Turismu Alternativu Natura: Canyons di Denizli

Turismu Alternativu Natura Canyons Denizli
Turismu Alternativu Natura Canyons Denizli

Denizli hè una cità piena di lochi è lochi da visità è innumerevoli bellezze naturali chì ùn truverete micca altri simili. Hè pussibule di vede cascate, grotte, laghi è canyon in queste bellezze naturali. Induve hè u canyon di Denizli quandu venite à Denizli? Per quelli di voi chì si dumandate, in questu articulu, avemu preparatu una lista di i canyon di Denizli chì pudete vulete visità.

Canyon di Çal Kisik

Situatu in u Distrettu Çal di Denizli, vicinu à u Centru Recreation Kumral, Kısık Canyon, chì hè statu apertu à u turismu in u 2011, hè altu 80 metri. Havi un caminu di caminu di 650 m di lunghezza cù un ponte sospesu nantu à a pendenza ripida è a prufundità di l'acqua hè di 1,70 metri. Ci sò antichi tombi di roccia chì appartenenu à u periodu Bizantinu è Rumanu in u canyon, chì hè luminoso è frescu à l'internu. Kısık Valley, induve si trovanu i canyon profondi, attrae l'attenzione cù a so bellezza naturale unica. Situatu in sta valle formata da u Büyük Menderes, u canyon hè un locu indispensabile per l'amatori di a natura. In questa valle, chì hè assai adattata per u turismu di campeghju-caravane, hè pussibule di fà tutti i sport di natura cum'è a muntagna è a natura, trekking è rafting.

Canyon di Cal Kisik

Tokali Canyon Civril

U prufondu, u collu di bottiglia furmatu da un flussu chì scava in una zona calcaria hè chjamatu canyon. U canyon di Akdağ si estende nantu à una zona di 20 km in tuttu. 1600 metri altitudine canyon Civril'in Gümüşsu (Homa) cità 900 m. Finisce à u stabilimentu d'altitudine. A parte di u canyon di 1200 metri di longu hè custituita da massi di roccia chì l'altitudine righjunghji 200 metri in i posti, cum'è tagliatu cù un cuteddu. U canyon Akdağ, chì hè furmatu da u flussu chì scorri per queste rocce, chì a parte più larga hè di 4 metri è a parte più stretta di 1,5 metri, pò esse attraversata solu in 7-8 ore.

U canyon, situatu à a fruntiera Sandıklı-Çivril di Akdağ, hè ingressu da Kocayayla è esce da a cità di Gümüşsu. A ghjente di u locu ùn vulia micca attraversà u canyon perchè sapia chì era "inpassable". Sicondu elli, ancu un animale ùn pò micca passà quì. Di sicuru, quandu questu hè u casu, u rumore seguente hè statu dettu trà e persone. "In u periodu rumanu, l'oru era ammucciatu daretu à una porta d'oru in a parte più stretta è impenetrable di u canyon. A quantità d'oru hè 30 tunnillati sicondu certi è 40 tunnillati sicondu l'altri. Ma un scogliu di a dimensione di una vittura cascò da a muntagna è chjusu a porta di fronte. Siccomu nimu ùn pudia entre in u canyon, nimu puderia dì nunda di l'esistenza o l'absenza di u tesoru, mentre chì a quantità d'oru cresce ogni ghjornu. Stu canyon, chì hè cunnisciutu per esse inpassable, hè statu attraversatu per a prima volta u 7 di nuvembre di u 1993 da una squadra di 10 persone. Dopu à quessa, i funzionari di u Ministeru di u Turismu passavanu per u canyon è l'apertura di u canyon à u turisimu hè ghjuntu in prima.
L'acque chì venenu da a vicinanza di Kocayayla si riuniscenu per furmà Akçay, è l'acque chì venenu da e surgenti nantu à i pendii di Çivril di Akdağ formanu Karadağdere. U canyon hè vicinu à principià da u puntu duv'elli scontranu sti dui corsi. Pudete ghjunghje à l'entrata di u canyon cun una caminata piacevule seguendu u flussu chì si move per una valle. Quandu avete più vicinu à l'entrata di u canyon, i scoglii scoglii è i nidi d'aquila portanu a ghjente in un regnu completamente diversu. Partendu da un picculu stagnu chjamatu Göbet, a parte più larga di u lettu di l'inseme trà e rocce hè di circa 4 metri. Per d 'altra banda, l'elevazione di 200 metri, chì si stende cum'è tagliata cù un cuteddu à i lati, sò abbastanza per discrivà a salvatica di u paisaghju. Videndu u sole da sta regione dipende da i meandri tracciati da u flussu. Alcune parti di u canyon ponu esse caminate è alcune parti sò cullate. Calchì volta si passa da natà in acque fresche più di 1,5 metri. À a parte più stretta di u canyon, largu 1,5 metri, u celu diventa invisibule. Perchè una grande massa di roccia à una altezza di 25 metri hè cascata da sopra è s'hè appiccicata trà u canyon. U compitu più difficiule hè di natà sottu à sta petra, chì hè altu 25 metri. Dopu à stu passaghju strettu, l'ascensione di i scogli diminuisce gradualmente è eventualmente si trasforma in vaddi largu è ghjunghje à a piaghja di Çivril. Quandu si scalanu i pendii da u lettu di u torrente, si ponu vede u lavu Işıklı è a cità di Gümüşsu. È dopu à a surtita di u canyon, pudete ghjunghje à Gümüşsu dopu una caminata di 2 ore.

Tokali Canyon Civril

Bozkurt Karakisik Canyon

Karakısık Canyon hè situatu in a zona forestale, in u nord-est di a cità di Bozkurt-İnceler, à 7 chilometri da a cità, in a regione induve Emir Stream nasce.

A parte più stretta di u canyon hè 4 metri è l'altezza di a basa à a cima hè di 200 metri. A struttura di a terra hè custituita da conglomerate (a massa furmata com'è u risultatu di a cumminazzioni di sabbia è ghiaia cù pressione è indurimentu cù u tempu) è petre, mentre chì u pianu di u canyon hè cupartu di sabbia permeable (agregata). Stu stratu permeable parte da 5 metri à l'internu di u canyon è righjunghji una prufundità di 150 metri quandu si scende. In tutta a storia, hè stata aduprata cum'è una porta d'ingressu à a regione induve hè stata stabilita İnceler Town è i distretti Acıpayam-Tavas.

Bozkurt Karakisik Canyon

Çameli Emecik Gavur Hole Canyon

cu succhia Cevizli U canyon, chì si trova in a regione muntagnosa trà i so distretti, hè cunnisciutu com'è Gavur Hole.L'entrata di u canyon hè 2 metri di larghezza è 14 chilometri di lunghezza.U canyon hè 15 chilometri da u District Çameli è 60 chilometri da u District di Fethiye. Muğla Dentru u canyon hè una grande cascata cù una altezza di 16 metri cù centinaie di petite cascate. Ci sò surgenti d'acqua fresca in u pianu di u canyon. I pesci di tè è i granchi campanu ancu in l'acqua.

Cameli Emecik Gavur Hole Canyon

Canyon di Kale Incegiz

Hè à 45 km da a cità di Denizli Kale. luntanu da u distrittu di İnceğiz. U canyon, chì hè statu furmatu da l'erosione di i corsi chì alimentanu a presa di Kemer, si trova nantu à u flussu Aksu. U canyon, chì hà una furmazione cumpletamente naturali, hè cunnisciutu com'è "Arabapıştı" da a ghjente lucali.

Hè pussibule visità u canyon cù barche è canoe. Ci hè una bella zona verde cù alivi, fichi è pini intornu à u canyon, chì hà una bella vista.I visitori anu a pussibilità di tastà u sapori di l'alivi è i fichi di İnceğiz, è ancu di fighjà a bellezza di u canyon.

A diga di Kemer principia à a fine di u canyon, chì hè inundatu da parechji amanti di a natura di Denizli, Aydın è Muğla. Hè pussibule di vede tracce di grotte è insediamenti antichi intornu à u canyon, chì hè statu a cuna di parechje civilisazioni in u passatu.

Canyon di Kale Incegiz

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*