3 Turisti sò ghjunti à Izmir Alsancak Port u listessu ghjornu cù 2.500 navi di crociera

I Turisti sò ghjunti in u portu di Izmir Alsancak in u stessu ghjornu cù una nave di crociera
3 Turisti sò ghjunti à Izmir Alsancak Port u listessu ghjornu cù 2.500 navi di crociera

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU travagliu intensivu di u sviluppu di u turismu in a cità hà cuminciatu à dà fruttu. Per a prima volta in un bellu pezzu, 3 navi da crociera anu attraccatu à u portu d'Alsancak à u stessu tempu. Circa 2 mila 500 turisti sò ghjunti à Izmir in un ghjornu cù navi.

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja i so sforzi per sviluppà u putenziale turisticu di a cità. Oghje, i navi di cruciera Seven Seas, Costa Venezia è Nautica anu ancoratu in u Portu di Izmir unu dopu l'altru. U mondu di l'affari è i cummercianti si sò risati in İzmir, chì hà accoltu 3 navi da crociera à u stessu tempu per a prima volta in un bellu pezzu. Circa 2 500 turisti sò ghjunti à a cità cù barche.

Traffico di crociera in u Golfu

U primu di i navi da cruciera chì rinvivisce l'ecunumia di a cità era attraccatu in u portu di Izmir in Aprile, dopu un hiatus di 6 anni. U numeru di navi chì chjamanu in İzmir hà righjuntu ottu cù trè navi da crociera chì arrivanu oghje. À a fine di l'annu, İzmir accoglierà altre 26 navi da crociera.

Ci hè ancu a pussibilità di un tour di a cità quandu si scende da a nave.

I visuali di Izmir, creati da a Fundazione Izmir è riflettendu l'identità urbana di Izmir, accoltu i turisti in l'Area Doganale in u Portu di Izmir. À l'Uffiziu d'Infurmazioni Turistiche, chì si trova ancu in l'area di a Dogana, i turisti sò guidati da u persunale espertu di a Direzzione di a Branca di Turismu, i briefings nantu à u centru storicu di a cità è i libretti sò distribuiti. I turisti anu ancu l'uppurtunità di accede à a tour di a cità cù l'autobus open-top è a tour Kordon cù u tram nostalgicu. Inoltre, cù e squadre di Pulizia Turistica, i turisti ponu viaghjà in modu sicuru in a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*