Quattru Lochi Aumentanu di colpu in Turchia Indice di Sviluppu Turisticu è Viaghji

Quattru Lochi Aumentanu di colpu in Turchia Indice di Sviluppu Turisticu è Viaghji

Turchia Rises Four Places in l'Indice di Sviluppu di Viaghji è Turismu

Turchia hà rializatu i posti 4 in l'Indice di Sviluppu di Viaghji è Turismu di u Forum Economicu Mundiale (WEF). Turchia, chì hà classificatu 2019th in l'indici, chì hè statu publicatu l'ultima volta in 49 per via di l'epidemie glubale, hà classificatu 2022th in 45.

U Ministru di a Cultura è di u Turismu Mehmet Nuri Ersoy, in a so valutazione di l'aumentu di l'indici creatu da u stakeholder di u turismu internaziunale è l'urganisazioni di viaghju, hà dichjaratu chì u rapportu cuntinueghja à aumentà a cumpetitività di Turchia in u campu di u turismu è strives à ottene u so u scopu ultimu di u sviluppu di u turisimu, cumpetitivu è sustenibile, altu redditu.

U studiu, chì hè statu preparatu da u Forum Economicu Mundiale (WEF) dapoi u 2007 da urganisazioni cum'è u Cunsigliu Mundiale di Viaghju è Turismu (WTTC), l'Organizazione di u Turismu Munniali di e Nazioni Unite (UNWTO) è l'Associazione Internaziunale di Trasportu Aereu (IATA). Hè statu chjamatu Indice di Competitività di Viaghji è Turismu trà u 2007 è u 2019. Ricordendu chì hè publicatu ogni dui anni, u Ministru Ersoy hà dettu:

"L'indice, chì hè statu publicatu cum'è l'Indice di Competitività di Viaghju è Turismu finu à u 2019, hè statu terminatu in 2020 per via di l'epidemie di coronavirus globale. U Forum Economicu Mundiale hà decisu di pubblicà un studiu d'indici completamente novu in 2022 cù novi datasets, fonti è una nova metodulugia. In questu prucessu, un cambiamentu radicali hè statu fattu in a struttura di l'indici è a sustenibilità hà guadagnatu una parte impurtante. I risultati di l'indici, chì hè statu rinominatu in l'Indice di Sviluppu di Viaghji è Turismu, anu annunziatu u 24 di maghju di u 2022 in Davos. In cunsiquenza, à a luce di i dati in u novu indice, Turchia hà classificatu 2019th in 49 è hè ghjuntu à 2021th in l'indice 45.

Ascensione Risultu di a Cullaburazione

Rimarchendu chì u rapportu, in quale i risultati di l'indici sò stati annunziati, hà listatu 117 paesi sottu 17 tituli differenti, è palesa i fatturi chì cuntribuiscenu à u sviluppu durevule di i paesi attraversu u settore di u viaghju è u turismu, è dunque a so cumpetitività, u Ministru Ersoy hà cuntinuatu cum'è seguita:

Trà 2020 è 2021, u travagliu intensivu realizatu cù un totale di 15 istituzioni, cumprese u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture, u Ministeru di l'Interior, u Ministeru di u Tesoru. è Finanze, sottu a coordinazione di l'Agenzia Turca di Prumuzione è Sviluppu Turismu è u nostru Ministeriu. In u risultatu di i studii, a migliione hè stata ottenuta in 50 di l'indicatori in u scopu di l'Indice di Sviluppu di Viaghji è Turismu. u megliu ranking di Turchia; beni culturali, competitività di i prezzi, aree di infrastruttura di trasportu aereo; Grazie à l'aumentu di u nùmeru di l'assi registrati in l'UNESCO è l'aghjurnamentu di e dati, i beni culturali sò classificati 13th in u ranking mundiale.

Un indicatore di u sforzu di Turchia per ghjunghje à i so scopi

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà enfatizatu chì questu indice, in u quale anu ottenutu risultati riesciuti, hà cuminciatu à revelà l'aumentu di a cumpetizione internaziunale di Turchia è i risultati pusitivi di e pulitiche di turismu sustinibili, è hà dettu: "Stu rapportu mostra chì Turchia cuntinueghja à aumentà a so cumpetizione internaziunale. a cumpetitività in u campu di u turisimu è u so scopu ultimu in u turisimu Mostra u sforzu per ghjunghje à l'ubiettivi di u sviluppu altu, cumpetitivu è sustenibile chì sò disse.

Nutendu chì anu da cuntinuà à travaglià annantu à u sughjettu in l'anni à vene, u Ministru Ersoy hà dichjaratu ch'elli anu da cuntinuà à sustene i cuntributi chì saranu riflessi direttamente o indirettu à questu indice per mezu di prughjetti cumuni cù l'urganisazioni internaziunali è i stakeholders.

Apuntendu chì a Turchia righjunghji livelli più altu in indici internaziunali, u Ministru Ersoy hà dettu: "Spergu chì Turchia ghjunghje à i livelli più alti chì merita in questu è indici internaziunali simili assai rapidamente, cù u so travagliu intensivu è sistematicu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*