TAI ti piglià u respiru cù HÜRKUŞ à Teknofest Azerbaijan

TUSAS Teknofest vi toglierà u respiru cù HURKUS in Azerbaijan
TAI ti piglià u respiru cù HÜRKUŞ à Teknofest Azerbaijan

L'Industria Aerospaziale Turca participarà à u TEKNOFEST Aviation, Space and Technology Festival, chì si terrà per a prima volta in Azerbaijan Baku Crystal Hall u 26-29 May 2022, cù i simulatori di realtà virtuale di l'Aviazione Naziunale di Combattimentu (MMU). HÜRKUŞ è GÖKBEY. À u festival, induve u simulatore di realtà virtuale MMU serà presentatu per a prima volta, i visitori anu l'uppurtunità di volà virtualmente cù u MMU utilizendu a tecnulugia VR. HÜRKUŞ taglierà u respiru cù u so volu di dimostrazione. I visitatori seranu infurmati nantu à l'opportunità di carriera à u stand di l'Industria Aerospaziale Turca.

I visitori anu avutu l'uppurtunità di cunnosce a cumpagnia strettamente cù attività sorpresa, spazii di sperienza è ghjochi in u stand induve i mudelli di produttu seranu situati. I ghjovani visitatori seranu infurmati nantu à e opportunità offerte da a cumpagnia in i settori induve l'opportunità di carriera cum'è u Programma di Sviluppu di l'Ingegneria, l'opportunità di stage è "Progetti di Laurea Industry-Focused" sottu u nome Lift-Up seranu discututi.

L'Aviò di Formazione di Base HÜRKUŞ ghjunghjerà in Azerbaijan, induve eseguirà un volu di dimostrazione, vole per a prima volta cù i piloti di prova sperimentali di HÜRKUŞ. À u festivale, induve si feranu spettaculi di volu mozzafiato, u primu è l'unicu elicotteru utilitariu originale di Turchia T625 GÖKBEY serà ancu exhibitu in l'area statica. A parte più interessante di TEKNOFEST, chì tistimuniarà parechji primi, serà u simulatore supportatu da VR di l'Aviò Naziunale di Combattimentu in u stand di l'Industria Aerospaziale Turca. I visitori puderanu sperimentà u volu cù l'aviò di 5a generazione grazia à a tecnulugia VR.

U Prof. Direttore Generale di l'Industria Aerospaziale Turca assisterà à TEKNOFEST, chì si terrà per a prima volta in Azerbaijan. Dr. Temel Kotil hà dettu: "Semu assai felici di participà à TEKNOFEST, induve sparteremu i nostri rializazioni in a difesa, l'aviazione è e tecnulugia spaziali cù u nostru paese amichevule è fraternu Azerbaijan. In u festivale, induve a nostra stretta cooperazione cù u mottu di dui stati, una nazione serà rinfurzata ancu più, u nostru Aereo di Training HÜRKUŞ, chì hè statu inizialmente sviluppatu da i nostri ingegneri è purtatu à a vita in manu di i nostri tecnichi, volarà in Azerbaijan cun i nostri piloti è portanu a nostra gloriosa amicizia in u celu eseguendu un volu di dimostrazione. Vogliu ringrazià tutti i partiti chì anu cuntribuitu à a realizazione di u festival, induve u cockpit di u nostru Aviò Naziunale di Combattimentu, chì serà un novu puntu di svolta in a nostra storia di l'aviazione, pò esse espertu. "Spergu di scuntrà u nostru populu in Azerbaijan, in a nostra patria", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*