Izmir House hè stata aperta in Bruxelles

Izmir House hè stata aperta in Bruxelles
Izmir House hè stata aperta in Bruxelles

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Hà apertu a Casa Izmir in Bruxelles in u quadru di a so visione di fà Izmir una cità mundiale. U sindaco Soyer hà dettu chì anu u scopu di cuntribuisce à a prumuzione di a cità è di sviluppà cullaburazioni ecunomiche è culturali cù Izmir Houses.

Izmir, u vincitore di u Premiu Europeu attribuitu da l'Assemblea Parlamentaria di u Cunsigliu di l'Europa à e cità chì adoptanu più attivamente i valori europei è impegnanu a diffusione di questi valori, cuntinueghja à cuntribuisce à a cooperazione interurbana. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerCuntinuendu à piglià passi concreti cù a so visione di fà Izmir una cità mundiale, a Municipalità Metropolitana hà aghjustatu una nova à e so Case Izmir in diverse parti di u mondu. A Casa Izmir in a Casa di l'Energia Rinnovabile, chì usa l'energia rinnuvevule, di fronte à u Parlamentu Europeu in Bruxelles, a capitale di u Belgio, hè stata aperta da u sindaco Soyer. U Vicepresidentu di u Partitu Populare Republicanu, Seyit Torun, hà assistitu ancu à l'apertura.

U rolu di Izmir serà rinfurzatu

Cù Izmir Houses aperti in diverse cità di u mondu, in particulare in Europa, hè destinatu sia à cuntribuisce à a prumuzione di a cità sia à sviluppà a cooperazione economica. Cù a nova Casa Izmir aperta, hè destinata à rinfurzà u rolu di Izmir in Bruxelles, chì hè ancu a capitale amministrativa di l'Unione Europea. Hè destinatu à aumentà u numeru di Case Izmir in u mondu in u futuru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*