UTIKAD Cuntinueghja à Mantene u Pulse di l'Industria Logistica

UTIKAD Cuntinueghja à Mantene u Pulse di u Settore Logisticu
UTIKAD Cuntinueghja à Mantene u Pulse di l'Industria Logistica

UTIKAD, l'Associazione di Fornitori di Servizii Internaziunali di Spedizioni è Logistiche, hà aghjustatu un novu à i so rapporti di u settore chì hà rivivutu da u 2019 nantu à a sustenibilità. Dopu avè publicatu u "Rapportu di u Settore Logisticu UTIKAD 2020", hà publicatu u "Rapportu di u Settore Logisticu UTIKAD 2021" questu annu è l'hà presentatu à u serviziu di u settore.

I rapporti UTIKAD sò u risultatu di i sforzi fatti per u nostru settore in quantu à eliminà una carenza di dati è analisi impurtanti in u settore. UTIKAD Logistics Sector Report 2021, chì riunisce l'attività di u settore logisticu internaziunale in Turchia, a capacità di u trasportu di merci, i sviluppi attuali è a legislazione pertinente per mezu di dati misurabili; Porta a firma di u Dipartimentu di Relazioni Settoriali UTIKAD.

I punti culminanti di u rapportu, chì hè statu preparatu per disegnà u quadru di basa di l'industria logistica turca, per esse una fonte di riferimentu per l'industria per l'attori di l'industria, l'università è l'urganisazioni di i media, è per furnisce infurmazioni nantu à a parte è u sviluppu di u trasportu. I modi in u cummerciu esteru di Turchia sò i seguenti:

A CRISI DI CONTENITORI È L'AUMENTU DI FREGHTI HAN INSTALLATA 2021

L'effetti negativi di a pandemia di coronavirus, chì hà lasciatu u so segnu in u 2020, anu cuntinuatu in u 2021, è l'effetti di e novi varianti chì emergenu durante l'annu si sò ancu sentiti in l'industria logistica glubale. Per riduce è in fine distrughje l'effetti di u virus nantu à a salute persunale è suciale, a produzzione di vaccini contr'à u virus hè stata consegnata à i citadini di tutti i paesi di u mondu, è un forte prucessu di ricuperazione hà iniziatu dopu a pausa cù COVID-19. Cù a Recuperazione di u Tipu K sperimentata in u mondu in 2021, sò state seguite crescite settoriali.

In u 2021, l'industria logistica hà pruvatu à affruntà diverse crisi. E crisi di i containeri è di a catena di furnimentu glubale anu risultatu in alti aumenti di costu. A crisa di i containeri hà fattu i cuntenituri più caru è inaccessibili, elevendu direttamente a sfida di a catena di supply globale. Cù l'allentamentu di e restrizioni pandemiche, a dumanda di servizii di trasportu hè aumentata, è ci hè statu un aumentu di i tassi di trasportu postu chì l'ordine s'ammucchiava in i porti per via di e cruciere annullate durante u prucessu pandemicu.

A crisa di i cunduttori, chì hà avutu un impattu mundiale, hà ancu affettatu u nostru paese da vicinu. A causa di a mancanza di cunduttori è a mancanza di persunale per esse impiegatu, i costi di logistica anu aumentatu. A chjusura di u Canale di Suez, inseme à a messa in terra di u containeru giapponese "Ever Given" u 23 di marzu di u 2021, hà causatu disturbi in u cummerciu mundiale. Cù u rilassamentu di e misure pandemiche

Inseme cù l'aumentu di e dumande di energia, i prezzi di u gasu naturale è di u carbone anu battutu record. Malgradu a crisi, u cummerciu glubale hà dimustratu una tendenza di ricuperazione in 2021 è si avvicinava à e cifre pre-COVID19.

REGULAMENTI RELATATI STRONGAMENTE À U SETTORE LOGISTICA SONU ANUNCIATI

In u 2021, i regulamenti internaziunali chì affettanu l'industria logistica sò stati annunziati. Unu di elli era u "Fit for 55" annunziatu da a Cummissione Europea in lugliu. Cù stu pacchettu, a regulazione di u carbonu à a fruntiera, l'aumentu di l'usu di l'energia rinnuvevule, i modi di trasportu à bassa emissione è l'infrastruttura per sustene li sò venuti in prima. In u scopu di u pacchettu, un altru regulamentu legale chì prevede una responsabilità fiscale addiziale per l'esportazioni à l'Unione Europea era u Mecanismu di Regulamentu di Carbone di Fruntiera (SKDM).

EVOLUZIONI DI DIGITALIZAZIONE IN L'INDUSTRIA

Inseme à l'epidemie, novi modi di fà affari sò entrati in a nostra vita è una evoluzione digitale hà fattu in l'industria. In questu prucessu, l'e-commerce, l'automatizazione è a diminuzione di u cuntattu fisicu hè ghjuntu in prima. I porti sò diventati autonomi, i prucessi doganali sò stati migliurati, a mudernizazione di l'infrastruttura hè stata ottenuta è e dichjarazioni doganali ponu esse fatte in digitale.

U SETTORE DI TRASPORTI È COMUNICAZIONI PIGLIA A PIÙ PARTI DI INVESTIMENTI PUBBLICI

Quandu l'investimenti publichi fatti in l'ultimi 5 anni in Turchia sò esaminati, u settore di i Trasporti è e Comunicazioni hà pigliatu a più grande parte in u pianu d'investimentu tutale in 2021. Sicondu i dati di 2020, a cuntribuzione di u settore di u Trasportu è di l'Almacenamiento à u PIB in Turchia era di circa 8%. In e Statistiche di u Cummerciu di u Serviziu Internaziunale, l'attività di trasportu hà pigliatu a più grande parte in l'impurtazioni è l'esportazioni.

In u 2020, l'esportazioni di servizii ammontavanu à circa 25,5 miliardi USD, mentre chì l'importazioni di servizii ammontanu à circa 23 miliardi USD. A marzu di u 2021, u debitu tutale di u prestitu di u settore logisticu ammontava à 218 miliardi TL, u dettu debitu era 156 miliardi TL in u listessu periodu di l'annu precedente. In u periodu di 12 mesi, l'ammontu di u debitu di prestitu hà aumentatu da 40,1%. U creditu utilizatu da u settore era TL 196,793,813,000 in ghjennaghju; À a fine di u 2021, a quantità di prestitu hè aumentata di 35%.

U TRANSPORT MARINE RANKS PRIMUM BASatu nantu à u valore è u pesu

In quantu à u valore di e merchenzie trasportate, u trasportu marittimu hà a più grande parte in l'impurtazioni è l'esportazioni in l'ultimi 10 anni. U trasportu stradale occupa u sicondu postu in termini di valore in i trasporti di u cummerciu esteru di Turchia. U trasportu aereu hè u terzu trà i tipi di trasportu in quantu à u valore in l'attività di cummerciu esteru di Turchia. U trasportu ferroviariu hè u tipu di trasportu cù a più bassa parte in u cummerciu esteru di Turchia. U trasportu marittimu hè di punta in quantu à u pesu è u valore. A parte di u trasportu stradale in l'impurtazioni hè di circa 2021% in 5,36. U trasportu ferroviariu hà una parte di menu di 10% in pesu in l'impurtazioni è l'esportazioni di Turchia in l'ultimi 1 anni. U trasportu aereu hè u tipu di trasportu chì hà a più bassa parte in u cummerciu esteru di Turchia in termini di pesu per via di a so capacità limitata.

USA E GERMANIA IN I TOP FIVE

Quandu a distribuzione di l'esportazioni di Turchia per gruppi di paesi hè analizata, si vede chì i paesi di l'UE-2020 sò u primu postu cù u 2021% à a fine di u 27 è u 41,3. A parte di i paesi di l'UE-27 in l'impurtazioni era di 2020% à a fine di u 33,4 è di 2021% à a fine di u 31,5. Mentre l'impurtazioni da i paesi europei chì ùn sò micca UE custituiscenu u 2020% di tutte l'impurtazioni in 16,3, sta tarifa hè diventata 2021 à a fine di u 16,5. In u 2021, a parte di i primi 20 paesi à quale Turchia esporta in l'esportazioni totali hè di circa 66%, è a parte di i primi 20 paesi da quale Turchia hè esportata in l'impurtazioni totali hè di circa 67%. A Germania è i Stati Uniti sò trà i primi 5 paesi in l'esportazioni è l'impurtazioni. Mentre a parte di a Cina, chì hè u primu paese in l'impurtazioni, hè di 11,88%, a so parte in l'espurtazioni hè di 1,63%.

A PANDEMIA ELIMINA I FERROVII

U trasportu di merci ferroviaria si distingue perchè hè un modu di trasportu più ecologicu, ecunomicu è sicuru cumparatu cù altri modi di trasportu. A parte di u trasportu ferroviariu in u cummerciu esteru di Turchia in termini di valore hè più bassu di a parte di tutti l'altri modi di trasportu. Si vede chì a parte di a ferrovia hè aumentata cumparatu cù l'anni precedenti in 2020, quandu a pandemia era efficace. A crescente dumanda di trasportu di merci ferroviaria hè efficace in questu aumentu, postu chì permette u cummerciu senza cuntattu.

U trasportu stradale hè u sicondu in u cummerciu esteru di Turchia in termini di valore. U più bassu tassu di trasportu stradale in impurtazioni trà l'anni 2011-2021 era in 17,88 cù 2018%. U trasportu stradale hà avutu a più bassa parte in l'esportazioni in 28, cù una tarifa di 2018%. In u 2021, i valori più alti sò stati ghjunti in u trasportu stradale internaziunale nantu à una basa di valore. In u trasportu internaziunale di merci, i carichi esportati per strada avianu una parte più grande di i carichi impurtati. Trà u 2011 è u 2021, e spedizioni d'impurtazioni anu a quota più bassa cù un tassu di 2016% in 3,72, mentre chì hà a parte più bassa cù un tassu di 2020% in l'esportazioni in 16,79. Mentre a parte di carichi d'impurtazioni nantu à a basa di pesu era à u massimu di 5,36% in 2021, a parte di carichi d'esportazione in basa di pesu era in 24,68 cù una tarifa massima di 2015%. U valore più altu di a tonna hè stata righjunta in l'impurtazioni è l'esportazioni in termini di pesu in u trasportu di merci stradale in 2021.

TENDENZE DI AIRLINE A RECUPERARE IN 2021

Durante u periodu da 2011 à 2021 in a compagnia aerea, u trafficu internaziunale di carichi hà dimustratu un sviluppu più grande è lineare cumparatu cù u trafficu di carichi domestici. U trafficu di carichi domestici, chì hà superatu 2013 tunnellate in 2014, 2015, 2021 è 100.000, hà avutu u voluminu più bassu in l'ultimi 10 anni, cù 19 tunnellate in 51.043 per l'impattu di a pandemia di COVID2020. À a fine di u 2021, u trafficu di carichi domestici hè statu riflessu in e statistiche cum'è 111.466 tunnellate. U trafficu tutale di carichi di 2020 in 1.368.576 hè aumentatu da 2021% à 21 tunnellate in 1.615.709. À a fine di u 2021, quandu avemu sentitu l'effettu di a pandemia ligeramente, u voluminu di u trafficu internaziunale di carichi era di 1.504.243 tunnellate è u tassu di crescita era di 14%.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*