vocazionale è Tecnicu Demirtaşpaşa Gökay Yavuz è i so studienti, chì anu riisciutu à superà a malatia cun diagnosticu è trattamentu precoce, hè stata aperta à u publicu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Alinur Aktaş, u subdirector provinciale di l'Educazione Naziunale Murat Taşdelen, u vicepresidentu provinciale di u Partitu AK Mustafa Yavuz, u presidente di l'Associazione di sclerosi multipla di Bursa Prof. Dr. Ömer Faruk Turan, neurologu Assoc. Dr. Meral Seferoğlu, amministratori di a scola, studienti è parechji citadini anu assistitu.

Prima di i discorsi di apertura, Fadile Demir, studiente di u Liceu Anaolu, Prufessiunale è Tecnicu di Demirtaşpaşa, hà lettu à i participanti u testu di a storia di u so maestru Gökay Yavuz nantu à a so vita quandu hè stata diagnosticata cù MS è finu à ch'ella si sia ripresa durante u prucessu di trattamentu.

cuscenza suciale

Parlendu à l'apertura di a mostra, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì a mostra hè a prima in Turchia. Ricordendu chì tutti anu a pussibilità di malati, u presidente Aktaş hà dettu: "A ghjente duverebbe cunnosce u valore di a so salute. Tutti avemu u putenziale di malati è duvemu piglià e precauzioni necessarie prima di perde a nostra salute. Ci sò circa 80 mila pazienti MS in u nostru paese. Tuttavia, ci sò centinaie di millaie di persone fora di i cunnisciuti, è queste persone ùn ponu micca marchjà, ùn ponu vede, ùn ponu micca tene e so mani, ma ùn sò ancu cuscenti chì anu MS. Dichjarà chì a mostra hè digià stata dumandata da parechje cità, u sindaco Aktaş hà dettu: "U scopu di sta mostra hè di presentà a ghjente à MS, per permette di inizià un trattamentu cuscente è di creà una cuscenza suciale. Per fà li mostra a forza di vuluntà cum'è u mo maestru Gökay. Li felicitaraghju di core. Dunque, tenemu a prima mostra MS di stu tipu in Turchia, è hà digià fattu un splash in tuttu u paese. A nostra scola, chì tene a mostra, riceve offerte per apre una mostra da Kayseri, Izmir è parechje altre cità, in particulare Istanbul. S'ellu ci sò studii chì anu da sensibilizà in a cità è in u paese, tutte e nostre strutture sò aperte à queste attività.

A diagnosi precoce hè impurtante

U presidente di l'Associazione di Sclerosi Multipla di Bursa Prof. Dr. Ömer Faruk Turan hà ancu dichjaratu chì a terza settimana di maghju hè celebrata cum'è World MS Week. Dichjarà chì sta settimana hè celebrata cù diversi avvenimenti in u mondu, Turan hà dettu: "MS ùn hè micca una mala malatia. Se trattatu prima, cù trattamenti adattati è supportu di supportu, u 80 per centu di i pazienti MS si recuperanu. Ùn tutti i pazienti MS anu da andà male. U diagnosticu precoce è u trattamentu precoce mantenenu questi pazienti in a so vita normale in gran parte ".

Assoc. Dr. Meral Seferoğlu hà dettu: "Questa mostra ci dice ciò chì un individuu cù MS pò ottene è a so relazione cù ellu stessu è u so ambiente suciale. Ci hè assai per tutti noi per amparà in questa mostra ", disse.

A mostra, chì tratta di i sintomi di l'esclerosi multipla, u prucessu di diagnostichi è trattamentu, u statu psicologicu di u paci, u cumpurtamentu di a sucità versu u paci, pò esse visitatu trà 28:09 è 00:17 finu à u 00 di maghju.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*