TAI hà naziunalizatu una capacità basata in l'intelligenza artificiale in i testi di materiale di l'aeronautica

TUSAS Naziunaliza una Capacità Basata in Intelligenza Artificiale in Test di Materiale Aereo
TAI hà naziunalizatu una capacità basata in l'intelligenza artificiale in i testi di materiale di l'aeronautica

L'Industria Aeroespaziale Turca hà sappiutu riduce i testi di fatigue applicati à i cumpunenti strutturali di l'aeronautica da 70 per centu, grazia à e teste realizate nantu à e parti di i prudutti cù l'intelligenza artificiale. Inoltre, cù l'intruduzioni di a tecnulugia di gemelli digitale, a vita di u materiale pò esse determinata durante a fase di prova. Cusì, in più di u risparmiu di tempu, serà assicuratu l'usu efficace di e risorse umane, a tarifa di materiale di rottami generata durante e teste serà ridutta, è u cunsumu d'energia durante a prova serà ridutta.

Turkish Aerospace Industries hà sappiutu verificà u studiu scientificu internaziunale, chì includeva l'uffiziu "Turkish Aerospace USA" in i Stati Uniti è accademichi di e università principali di u mondu. Grazie à u studiu in u quale l'Università TOBB hè stata implicata, i testi di fatigue applicati nantu à i metalli (Aluminium è Titanium) sò stati verificati scientificamente cù intelligenza artificiale, apprendimentu machine è apprendimentu prufondu. In a tappa dopu, i studii sò stati cuminciati à applicà à materiali cum'è metalli, materiali polimeri cumposti è alleati di titaniu utilizati in strutture di l'aeronautica.

A cumpagnia, chì attiverà ancu a tecnulugia Digital Twin, cumminciarà ancu à pruvà u gemellu di u pruduttu cuncepitu in un ambiente virtuale appena cumincianu e fasi di prova di u pruduttu. Turkish Aerospace Industries, chì hà sappiutu accurtà a fase di prova cù l'intelligenza artificiale, raccoglierà dati di prova da a stessa parte chì hà da cuncepisce in un ambiente virtuale cù a tecnulugia Digital Twin. In u risultatu di i dati di teste ottenuti quì, pò esse determinatu in anticipu chì spazii seranu faticati è quantu. In questu modu, a vita di a parte serà cunnisciuta.

Spartendu e so opinioni nantu à u travagliu realizatu, u Direttore Generale di l'Industria Aerospaziale Turca Prof. Dr. Temel Kotil hà dettu: "U nostru travagliu per sviluppà i nostri aerei à i standard mundiali è cù e tecnulugia di dumane cuntinueghja rapidamente. A cullaburazione cù i nostri ingegneri in l'uffiziu di a nostra cumpagnia in l'America è l'accademici chì sò esperti in i so campi hà datu u fruttu. Avemu naziunalizatu una altra capacità è avemu cunfirmatu questu cù l'Università TOBB, una di e università rispettate di u nostru paese. I nostri sforzi per aduprà tecnulugii più avanzati cuntinueghjanu. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu fattu sviluppi chì cuntribuiscenu à l'ecosistema di l'aviazione di u nostru paese", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*