Nave di u museu TCG Nusret inundata da i visitatori in Yalova

TCG Nusret Museum Ship Yalova Visitor Akinina Ugradi
Nave di u museu TCG Nusret inundata da i visitatori in Yalova

TCG Nusret Museum Ship, chì hè stata custruita fedelmente per mantene viva a memoria di a Nusret Mine Ship, hè stata inundata da i visitatori in Yalova dopu avè visitatu i porti di Erdek, Bandırma, Mudanya è Gemlik.

Una replica esatta di a Nave Minera Nusret, chì hà fattu un epicu in a Guerra Navale di Çanakkale, hà scunfittu a marina nemica è hà cambiatu u cursu di a storia, hè stata custruita in u Cantieru Gölcük in u 2011. A nave, chì hè usata com'è museu, và à parechji porti di Turchia è apre e so porte à i so visitori. Da u 7 di maghju, l'ultima tappa di u TCG Nusret Museum Ship, chì cruciava i so porti in u Mari di Marmara, era Yalova. Migliaia di persone anu visitatu a nave di u museu, chì era ancorata à u Pier Kartal. I citadini aspittàvanu assai tempu per visità davanti à a nave di u museu, induve ci era longu fila.

TCG Nusret Museum Ship Yalova Visitor Akinina Ugradi

I citadini chì anu visitatu a nave sò stati infurmati nantu à a storia di u Nusret Minelayer da u persunale militare di u Comandante di e Forze Navali. I citadini, chì anu visitatu l'esatta similitude di a nave, chì hà ghjucatu un rolu impurtante in a scunfitta di l'inimicu in a Guerra di Gallipoli, hà avutu mumenti emotivi.

A nave, chì hà da cuntinuà à visità i porti in u Mari di Marmara finu à u 23 di maghju, scontru cù i citadini in i porti di u Mari Egeu u 6-16 di ghjugnu.

 À propositu di Nusret Ship

Nave-museu Nusret

Nusret hè un minatore chì hà avutu un grande successu in a Prima Guerra Munniali Çanakkale Naval Battles. Nave di dragamine chì hè entrata in serviziu in a Marina Ottomana è e Forze Navali Turche per ordine di Malatya Arapgirli Cevat Pasha. Originariamente chjamatu Nusrat, ma utilizatu cum'è Nusret in u tempu, a nave hè stata stallata in Kiel, Germania in u 1911 è si unì à a Marina Ottomana in u 1913.

In a primavera di u 1915, a Marina Alliata, chì avia bombardatu da longu tempu i bastioni à l'entrata di u Bosforu è era sicura ch'ella attaccà cù i voli di ricunniscenza è l'attività di i battelli di sminuzzamentu, contava avà i ghjorni per l'attaccu. Cumandamentu di l'Area Fortificata hà decisu di scaccià 26 mine in u Portu Scuru.

A notte di u 7 di marzu à l'8 di marzu, a nave minera Nusret sottu u cumandamentu di u Capitanu Tophaneli İsmail Hakkı Bey è u Comandante di u Gruppu di Mine Fortificatu Captain Hafız Nazmi (Akpınar) Bey, indipendentemente da i proiettori di e navi nemiche, anu lasciatu e so mine à u Dark Harbour in Erenköy da u latu Anatolian. L'ingegnere capu di a nave hè u capitanu di fronte, Çarkçı Ali Yaşar (Denizalp) Efendi.

In i ghjorni dopu, i britannichi anu fattu ricunniscenza marittima è aerea, ma ùn pudianu truvà queste mine.

L'effetti di l'operazione è ciò chì si dice

I minieri posti da Nusret hà cambiatu u destinu di a campagna di Çanakkale u 18 di marzu di u 1915, guadagnendu u titulu di "u minatore più famosu in u mondu". I minieri di Nusret avianu intarratu Bouvet cù un equipaggiu di 639, seguitu da i cuirassati HMS Irresistible è HMS Ocean.

Da u 1u voluminu di u Generale Britannicu Oglander "Operazioni Militari Gallipoli, Storia Ufficiale di a Grande Guerra" di u Generale Britannicu Oglander: finitu in fallimentu. L'impattu di sti vinti mine nantu à a furtuna di a spedizione hè incommensurabile.

Da u sicondu volumu di "L'operazioni navali" di Ccolyen Corbet: "Ùn hè statu pocu prima chì a vera causa di i disastri hè stata scuperta è determinata. A verità era chì a notte di l'8 di marzu, i Turchi, senza vuluntà, pusonu 26 mine parallele à Erenköy Bay, è i nostri navi di ricunniscenza ùn anu micca scontru durante a so ricerca. I Turchi pusonu queste mine nantu à a nostra zona di manuvra per un scopu speciale, è malgradu tutta a prudenza chì avemu dimustratu, anu vintu una vittoria vertiginosa ".

U ministru di a marina Winston Churchill hà cummentatu annantu à l'avvenimentu in a rivista "Revue de Paris" in u 1930 cusì: "U mutivu principalu perchè tante persone morse in a Prima Guerra Munniali, a guerra costava spese pesanti, è tanti cumercii è navi di guerra affondanu i mari, era quella notte ghjittata da i Turchi, vintisi vasi di ferru penduli à l’estremità d’una corda sottile.

era republicana

A nave hè stata acquistata da i privati ​​​​in u 1962 è hà servitu cum'è una nave di carica secca sottu u nome di Kaptan Nusret. Si capovolge da Mersin in u 1990. Scopre da un gruppu di vuluntarii in u 1999, Nusret hè statu trasfurmatu in un munumentu da a municipalità di Tarsus in u 2003 cù un accordu ambientale chì includeva statue relative à a Guerra di Çanakkale. TCG NUSRET, a dimensione esatta di a Nave Minera Nusret, custruita in u 2011 à u Cummandu di u Cantieru Navale di Gölcük, serve ancu di museu in Çanakkale oghje. À a cummemorazione di u 100 anniversariu di u Nusret Minelayer (8 March 2015), a nave hè stata lanciata cum'è rappresentante. U battellu, chì sbarcò à 06:15 di a matina, abbandunò duie mine rappresentative in u mare à intervalli di 100 metri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*