A Torre di l'Armi ROKETSAN YALMAN si dimostra in u campu

A Torre d'Armi ROKETSAN YALMAN si dimostra nantu à u campu
A Torre di l'Armi ROKETSAN YALMAN si dimostra in u campu

Sviluppata da ROKETSAN è integrata in u FNSS KAPLAN-10 STA, a torretta YALMAN hè stata pruvata in u campu. In u postu di u Ministeru di a Difesa Naziunale di TR in quantu à a risposta à l'attacchi à u distrittu di Karakamış è u Postu di Fruntiera di Köprübatı, si vede chì u tiru hè statu fattu da a torre di l'arme YALMAN cù mira elettro ottica montata in mast. Mentre ùn hè micca chjaru quale missile hè statu utilizatu, hè cunsideratu cum'è un missile UMTAS perchè chjappà u mira da sopra (attaccu superiore) in a tappa finale. YALMAN pò aduprà missili UMTAS, L-UMTAS, OMTAS è CİRİT.

À l'avvenimentu IKA ART tenutu in strutture FNSS, Defense Turk hè statu infurmatu chì i testi di verificazione è e spedizioni di u sistema d'arme YALMAN integratu KAPLAN STA cumincianu à a fine di 2021 o 2022. Ancu se ROKETSAN hà travagliatu annantu à l'integrazione per un certu tempu, ci hè statu un ritardu di quasi 19 annu in u prugettu per via di a pandemia di Covid-1. In ghjennaghju 2022, l'imaghjini di e teste di YALMAN sò state sparte da ROKETSAN è u Ministeru di a Difesa Naziunale.

Torretta YALMAN/KMC sviluppata da Roketsan; Hà una struttura modulare chì pò esse appiicata à e plataforme di terra è di mare è permette l'usu di diverse munizioni in a listessa torre. YALMAN, chì hè attualmente utilizatu in u veiculu marittimu senza pilota ULAQ è integratu in corvettes di classe Burak per scopi di prova; UMTAS hà da pudè usà missili CİRİT è SUNGUR. Inoltre, u travagliu cuntinueghja nantu à l'integrazione di una mitragliatrice 7.62mm in u sistema d'arme.

YALMAN; Si distingue cum'è una soluzione speciale sviluppata per lancià missili guidati Laser è Infrared Imaging Seeker (IIR) cù a so alta mobilità, a funzione di rotazione di 360 ° è u sistema di torretta stabilizzata chì pò esse cuntrullata da l'internu di u veiculu. Grazie à a so torretta stabilizzata, a torretta furnisce a capacità di u focu in u muvimentu finu à 40 km / h, è pò realizà attività di ricunniscenza è di surviglianza finu à una distanza di 20 km cù u sistema elettro-otticu muntatu in mastru chì vene. cun ella.

Paragunatu à u UKTK esistente, chì hè più liggeru è hà una carica più bassa, YALMAN pò esse vistu cum'è una suluzione chì sfrutta u putenziale di piattaforme palletizzate di capacità di carica più altu cum'è KAPLAN-10. In più di una putenza di focu più altu, l'usu simultaneo di diversi tipi di missile è l'integrazione di novi armi in u sistema da u tempu à u tempu u mette in una pusizione diversa in quantu à a modularità è a flessibilità operativa.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*