TCDD hà firmatu u protocolu di cooperazione cù TSE

TCDD hà firmatu u protocolu di cooperazione cù TSE
TCDD hà firmatu u protocolu di cooperazione cù TSE

A Republica di Turchia State Railways (TCDD) hà firmatu un protokollu di cooperazione cù l'Istitutu di Standards Turchi (TSE) in u scopu di a valutazione di a conformità, u supportu tecnicu è l'attività di furmazione di i veiculi è i vagoni ferroviari. U protocolu di cooperazione hè statu firmatu da u direttore generale di TCDD, Metin Akbaş, è u presidente di TSE Prof. Dr. Adem Şahin hà firmatu. Akbaş hà dichjaratu chì anu standardizatu l'alta qualità in e ferrovie.

TCDD, chì hè autorizatu cum'è "Entità Responsabile di Mantenimentu (ECM)" in u scopu di u Regolamentu di Registrazione è Registrazione di Veiculi Ferroviari, hà firmatu un protokollu di cooperazione cù TSE per l'attività di conformità è valutazione, supportu tecnicu è studii di furmazione chì saranu necessarii. in u settore ferroviariu. U "Protokollu di Cuuperazione TCDD-TSE per a Valutazione di Conformità è Altre Attività" tenutu à a Direzzione Generale di TCDD hà assistitu da u Direttore Generale di TCDD, Metin Akbaş, è u Presidente TSE Prof. Dr. Adem Şahin hà firmatu.

Parlendu à a cerimonia di firma, u Direttore Generale di TCDD, Metin Akbaş, hà datu infurmazioni nantu à l'evoluzione di e ferrovie. Ricordendu chì anu coperto a Turchia cù e ferrovie da una estremità à l'altra cù veiculi rotanti è rimorchiati, u numeru di i quali righjunghji 1000, Akbaş hà dettu: "Secunnu e disposizioni di u Regolamentu di Registrazione è Registrazione di Veiculi Ferroviari, sti veiculi devenu esse registrati. Per esse registrati i veiculi ferroviari, l'istituzione deve avè u certificatu "Entità Responsabile per a Manutenzione (ECM)". U 15 di ferraghju di u 2022, TCDD hè statu autorizatu cum'è "Entità Responsabile di Mantenimentu". Partimu da firmà un protokollu di cuuperazione cù TSE, una di l'istituzioni rispettati di u nostru paese, in quantu à u travagliu è e transazzione chì realizaremu in u scopu di sta autorità. In u risultatu di u prucessu, avemu firmatu un protokollu di cooperazione cù TSE per migliurà ancu e cundizioni per i nostri veiculi di mantenimentu è l'infrastruttura tecnica è furnisce una certificazione secondu i standard di qualità. Spergu chì u nostru protocolu serà benefiziu ". disse.

U presidente di l'Istitutu di Standards Turchi Prof. Dr. Adem Şahin hà dettu: "Semu sottu à u tettu di una antica istituzione statale". Cuminciò u so discorsu dicendu, attirà l'attenzione à l'impurtanza di u protocolu. Prof. Dr. Aydın hà dettu: "Pensu chì a cooperazione chì faremu in u campu di a ferrovia hà una funzione assai impurtante. In fatti, a ferrovia hè a nostra questione assai impurtante, u sughjettu di u più chì parlemu, da l'Imperu Ottumanu à l'oghje. Hè u modu di trasportu chì trascuratemu u più quandu ignurà l'ultimi 15-20 anni di u periodu di a Republica. Induv'ellu hè mintuvatu a parolla ferrovia, quellu chì cerca u statu cerca i Ferrovii statali. Ùn hè micca pussibule di distrughje a percepzione di u valore di a marca di i Ferrovii statali trà i citadini. Vulemu piglià a nostra cumpetenza à un livellu più altu, grazia à TCDD, in quantu à l'accreditazione è a certificazione di tutti i travaglii da fà sottu à questu paraplu. Vogliu ringrazià tutti i mo amichi chì anu cuntribuitu. "Spergu chì u protocolu serà benefica". disse.

Dopu à i discorsi, u direttore generale di TCDD Metin Akbaş è u presidente di TSE Prof. Dr. Adem Şahin hà firmatu u "Protokollu di Cooperazione TCDD-TSE per a Valutazione di Cunformità è Altre Attività".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*