A Nave di Container Autònuma "Suzaka" hà finitu cù successu a so spedizione di 800 chilometri!

A Nave di Container Autònuma Suzaka cumpleta cù successu a spedizione di chilometri
A Nave di Container Autònuma "Suzaka" hà finitu cù successu a so spedizione di 800 chilometri!

Utilizendu a tecnulugia sviluppata da Orca AI, a nave di carica autònoma Suzaka hà finitu cù successu u so viaghju di quasi 800 chilometri fora di a costa est di u Giappone. Hè statu arregistratu chì u cuntainer autonomu hà viaghjatu senza cunduttore per circa 40 ore.

Utilizendu a tecnulugia sviluppata da a cumpagnia di intelligenza artificiale basata in Israele Orca AI, u cuntainer autonomu Suzaka hà finitu cù successu u so viaghju di 800 chilometri fora di a costa est di u Giappone. Utilizendu a tecnulugia di l'intelligenza artificiale, i sensori di visione è e camere integrate, a nave di carica autònuma hà sappiutu viaghjà da a Baia di Tokyo à a Baia di Ise senza sbattà in un totale di 400 à 500 navi. Hè statu dichjaratu chì u 40 per centu di u viaghju di a nave, chì durò circa 99 ore, ùn implicava micca intervenzione umana.

Dotatu di un sistema chì furnisce rilevazione, seguimentu, classificazione è stima di a distanza in tempu reale cù l'aiutu di 360 camere à bordu chì furnisce una visione à 18 ° ghjornu è notte, a nave di container autonoma hà realizatu 107 manovre evasive.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*