Campione di u mondu Boxer Naziunale Buse Naz Çakıroğlu Quale hè, quanti anni hà è da induve hè?

Campionu di u mondu Boxer Naziunale Buse Naz Cakiroglu Quanti anni hà è da induve hè?
Campione di u mondu Boxer Naziunale Buse Naz Çakıroğlu Quale hè, quanti anni hà è da induve hè?

Buse Naz Çakıroğlu, chì hà cumpetitu in 50 chilò à u Campionatu Mundiale di Boxe Femminile, ospitatu da Turchia, hè diventatu u campione mundiale vincendu a partita finale. U pugile naziunale hà dettu chì a medaglia d'oru chì hà guadagnatu era un splendore di speranza per l'Olimpiadi di Parigi 2024.

U 11esimu ghjornu di u Campionatu Mondiale di Boxe Femminile tenutu in Başakşehir Youth and Sports Facilities, u boxer naziunale olimpico Buse Naz Çakıroğlu hà affrontatu a so rivale colombiana Ingrit Lorena Valencia Victoria in a partita finale. U pugile naziunale, chì hà principiatu bè a partita, hà vintu u primu turnu 5-0. Buse Naz, chì hà vintu a seconda volta 4-1, hà vintu l'ultimu turnu 4-1 è a partita 5-0 è divintò u pruprietariu di a medaglia d'oru.

Quale hè Buse Naz Çakıroğlu, quanti anni hà è da induve hè?

Buse Naz Çakıroğlu (26 di maghju 1996, Trabzon), pugile turcu. Hè un atleta di Fenerbahçe Sports Club. Hè diventatu campione europeu in 2019. In u 2021, hà ottenutu una quota per participà à l'Olimpiadi di Tokyo. Hè a prima pugile femminile di Turchia à vince una quota per l'Olimpiadi. Hà vintu a medaglia d'argentu in pesi mosca à l'Olimpiadi d'estate 2020.

Hè natu in u 1996 in Trabzon. Hà finitu a so educazione superiore à l'Università di Düzce, Dipartimentu di Scienze di u Sport, Educazione Fisica è Insegnamentu di u Sport.

In u 2018, hà vintu a medaglia d'argentu à u Campionatu Europeu Senior Femminile EUBC tenutu in Bulgaria, è a medaglia d'oru à u Campionatu Europeu Under-22 tenutu in Romania.

Ha vintu a medaglia d'argentu à i Campionati Mondiali Femminili Senior AIBA tenuti in Russia in 2019, è e medaglie d'oru à u Torneo Internaziunale di Boxe Eli tenutu in a Repubblica Ceca è i Ghjochi Europei 2019 tenuti in Minsk. À l'EUBC Senior Women's European Boxing Championship tenutu in Madrid u stessu annu, hè diventata campione in 51 kg è hè statu ancu chjamatu u megliu pugilatu femminile di u campionatu.

Hà vintu una medaglia d'argentu à u 2021th Nations Cup International Boxing Tournament tenutu in Serbia in 10, è una medaglia d'oru à u 65th Bocskai Istvan Memorial International Boxing Tournament tenutu in Ungheria. Hà vintu a medaglia d'oru in i Ghjochi Olimpichi di Tokyo 2020, Cuncorsi Europei di Quota tenuti in Parigi, a capitale di Francia, è hà guadagnatu u dirittu di esse classificatu in l'Olimpiadi. Çakıroğlu hà dunque vintu u primu oru di pugilatu in Turchia in a storia di l'urganisazione è hè diventatu a prima pugile femina à vince una quota per l'Olimpiadi.

Hà vintu a medaglia d'argentu in pesi mosca à l'Olimpiadi d'estate 2020.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*