"Città Antiche di Storia Turca Simposiu Internaziunale" Tenutu in Ümraniye

U Simposiu Internaziunale nantu à e Città Antiche di a Storia Turca hè stata in Umraniye
"Città Antiche di Storia Turca Simposiu Internaziunale" Tenutu in Ümraniye

U Simposiu Internaziunale di Cità Antiche di Storia Turca hè statu tenutu in Ümraniye. In u simposiu, sò stati discututi e caratteristiche culturali è storichi di e pochi cità antichi chì anu lasciatu a so marca in a storia mundiale.

U prugramma di apertura di "Città Antiche di Storia Turca Simposiu Internaziunale", urganizatu cù a cuuperazione di a Municipalità di Ümraniye, l'Associazione Internaziunale di Sviluppu è Cooperazione (UKID) è l'Istitutu di Studi Turchi di l'Università di Marmara, hè stata in u Centru di Cultura è Art di Ümraniye. U sindaco di Ümraniye İsmet Yıldırım hà participatu ancu à u simposiu. In a prima sessione di u simposiu di dui ghjorni, e trè cità sante di a cultura turca, Mecca, Ghjerusalemme è Medina, induve hè u locu di Ötüken, Kaşgar in i passi di i spariti, Kazan, u centru di scienza è cultura di u Turcu. mondu, è Bukhara, a cità simbulu di a civilisazione turco-islamica, sò stati discututi.

U sindaco di Ümraniye İsmet Yıldırım hà dettu: "Facemu tali simposi in i servizii chì furnimu sottu u nome di cultura è educazione. Unu di elli parlava di e nostre antiche cità in a storia turca. U simposiu cuntinueghja per 2 ghjorni. U primu ghjornu si face in a sala di a nostra cumuna. U secondu ghjornu cuntinuerà à l'Università di Marmara. U benefiziu di tali simposi hè chì e persone tendenu à scurdà, ma cù simposi, l'infurmazioni sò rinfrescati è scunnisciuti sò amparati. Speremu ch'ella s'impagnerà una nova luce nant'à e nostre cità cù i cumunicati da dà à a fine. Cù questi simposi, Allah Onnipotente dà à tutti l'uppurtunità di viaghjà. ", hà parlatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*