Giardinu Naziunale per esse Custruitu à l'Aeroportu Atatürk

U Giardinu di a Nazione serà custruitu in l'aeroportu Ataturk
Giardinu Naziunale per esse Custruitu à l'Aeroportu Atatürk

Murat Kurum, Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, hà fattu una dichjarazione di stampa in quantu à u giardinu naziunale chì deve esse custruitu in l'aeroportu di Atatürk in u Giardinu di a Nazione Capitale.

Dichjarà ch'elli fighjulavanu e spiegazioni riguardanti u giardinu di a nazione per esse custruitu in l'Aeroportu di Atatürk cù stupore è stupente, u Ministru Murat Kurum hà dichjaratu chì anu da cuntinuà i so prughjetti in cunfurmità cù e dumande di a nazione, cum'è anu fattu finu à avà.

U Ministru Kurum hà ricurdatu chì u giardinu di a nazione, chì hè statu messu in serviziu cum'è u primu aeroportu di Turchia in l'anni 1900, hè nantu à una superficie totale di 8,5 milioni di metri quadrati.

Spieghendu chì milioni di citadini anu manifestatu u so disagio per via di u prublema di trafficu, di a contaminazione di l'aria è di u rumore sperimentatu quandu era l'aeroportu Atatürk, l'Istituzione hà dettu chì l'aeroportu di Istanbul hè statu custruitu in u scopu di a grande visione di Turchia presentata da u presidente Recep Tayyip Erdoğan. .

L'istituzione hà ricurdatu chì u presidente Erdoğan hà spartutu cù a nazione a bona nutizia chì una pista di l'aeroportu Atatürk serà lasciata per esse aduprata per emergenze è chì un totale di 5 mila metri quadrati di spazi verdi seranu dati à Istanbul.

Dichjarà ch'elli cuminciaru prestu i prughjetti in questu cuntestu, l'Istituzione hà dettu chì u prugettu hè assai impurtante in quantu à l'urbanismu è à l'ambiente.

Dendu esempii da u mondu in quantu à u trasportu di l'aeroporti in a cità, l'Istituzione hà dettu: "U trasportu di queste strutture hè assai impurtante in quantu à a lotta contru u cambiamentu climaticu, a natura è l'ambiente. Cù u trasferimentu di l'aeroportu di Atatürk à l'aeroportu di Istanbul in 2018, i dati dicenu chì a densità di trafficu quì hè stata ridutta da 30-40 per centu. Quandu guardate di novu l'emissioni di diossidu di carbonu, mentre chì ci era 2018 milione di tunnellate di emissioni di diossidu di carbonu in 1, hè avà diminuitu à 75 10 tunnellate, vale à dì, hè cascatu sottu à u XNUMX per centu ". hà usatu e so parolle.

Dichjarà chì u prublema ùn hè micca una questione di l'ambiente è a natura, l'Istituzione hà dettu chì dapoi l'apertura, milioni di persone, ghjovani è zitelli anu passatu u tempu, in bicicletta è camminendu in u Giardinu di a Nazione Başkent.

U Ministru Kurum hà dettu: "Ricumandemu à quelli chì abusanu di Atatürk di vene quì è di visità u Giardinu di a Nazione Başkent in Ankara. Eccu tutti l'opere chì Atatürk ci hà affidatu. Sò prutetti, spergu chì li trasmettemu à i nostri figlioli, à quale cunfideremu u nostru avvene, in u megliu modu pussibule. disse.

"Più di 1 milione di citadini visiteranu ogni ghjornu"

Spiegò chì anu spustatu i 17 stadii chì restanu in u centru di a cità à a periferia di a cità custruendu di novi, è chì anu apertu e zone à poca distanza da i lochi più preziosi di a cità in Ankara è Istanbul à u serviziu di a nazione.

Indicà chì u giardinu naziunale chì deve esse custruitu in l'Aeroportu di Istanbul Atatürk serà unu di i pochi posti in u mondu in u so campu, l'Istituzione hà dettu chì u locu, chì serà visitatu da più di 1 milione di citadini à ghjornu, diventerà u locu. centru di attrazione per Istanbul.

Sottulineendu chì Istanbul hè una zona di terrimotu, l'Autorità hà ancu dichjaratu chì in casu di un eventuale disastru, stu locu servirà cum'è zona di riunione. Spieghendu ch'elli pruvate d'esse cù a ghjente induve ci hè un disastru è pruvate d'esse quì qualunque sia a necessità di a nazione, Kurum hà dettu: "Onstamente, ùn aspettemu micca chì ci capiscenu perchè ùn sò micca abituati, perchè parlà d'altri prublemi in terremoti, inundazioni, frane, è avè altri scopi ". hà fattu a so valutazione.

Dichjarà chì u giardinu di a nazione per esse custruitu in Istanbul serà trà i pochi posti in u mondu in u so campu, l'Istituzione hà dichjaratu chì, cù a prisenza di u presidente Recep Tayyip Erdogan, portaranu i primi saplings à a terra è in questu scopu, 132 mila 500 saplings seranu piantati in u giardinu di a nazione per esse custruitu in l'aeroportu di Atatürk. L'istituzione hà dettu: "À questu puntu, avemu da cuntinuà à fà i nostri prughjetti in quantu à l'ambiente è in quantu à i prughjetti di prutezzione di a natura, cù determinazione è determinazione". disse.

Dichjarà chì cuntinueghjanu à fà investimenti in u quadru di a visione 2053 presentata da u presidente Erdoğan, in u quadru di a lotta contru u cambiamentu climaticu, l'ecunumia circular è u sviluppu verde, Kurum hà cuntinuatu cusì:

"Continueremu à marchjà a strada cù a nostra nazione sottu a guida di u nostru presidente, è spergu chì continueremu à trasfurmà l'aeroportu di Atatürk in un giardinu di 85 milioni, una zona induve tutti i nostri citadini da 7 à 70 camparanu quì in u paese. spiritu d'unità è passate un bonu tempu in i spazii verdi quì. . À questu puntu, vogliu chì u nostru giardinu naziunale, u corridore verde chì custruiremu in l'aeroportu di Atatürk, u nostru corridore di l'ecologia, serà benefica per a grande famiglia turca di 85 milioni in Istanbul.

L'istituzione poi risponde à e dumande di i ghjurnalisti.

In risposta à e dumande di quantu spazii verdi seranu è quanti arburi seranu piantati in u giardinu naziunale per esse custruitu in l'aeroportu di Atatürk, l'Autorità hà dichjaratu chì tutta a zona pò esse chjamata spaziu verde. Dichjarà chì ancu i camini di caminari seranu custruiti cù materiali naturali, l'Istituzione hà dettu: "Custruemu 5 milioni 36 mila metri quadrati di l'area in u primu locu, di quale u 95 per centu serà spaziu verde. Spazii per i nostri zitelli per ghjucà è passeggiate in bicicletta… Avemu festa quì. I nostri ghjovani veneranu in stu locu è urganizeremu cuncerti inseme. Cummemuraremu Gazi Mustafa Kemal Atatürk. In u nostru museu, i nostri figlioli amparanu nantu à i nostri aviò in u primu aeroportu di Turchia è e storie di i nostri piloti. Tutti i porti ci fermanu. Sò dopu à una percepzione chì l'aeroportu di Atatürk hè demolitu. Atatürk Airport ùn hè micca demolitu, à u cuntrariu, Atatürk Airport hè datu à a nostra nazione. L'aeroportu di Atatürk hè custruitu è ​​​​restauratu ". disse.

L'istituzione hà dichjaratu ch'elli anu pensatu à u prughjettu in ogni dettagliu è u cuncepimentu per creà un corridore verde induve l'emissioni di diossidu di carbonu seranu ridutte à zero, è hà dichjaratu chì presentanu stu prughjettu à a nazione in u 100 anniversariu di a Republica. cum'elli prumessi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*