Soyer: "Protegeremu l'alivi finu à a fine"

Puseremu l'alivi di Soyer finu à a fine
Soyer "Protegeremu l'alivi finu à a fine"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerL'asta di l'oliu d'oliu hè stata tenuta in u scopu di "Olivtech Olive, Oliu d'Oliva, Prodotti Lattichi, Vinu è Tecnulugia Fiera" tenuta in Fiera İzmir in linea cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibile". À l'asta, induve 13 pruduttori lucali è cooperative offrenu 20 olii d'aliva speciali pressati è imbottigliati cù i metudi tradiziunali, l'oliu d'aliva ottenutu da l'alivu Umay Nine di 800 anni hà truvatu cumpratori per 75 mila lire. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"Vimu inseme cun un tesoru cusì grande in questa bella geografia. Vogliu chì st'arburu sacru è sàviu cuntinueghja à mantene in vita i nostri figlioli è nipoti. A difenderemu finu à a fine ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerL'asta di l'oliu d'oliva, chì hè stata per a prima volta in 2016, quandu Seferihisar era u sindaco, hè stata trasferita à Fair İzmir. "26th Anniversary" trà 29-10 May. Cù l'asta tenuta in a parti di a "Fiera Oliva, Oliu d'Oliva, Latticini, Vini è Tecnulugie", 13 olii d'alivi speciali di 20 pruduttori è cooperative lucali, pressati è imbottigliati cù i metudi tradiziunali, sò stati messi in vendita. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, İzmir Village-Koop Union President Neptün Soyer, İzmir Metropolitan Municipality Vice Segretariu Generale Ertuğrul Tugay, İZFAŞ General Manager Canan Karaosmanoğlu Buyer, İzmir Metropolitan Municipality burocrati, rapprisentanti di stampa, donne cooperative, pruduttori, prufessiunali di l'industria è visitatori fieri. L'asta hè stata fatta cù a recitazione di Nedim Atilla è e spiegazioni di Bilge Keykubat. I rapprisentanti di e cooperative di pruduzzione anu spiegatu ancu i so prudutti.

Soyer: "L'oliva hè assai preziosa per noi"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"Ci deve esse un ligame trà l'ecunumia è l'ecologia. Se ùn ci hè micca un ligame, allora sacrifichemu l'ecologia per l'ecunumia. Se questu succede, significa chì avemu sacrificatu l'ecunumia. Se avemu da fà l'agricultura, avemu da aduprà i nostri risorse sottuterrani è pozzu d'acqua, chì hè cumpatibile cù a natura. Altrimenti, sta terra perderà a so fertilità è ci famu. Pruvemu di fà agricultura credendu è rispettendu a fertilità, u putere è a ricchezza di sti terri. Dicemu un altru Agriculture hè pussibile. Oliva, arburu immurtale... Ùn avemu micca, ci hè propiu. Passeremu. Ma a storia di l'umanità hà scuntratu prima l'alivu cum'è un arbre è hè stata grata à l'alivu. L'oliva nutrita, saziata, guarita. L'alivi sò assai preziosi. Perchè una subasta hè tenuta, ùn pudete micca misurà u valore di qualcosa assai preziosu. Avà fate ciò chì apprezza per ch'ellu pò apprezzà ellu stessu. Avemu fattu u primu in Seferihisar. Avemu cuntatu alivi di più di 200 anni. Avemu identificatu circa 500 alivi. Ci era unu di elli, chì hà 800 anni. L'avemu chjamatu dopu à a nanna in u libru di Buket Uzuner, l'avemu chjamatu Umay Granny. Perchè l'arburu sàviu hà assai da insignà. L'alivi sò assai preziosi per noi ", disse.

"A difendemu finu à a fine"

Dichjarà chì continuanu à prutege l'alivi, Soyer hà dettu: "Semu assai furtunati. Vivemu inseme cun un tesoru cusì grande in sta bella geugrafìa. Vogliu chì st'arburu sacru è sàviu cuntinueghja à mantene in vita i nostri figlioli è nipoti. A difenderemu finu à a fine. Sentemu chì cercanu di passà e lege. Ùn avemu mai lasciatu. A difenderemu finu à a fine ", disse.

L'oliu d'aliva di l'arbre sàviu hè statu vindutu per 75 mila lire

U presidente Soyer hà ancu participatu à l'asta è hà compru oliu d'aliva. Direttore Generale İZFAŞ Canan Karaosmanoğlu U cumpratore, invece, hà compru l'oliu pruduttu da i prufessori è i studienti di a Scola Secundaria Bergama Ayaskent İrfan Kırdar da l'asta. L'oliu d'aliva ottenutu da l'alivu di 800 anni chjamatu Umay Nine, invece, hè statu vindutu per 75 mila lire. U presidente Soyer hà dettu: "Prima chì a Magna Carta sia scritta, l'oliu d'aliva in questu portava fruttu nantu à u so arbre prima di a cunquista di Istanbul. L'oliu d'aliva di quellu fruttu... U metterete in l'angulu di a casa. Sta lingua hè faciule, 800 anni ", disse.

Olii d'oliva pruduciuti da i prufessori è i studienti di Ödemiş Demircili, Menderes Değirmendere, Gödence, Zeytinli Gölcük, Ulamış, Bergama District Center (BERTA), Bademli, Bademler, Üçkonak, Foça, Doğanbey cooperative di sviluppu agriculu è Bergama Ayaskent Secondary School operante in Kırİrİr. İzmir. messi in vendita. L'olii d'oliva trà 1 è 5 litri truvaru cumpratori trà 500 è 75 mila lire à l'asta.

U primu ghjornu di a Fiera Olivtech Oliva, Oliu d'Oliva, Latticini, Vini è Tecnulugii di quattru ghjorni hè stata riservata à i prufessiunali. A fiera serà aperta à u publicu gratuitamente dumane è dopu dumani (28-29 di maghju).

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*