I pussibuli terremoti in İzmir seranu cunnisciuti prima

Possibili terremoti in Izmir seranu cunnisciuti prima
I pussibuli terremoti in İzmir seranu cunnisciuti prima

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA ricerca di sismicità, chì hè stata iniziata in linea cù u scopu di fà a cità resistente à i disastri, cuntinueghja. L'esperti investiganu scavando trincee in i difetti in un raghju di 100 chilometri in İzmir. Quandu i campioni da piglià da a trinchera aperta nantu à a falla di Tuzla in Seferihisar dopu à Narlıdere sò esaminati, u potenziale di u terrimotu di sta zona di falla serà revelatu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn linea cù u scopu di fà a cità più resistente à i disastri, i studii nantu à a terra è u mare cuntinueghjanu in u scopu di u prughjettu di sismicità, ricerca di tsunami, microzonazione è mudellu di cumportamentu in terra. In u quadru di a ricerca di terramotu più cumpleta in Turchia, una trinchera di ricerca paleosismologica hè stata aperta ancu in Seferihisar. Dopu avè esaminatu i campioni chì piglianu da a trinchera aperta nantu à a falla di Tuzla in terra, l'esperti revelaranu u putenziale di pruduce terremoti per questa zona di falla.

"Ugemu à identificà i risichi di disastru"

Banu Dayangaç, Capu di u Dipartimentu di Gestione di Rischi Terremoti è Migliuramentu Urbanu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dettu chì u travagliu cuntinueghja nantu à quasi zoni di difetti 100 in una zona in un raghju di 40 chilometri, chì piglia u centru di a cità cum'è riferimentu. Dichjarà chì stu studiu hè u studiu di sismicità più cumpletu in u paese, Banu Dayangaç hà dettu: "Ugemu à identificà tutti i risichi di disastru chì ponu influenzà a nostra cità in u futuru. Cusì, avemu stabilitu in anticipu e misure da piglià contru à sti risichi. Videmu stu prughjettu cum'è un investimentu impurtante di riduzzione di risichi chì furmarà u futuru di u nostru paese. Quandu i travaglii sò finiti, avemu fattu un passu impurtante per diventà una cità più sicura è più resistente ". Dayangaç hà dettu chì cù u prugettu, revelaranu u periculu di tsunami in tutte e zone costiere di İzmir.

U travagliu nantu à 40 zoni di difettu

Coordinatore di Paleosismologia in Terra, Dipartimentu di Ingegneria Geologica di l'Università Eskişehir Osmangazi Capu di u Dipartimentu di Geologia Generale Prof. Dr. Erhan Altunel hà ancu dichjaratu chì anu investigatu s'ellu ci sò difetti chì ponu pruduce grandi terremoti in İzmir. Dichjarà chì ci sò circa 40 difetti mappati intornu à İzmir da a Direzzione Generale di Ricerca è Esplorazione Minerale (MTA), ci hè una squadra chì cartografia i difetti attivi in ​​u scopu di u prugettu iniziatu da a Municipalità Metropolitana di İzmir, Erhan Altunel hà dettu: "Avemu dettu. mappatu tramindui i difetti MTA è a nostra squadra attiva di difetti. Se ci sò novi difetti, avemu travagliatu nantu à elli. Cusì, determineremu quale difettu hà u putenziale di creà fratture nantu à a superficia, è quale ùn hè micca.

Investigazione critica in a culpa di Tuzla

Dichjarà chì ci sò quattru zoni paralleli di tendenza nord-sud in u sudu di İzmir, cartografati da MTA, Erhan Altunel hà dettu: "Da l'ovest à l'est, ci sò i difetti di Güzelbahçe, Yağcılar, Seferihisar è Tuzla. Attualmente investigamu s'ellu ci hè statu un terremotu nantu à a falla di Tuzla in a storia di sta falla. Avemu principiatu un travagliu di trinchera in u latu sudu di a falla vicinu à u mare. Dopu chì u travagliu quì hè finitu, puderemu truvà a magnitudine di u terrimotu chì a falla pruducerà ".
Dichjarà chì u travagliu realizatu hè ancu impurtante per e regioni da esse custruitu, Altunel hà dettu: "Se ci hè un difettu attivu in i zoni chì deve esse aperti per u sviluppu, s'ellu crea una frattura in a superficia, a struttura sia colapsà, sia. esse danatu in u terrimotu quandu custruite un edifiziu nantu à questu. Cù stu studiu, sapemu s'ellu ci sarà un tali periculu o micca ", disse.

I travaglii sò previsti per esse cumpletati in 2024

U prughjettu di ricerca di sismicità, chì implica 10 scientisti è 43 ingegneri specialisti da 18 università, hè previstu per esse cumpletu in 2024. Durante i studii realizati in u scopu di u prugettu, i fossati paleosismologichi sò stati scavati in diverse parti di e zone di difetti di Bergama, Gülbahçe, Narlıdere, Yağcılar, Seferihisar, İzmir è Tuzla è decine di campioni di datazione sò stati raccolti. A fossa paleosismologica scavata in a zona di falla di Tuzla hà una lunghezza di 35 metri, una prufundità di 3 metri è una larghezza di 2 metri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*