QTerminals Antalya Port ospita una nave da crociera di lusso Silver Spirit 

QTerminals Antalya Harbour Cruise Ship di lusso Silver Spirit ospitatu
QTerminals Antalya Port ospita una nave da crociera di lusso Silver Spirit 

QTerminals Antalya hà accoltu a nave da crociera di lussu Silver Spirit, chì porta principalmente turisti britannichi è americani. Silver Spirit, longu 608 metri cù una capacità di 210.7 passageri, hà visitatu Antalya.

QTerminals Antalya, Bahama, u principale portu di trasportu cummerciale è di crociera in Turchia chì vene da Rodi bayraklı ospitu a nave di crociera di lussu Silver Spirit. A nave di 39.444 tunnellati grossi ancorata in u portu hè stata accolta in QTerminals Antalya Port cù 420 passageri.

Dichjarà chì s'aspittavanu di accoglie 38 mila passageri cù 35 navi da crociera quist'annu in linea cù e riservazioni, u Direttore Generale di QTerminals Antalya Özgür Sert hà dettu: "QTerminals Antalya hà un rolu impurtante in quantu à u turismu domesticu è internaziunale in u Mediterraniu per via di a capacità. di e so instalazioni portu. Facemu Antalya, chì hà un grande putenziale in quantu à u turismu di crociera, un novu centru di ritornu in u Mediterraniu orientale ".

QTerminals Antalya hà dui moli di crociera cù una lunghezza totale di 370 metri, un terminal di passageri di 830 metri quadrati è una zona di bagaglii di 1000 metri quadrati chì serve i passageri di crociera. Ospitendu circa 200 mila passageri annu, QTerminals hè in Antalya; I servizii di terminal cumpletu sò offerti à e navi da crociera cumpresi pilotaggio, rimorchiatore, ormeggio, alloghju, sicurezza, fornitura d'acqua pulita è servizii di raccolta di rifiuti, è ancu a gestione di bagagli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*