20 miliardi di lire d'investimentu sò stati fatti in u settore ferroviariu in 331 anni

I calculi di u periodu di TCDD sò stati discututi in a Cummissione KIT di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia
I cunti di u periodu 2019-2020 di TCDD sò stati discututi in a Cummissione SOE di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia

I conti di u periodu 2019-2020 di a Direzzione Generale di e Ferrovie Statali di a Republica di Turchia (TCDD) sò stati publicati in a Cummissione di l'Impresa Economica Pubblica (SOE) di a Gran Assemblea Naziunale Turca.

U direttore generale di TCDD, Metin Akbaş, in a so presentazione à a Cummissione, hà dettu chì un totale di 20 miliardi di lire hè statu investitu in u settore ferroviariu in 331 anni per sviluppà a reta di ferrovia d'alta velocità è rapida è l'industria ferroviaria domestica è naziunale in u paese. Turchia, è circa 210 miliardi di lire di questu hè statu realizatu da l'imprese.

Dichjarà chì portanu e so attività operative cù 13 mila 158 persone, cumpresi i travagliadori è i funzionari civili, è chì un totale di 22 mila 789 persone travaglianu cù a so filiale, Akbaş hà dettu: "Uperemu a nostra linea ferroviaria cun un totale di 1213 mila 219 persone. chilomitri, di quali 11 chilòmitri sò high-vitezza, 590 chilòmitri sò viloci è 13 mila 22 chilòmitri sò cunvinziunali. A nostra lunghezza tutale di linea di signale hà righjuntu 7 mila 94 chilometri, è a nostra lunghezza di linea elettrificata hà righjuntu 6 mila 24 chilometri. "Cù i treni d'alta velocità, circa 13 milioni di passageri anu pussutu viaghjà, righjunghjendu u 46 per centu di a pupulazione di 64 pruvince è u paese". disse.

Informendu chì anu finitu u travagliu di prova è di certificazione in a sezione Balışeyh-Yerköy-Akdağmadeni-Sivas di 315 chilometri di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas, Akbaş hà dettu chì u travagliu trà i 78 chilometri Kayaş-Balışeyh cuntinueghja intensamente. .

Akbaş hà dichjaratu ch'elli anu finitu u travagliu nantu à u Doğançay Ripaj 14 di 1 chilometri nantu à a linea di Trenu Alta Velocità Ankara-Istanbul, è chì u so travagliu nantu à u tunnel Doğançay Ripaj 12 è T2 di 26 chilometri cuntinueghja.

Dichjarà chì cù u prughjettu di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Konya-Karaman, a capacità di trasportu annuale di passageri righjunghji 366 milione da 1 mila, Akbaş hà cuntinuatu cusì:

"Da u ghjornu chì hè stata aperta finu à a fine di maghju, 305 mila passageri anu viaghjatu trà Ankara è Karaman è 194 mila passageri trà Istanbul è Karaman. L'offerta per a sezione di 196 chilometri Aksaray-Ulukışla-Yenice, chì purterà a linea di treni d'alta velocità à Mersin è Adana, hè stata fatta da AYGM è u cuntrattu hè statu firmatu. I nostri travaglii di custruzzione di l'infrastruttura in u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir cuntinueghjanu in sezioni. L'infrastruttura restante, a superstruttura è l'opere elettromeccaniche sò state offerte è u cuntrattu hè firmatu da AYGM. U prugressu fisicu di l'56 per centu hè statu ottenutu in i travaglii di custruzzione di l'infrastruttura in a sezione Bursa-Yenişehir di 84 chilometri di a linea di treni d'alta velocità Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli. Çerkezköy- I travaglii di custruzzione cuntinueghjanu in a sezione Kapıkule. "Tuttu u 275 milioni di euro di u Fondu di cuncessione di l'Unione Europea hè stata utilizata per finanzià u prugettu".

Akbaş hà dettu chì, inseme à questi prughjetti nantu à l'agenda publica, cuntinueghjanu attualmente u travagliu di custruzzione per un totale di 4 mila 407 chilometri di nova linea ferroviaria, di i quali 314 mila 4 chilometri sò treni d'alta veloce è d'alta velocità è 721. i chilometri sò linii cunvinziunali.

Enfatizendu chì anu finitu u travagliu di prughjettu nantu à a linea ferroviaria di circa 3 mila 773 chilometri, Akbaş hà dichjaratu chì cuntinueghjanu a so indagine è u travagliu di prughjettu nantu à a linea di 5 mila 512 chilometri.

Akbaş hà spiegatu chì mentre stanu custruendu novi linee di treni d'alta velocità è d'alta velocità, cuntinueghjanu u rinnuvamentu è u mantenimentu cumpletu di e linee principali in i 11 mila 590 chilometri di e linee ferroviarie convenzionali, chì u rinnuvamentu è u mantenimentu cumpletu sò stati finiti, in modu chì fermanu in u gruppu di età 20-25.

Affirmando chì u numeru di passaghji hè diminuitu da 4 mila 520 à 2 mila 656 cù i migliuramenti fatti in i passaghji à livellu ferroviariu, Akbaş hà nutatu chì u numeru di passaghji à livellu cuntrullati hè statu aumentatu di 115 per centu da 558 à 1202.

Apuntendu chì anu aumentatu l'efficienza cù i prughjetti di elettrificazione è di segnalazione, Akbaş hà ancu spiegatu chì anu cambiatu à un affari più ecologicu riducendu l'emissioni di diossidu di carbonu.

Akbaş hà dettu chì u travagliu di custruzzione di u Sistema Naziunale di Segnale, chì anu sviluppatu in cuuperazione cù TÜBİTAK BİLGEM è hè statu certificatu à u livellu SIL4, chì hè u più altu livellu di sicurezza chì pò esse ottenutu in e ferrovie, cuntinueghja nantu à un totale di 1180 chilometri di linea. sezione.

Akbaş hà dichjaratu chì anu determinatu scopi, obiettivi è azioni in u scopu di u "Piano d'Azione per a Gestione di l'Energia è u Cambiamentu Climaticu" in u scopu di 3 temi: "trasportu verde nantu à e ferrovie", "futuru zero carbonu" è "furnitu di energia affidabile".

Sottulineendu chì anu u scopu di riduce i costi di l'energia è di a logistica in u trasportu stabilendu strutture energetiche rinnuvevuli cum'è e centrali solari è eoliche, per i quali anu realizatu studii di fattibilità è di indagine, in spazii adattati, Akbaş hà dettu:

"In più di l'investimenti energetichi è ferroviarii, avemu custruitu un ponte ecologicu cù una zona di transizione di circa 2 metri per a prutezzione di l'animali salvatichi nantu à a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Eskişehir. U ponte, chì hè u primu in u mondu nantu à a linea YHT, darà ancu una cuntribuzione significativa à a pupulazione di l'animali salvatichi chì vivenu in a regione. In più, Halkalı-A custruzzione di 3 ponti ecologichi nantu à a linea di treni à alta velocità Kapıkule cuntinua.

Akbaş hà dettu chì u trasportu di passageri urbani hè sempre realizatu in Istanbul, Izmir è Ankara (BAŞKENTRAY), è hà infurmatu chì à a fine di maghju, circa 706 milioni di passageri sò stati trasportati in MARMARAY, 821 milioni in İZBAN è 48 milioni in BAŞKENTRAY.

Affirmando chì u trasportu di merci ferroviarie hè previstu di ghjunghje à 2022 milioni di tunnellate cù un aumentu di circa 6 per centu in 40,35, Akbaş hà dichjaratu chì cù a liberalizazione, a parte di u settore privatu in u trasportu di merci ferroviaria hà righjuntu u 13 per centu l'annu passatu.

Akbaş hà nutatu chì quandu i 23 centri logistici sò finiti, u settore serà furnitu cù una opportunità di trasportu supplementu di 73,2 milioni di tunnellate è 4,1 milioni di TEU è 19 milioni di metri quadrati di stoccaggio di container è area di manipulazione.

Rimarchendu chì 3 linee di cunnessione sò state finite da l'annu passatu, Akbaş hà dettu: "Com'è sempre, attachemu una grande impurtanza à l'attività di furmazione per migliurà a sicurità è a sicurità è sensibilizà à u più altu livellu, in più di una operazione cummerciale prufittuosa è efficiente. À l'Alarm Monitoring Center situatu in Eryaman YHT Station, monitoremu i dati chì ricevemu da i sistemi intelligenti nantu à e linee YHT. Inoltre, cuntinuemu u travagliu di custruzzione per u Centru di Valutazione di Dati in u locu Eryaman Gar ". disse.

Facendu valutazioni dopu à e dumande è i suggerimenti, Akbaş li hà ricurdatu chì alcuni obiettivi sò stati definiti specificamente per u settore ferroviariu in u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica 2053.

U direttore generale di TCDD, Metin Akbaş, hà continuatu cusì:

"Aumenteremu a nostra reta ferroviaria di 13 mila 22 chilometri à 2053 mila 28 chilometri da u 590. Custruiremu 15 mila 500 chilometri più di ferrovia. Cuntinuemu digià 4 mila 721 chilometri di questu in custruzzione. Finiremu sta custruzzione in 5 anni. Una grande parte di questu serà a nostra linea di treni d'alta è alta velocità. "Avemu travagliendu per aumentà a nostra parte di passageri da u 2 per centu à u 6 per centu è a nostra parte di carica da u 5 per centu à u 23 per centu".

Akbaş hà rimarcatu chì anu implementatu prughjetti riguardanti i disabili è hà dettu chì anu spesu 2022 milioni di lire prima di 11 per rende e linee convenzionali accessibili à i disabili, è chì anu un budgetu di 2022 milioni di lire in u bilanciu 10.

Dichjarà ch'ellu hè un impiegatu ferroviariu di terza generazione, Akbaş hà aghjustatu chì anu da annunzià i risultati di l'esami di prumuzione chì anu realizatu in i mesi passati in 1-2 settimane.

Dopu chì l'opinioni è i suggerimenti sò stati presentati, i conti di a Direzzione Generale TCDD sò stati liberati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*