Un primu in Turchia cù Metaverse in Cinema

Un primu in Turchia cù Metaverse in Cinema
Un primu in Turchia cù Metaverse in Cinema

L'Accademia di Cinema è Televisione di a Municipalità Metropolitana di Bursa Birol Güven, chì hà iniziatu in marzu cù u scopu di elevà novi attori, sceneggiaturi, scrittori, registi è artisti da Bursa à u mondu di a serie TV, u cinema è a televisione, hè struitu novu cù u "Metaverse". in corsi di cinema. U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş, chì era un invitatu di l'attellu induve e tecnulugia di l'epica eranu adattate à u settore, hà visitatu u Museu di u Louvre in Parigi da induve era assittatu, cù lunettes VR.

Mentre una mobilizazione digitale hè stata annunziata da u presidente Recep Tayyip Erdoğan à u Forum Metaverse tenutu in Ankara in marzu, a Municipalità Metropolitana di Bursa hà participatu ancu à sta mobilizazione cù Metaverse in Training Cinema. Cuntinuendu per circa un mese in Bursa, l'Accademia di Cinema è Televisione Birol Güven di a Municipalità Metropolitana di Bursa includeva furmazioni metaverse. I ghjovani chì sò candidati à diventà novi attori, sceneggiaturi è registi di u mondu di u cinema è di a televisione sò megliu equipati per u mondu di u futuru cù a so furmazione metaversu. Dopu à l'attellu di Birol Güven nantu à "Chì hè Metaverse è ciò chì ùn hè micca" in l'Accademia di Cinema è Televisione a settimana passata, u Prof. Dr. Şebnem Özdemir, Specialist Intelligence Artificial Associate, hà datu una furmazione nantu à u cuncettu di Metaverse in Cinema. In più di i studienti, u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş è u famosu pruduttore Birol Güven anu assistitu ancu à a furmazione in u Centru di Cungressu è Cultura Atatürk. Prima di a furmazione, u sindaco di a municipalità metropolitana di Aktaş hà avutu una sperienza in occhiali VR. Le président Aktaş, portant des lunettes, a visité le fameux musée du Louvre à Paris d'où il était assis, et a surtout examiné de près le tableau Monalisa de Leonardo Davinci.

Seremu a prima istituzione

Parlendu prima di a furmazione, u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà ricurdatu chì anu aghjustatu a furmazione di metaversu, chì hè definitu cum'è "l'internet di u futuru" o "a nova versione di l'internet", à l'accademia di cinema è televisione chì hè in corso dapoi. un mese. Esprimendu ch'elli cercanu di predichendu i sviluppi in questu settore evaluendu u futuru di u cinema, u presidente Aktaş hà dettu: "Preparamu i ghjovani di Bursa per u futuru. A settimana passata, u sgiò Birol hà tenutu un attellu nantu à "Chì hè Metaverse è ciò chì ùn hè micca". Oghje, avemu un altru attellu cum'è una continuazione di quellu attellu. U prufessore assuciatu specialistu in intelligenza artificiale Şebnem Özdemir spiegherà u cuncettu di Metaverse in u cinema. In e settimane à vene, cuntinueremu l'attellu di u metaversu è, in più di a nostra furmazione di basa, daremu ancu certificati di participazione di Cinema è Metaverse à i nostri amichi participanti. Daremu stu documentu cum'è NFT. Seremu a prima istituzione in Turchia à emette u certificatu di participazione cum'è NFT. Stu tipu d'educazione ùn si trova in nudda parte in Turchia. Vogliu sottolineare chì avemu ottenutu una prima. L'educazione cinematografica hè dispunibule in ogni locu, ma solu avemu furmazioni di nova generazione cum'è Metaverse è furmazione Cinema, furmazione di cattura di muvimentu. Avemu ancu avutu una sperienza di occhiali VR quì oghje. Pudemu i nostri vetri è visitatu u famosu museu di u Louvre in Parigi. In particulare, avemu esaminatu u pittura Monalisa di Leonardo Davinci. Era veramente impressiunanti. Speremu, purteremu queste tecnulugia à Bursa in un futuru assai vicinu. Per esempiu, ùn saria micca bellu se u gemellu digitale di u nostru museu Hacivat Karagöz hè statu fattu è dopu visitatu da milioni di persone di tuttu u mondu cun tali vetru ? Speremu, intruduceremu l'antica cultura di a nostra cità à u mondu sanu cù l'usu di sti sviluppi tecnologichi ".

Ci hè un grande putenziale

U famosu produtore Birol Güven hà dichjaratu chì u metaversu hè diventatu u rolu di primura di Turchia è di u mondu è hà dettu chì stanu pruvatu à adattà a furmazione in Bursa à questu rapidamente. Dichjarà chì stanu prova d'adattà à a nova industria di u cinema è di u ghjocu in u mondu cù seminarii è workshop supplementari, Güven hà dettu: "L'industria di u ghjocu hè assai impurtante. Ci sò sviluppi impurtanti in quantu à a produzzione di ghjocu. L'annu passatu, una cumpagnia di ghjocu turca hè stata compru da a cumpagnia americana per 1.8 billion dollars. Ci hè un grande putenziale in stu paese. Se ci adattemu à a nova tecnulugia, avemu stu putenziale. Forsi i novi cuntenuti di a nostra età venenu da voi. A propositu, vogliu ringrazià u nostru presidente per unisce e nostre esperienze cù l'opportunità di a municipalità metropolitana di Bursa ".

Dopu à i discorsi, u prufessore assuciatu di u Specialista in Intelligenza Artificiale Şebnem Özdemir hà spiegatu u cuncettu di Metaverse in u cinema à traversu filmi girati da u passatu à u presente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*