Green Bursa Rally u 27-29 di maghju

Green Bursa Rally in maghju
Green Bursa Rally u 27-29 di maghju

U Green Bursa Rally, chì hè tradiziunale urganizatu ogni annu da u Bursa Automobile Sports Club (BOSSEK), chì celebra u so 50th anniversariu, hè tenutu per a 27th volta u 29-46 di maghju cù i cuntributi di a Municipalità Metropolitana di Bursa.

U rallye, chì hè a seconda tappa di u Campionatu di Rally di Turchia Shell Helix 2022 è ancu puntuà per u Campionatu di Rally Storicu di Turchia è a Oğuz Gürsel Rally Cup, inizierà cù a cerimonia di partenza chì si terrà u venneri 27 di maghju à 20.00. U primu ghjornu di a manifestazione, chì consisterà à passà 465 tappe spiciali per dui ghjorni nantu à una longa pista asfaltata, principia u sabbatu 10 di maghju à 28 da l'area di serviziu in u Parking di u Bursaspor Stadium. U primu ghjornu di a manifestazione, e squadre passeranu duie volte, rispettivamente, e tappe Delice, Sırma è Dağakça, è finiscinu u ghjornu in l'area di serviziu da 09.00.

A partire da 29:09.00 dumenica 16.15 di maghju, e squadre ripiglià a rota, è dopu avè passatu duie volte e tappe di Hüseyinalan è Soğukpınar, sudanu per ghjunghje à u podium finale à l'alte Bursa Hotel, chì serà ancu utilizatu cum'è u centru di rallye da XNUMX.

Prima di u primu appuntamentu di l'asfaltu di a stagione 2022 sottu u sponsorizazione di ICRYPEX, Orhan Avcıoğlu-Burçin Korkmaz da u Campionatu Turcu di Rally Shell Helix 2022 era in prima posizione, mentre chì in u Campionatu di Rally Storicu, Üstün Üstünkaya-Kerim Tar è Oğuz Gürsel. a squadra Parkur Racing hà vintu a TOSFED Rally Cup. Hakan Gürel-Çağatay Kolaylı da Castrol Ford Team Turkey hè in u primu locu ...

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*