A spiaggia di Ünye guadagna una nova siluetta cù a strada di bicicletta è u parcu di l'acqua

Unye Beach riceve una nova silhouette
A spiaggia di Ünye guadagna una nova siluetta cù una pista di bicicletta è un parcu d'acqua

A Municipalità Metropolitana di Ordu dà una nova siluetta à a costa di u distrittu di Ünye. A municipalità metropolitana di Ordu, chì cuntinueghja i so investimenti in acqua, fognaria è trasportu in u distrittu di Ünye senza interruzzione, porta una nova estetica à a spiaggia cù u "Prughjettu di Strada Bicicletta è Pedestriana" prumessu da u sindaco Güler durante u periodu elettorale è u "Parcu di l'Acqua". 'speciale per i zitelli.

L'ATTRAZIONE DI U DISTRICT AUMENTA

Cù u travagliu fattu, u "Prughjettu di Strada Bicicletta è Pedonale" hè statu implementatu nantu à a strada chì si estende per circa 5 km longu l'autostazione è l'entrata di Çamlık. Ci sò ancu stazioni di ricarica disabilitate in stu prughjettu sanu, affidabile è ecologicu, induve stazioni intelligenti di bicicletta sò situate in 3 punti diffirenti.

Per d 'altra banda, un "Water Playground" hè custruitu per i zitelli. Per furnisce una attività alternativa per i zitelli in i mesi d'estate, in u scopu di l'opere da esse realizatu nantu à una zona di 100 metri quadrati nantu à a spiaggia vicinu à u Parcu Atatürk in u distrittu di Ünye, ci sò pedine, funghi, pedine oculari, trè buttuni splash, buttuni splash filu, volanti, cavallucci marini, ghjochi di jet d'acqua Ci saranu 8 parchi di ghjocu è 22 parchi.

I ZONA ATIL SERÀ DISPONIBILE À U PUBLICU

A Municipalità Metropolitana offre ancu l'area inutilizata à l'usu di u publicu cù spazii di seduta, spazii verdi è opere di paisaghju in u scopu di u prughjettu di recreazione realizatu in a sezione trà u molo è u parcu Atatürk in cuuperazione cù a Municipalità di Ünye dà funzione à a parti custiera. A zona di a spiaggia, chì serà prutetta cù l'opere realizate, serà integrata cù u parcu di l'acqua, a strada di caminata, a strada di bicicletta, u Parcu Yunus Emre è u molo.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*