Apertura di u fruttu di cullaburazione "Centru d'apicultura Şile".

Cullaburazione Guadagnata Frutta 'Centru Apicoltura Sile Apertu
Apertura di u fruttu di cullaburazione "Centru d'apicultura Şile".

U "Centru d'Apicultura Şile", chì hè statu stabilitu cù a cooperazione di a Cooperativa di Sviluppu Agriculu, chì hè stata creata da l'unione di İBB, a Municipalità di Şile è 7 paesi, hè stata aperta. U centru in Yeniköy hè statu messu in serviziu cù a cinta tagliata da i zitelli chì vivenu in u paese. Da u mumentu ch'elli piglianu ufficiu, à i pruduttori; Enfatizendu chì offrenu supportu in l'agricultura, l'allevamentu di l'animali, a pesca è l'apicultura, İmamoğlu hà dettu: "Quandu avemu annunziatu u passu chì avemu fattu quì, a parolla di l'apicultore chì avemu annunziatu quì, a dumanda di l'apicultore, l'interessu per u meli, è a nostra meticulosità in a pruduzzione di u meli sanu, questu hè da a nostra Istanbul à tuttu u paese, à tutti i pruduttori, "Pensu chì serà distribuitu raghjone à tutti i guvernanti", disse.

"Șile Beekeeping Center", stabilitu cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), a Municipalità di Şile è Yeniköy, Çayırbaşı, Balibey, Doğancılı, Akçakese, Kömürlük, Cooperativa di Sviluppu Agricola Alacalı, Presidente Ekrem İmamoğluHè stata aperta cù una cerimonia chì hà assistitu İmamoğlu hà fattu un discorsu à l'apertura di u centru, chì hà da fà studii in parechji spazii da a fase di produzzione à a cummercializazione di u meli di castagnu, chì hè statu registratu cum'è u primu pruduttu marcatu geograficamente di Istanbul, à a diversificazione di i prudutti. Dicendu: "L'ape hà una saviezza", İmamoğlu hà dettu, "Ci hè veramente un'ape, un bugne, un ambiente è una benedizzione in questu paese. Calchì volta avemu prublemi à fà u meli cum'è nazione. Spergu chì pudemu superà questi prublemi inseme ", disse. Enfatizendu chì un travagliu preziosu hè statu fattu cù l'apertura di u centru, chì hè diventatu operativu in Yeniköy, Şile, İmamoğlu hà dettu:

"SUCCESS OTTENU DA A PROCEDURA IMECE"

"À u puntu ghjuntu oghje, una bella zona hè emersa. Un successu di cullaburazione assai preziosu hè statu ottinutu trasfurmendu una zona attribuita à a Municipalità di Şile da a Real Estate Naziunale in un protokollu cù a Municipalità Metropolitana, è dinò participendu à a cooperazione di a nostra cooperativa. U veru successu hè l'ambienti attuali è e capacità chì revelarà in u futuru, invece di queste opportunità. Allora seguiteremu. Seremu un sustegnu solidu. Seremu cun voi in ogni aspettu di u nostru apicultore. Sò chì i mo amichi travaglianu per tutti i so bisogni. U nostru Dipartimentu hà decisu di furnisce ogni tipu di sustegnu à i nostri apicultori, in particulare u sustegnu di l'alimentazione di l'api. Anu ancu ricevutu e so applicazioni in questu sensu. Anu cullatu e so applicazioni finu à u 3 di ghjugnu. È soprattuttu in stu periodu difficiule, continueremu à furnisce i nostri pruduttori l'uppurtunità di aumentà a so pruduzzione è di facilità u so travagliu supportenduli.

ESEMPI DI SUPPORTU DATA À I FABRICATORI

Ricordendu chì anu cuminciatu à sustene i pruduttori in l'agricultura, l'allevamentu di l'animali, a pesca è l'apicoltura da quandu anu pigliatu u postu, İmamoğlu hà dettu: "Avà, avemu ricevutu supportu per più di 20 milioni di piantini annu. Vogliu nutà chì à u puntu induve furnisce stu supportu di piantini, avemu cuminciatu à pruduce e piantini. Questu hè un successu preziosu. Avemu datu i nostri struzzioni per a custruzzione di i nostri novi serre di pruduzzione. Sta volta, avemu principiatu a pruduzzione di i nostri serre ligati à a pruduzzione in Silivri. Iè, Istanbul pò esse micca una regione agricula. Ma ci sò ancu terri chì sò candidati à esse una regione agricula è chì sustene a produzzione à u più altu livellu, è a terra hè pronta. Per esempiu, distribuemu Halk Milk à i nostri citadini in Istanbul. A nostra distribuzione di Halk Milk va versu i nostri 150 XNUMX zitelli per mese. Pudemu cumprà u so latte da i pruduttori in Istanbul. Questu hè pussibule. Per esempiu, avà, Halk Ekmek hà sviluppatu un mudellu di supportu per a produzzione di pane in una manera chì hà da pagà per u prezzu è i soldi, cù a guaranzia di compra di u so pruduttu. In questu sensu, u pruduttore di granu hà prisentatu e so offerte à u nostru agricultore ».

"A SINERGIA CREAREmu IN ISTANBUL SERA BONA PER A TURCHIA"

"Semu cuscenti chì sta sinergia chì creeremu in Istanbul serà bona per tutte e parti di u nostru paese", hà dettu İmamoğlu è hà dettu:

"Istanbul hè u puntu focu. In altri palori, quandu si custruisce una bona intenzione, un bonu passu, un bon sentimentu, una bona parolla è un bonu cumpurtamentu quì, l'effettu di questu si sparghje in ogni angulu di u nostru paese in onda. In questu sensu, simu cuscenti di a nostra rispunsabilità. Istanbul, sì, u centru di a vita. Oghje, u discrimu cum'è "16 milioni di Istanbulites", ma cù diverse participazioni, Istanbul hè attualmente à circà una populazione di quasi 20 milioni. Quasi 2,5 milioni di elli sò rifuggiati è soprattuttu i nostri invitati stranieri. Dunque, simu cuscenti chì una cità di 20 milioni di persone deve aduprà ancu a so zona rurale à u puntu massimu, chì hè un must assolutu in u mondu difficiule d'oghje. In altri palori, hè imperativu chì ancu un centimetru di a nostra terra ùn si ferma micca in vain. Deve esse in produzzione. Ogni zona deve esse valutata. A nostra terra hè fertili. Cugliete ciò chì suminate in a nostra terra. In questu sensu, implementemu un mudellu raziunale è scientificu in Istanbul, in quale u nostru populu, in particulare quelli chì anu interessatu in questa attività è sò assai interessati, sò supportati. Per ellu, u Centru d'Apicultura Şile hè assai preziosu. Hè per quessa chì pensu chì quandu annunziemu i passi chì avemu fattu quì, a parolla di l'apicultore chì avemu annunziatu quì, a dumanda di l'apicultore, l'interessu per u meli, è a nostra meticulosità in a pruduzzione di meli sanu, questu serà distribuitu in modu raghjone à tutti i pruduttori. è gestori da a nostra Istanbul à tuttu u paese ".

BALIN ERA U PRIMU CLIENTE

U presidente di a Cooperativa di Sviluppu Agriculu di Şile Ahmet Can, u presidente di l'Unione Centrale di l'Apicoltori di Turchia, Ziya Şahin, u Capu di u Dipartimentu di i Servizi Agricoli İBB Ahmet Atalık, u vice-sindaco di Şile Ömer Keser hà fattu discorsi à l'apertura. Dopu à i discorsi, u Centru d'Apicultura Şile hè diventatu operativu cù a cinta tagliata da i zitelli chì vivenu in Yeniköy. İmamoğlu, chì hà visitatu u centru cù a so delegazione, hà tastatu a pasticceria servita da e donne di u paese. İmamoğlu hà ancu compru u meli pruduttu in u centru.

U PRODUTTORE DI MEL HA EVITU DI ESCI DA ISTANBUL

Şile Beekeeping Center hà u scopu di sustene l'apicultori in a trasfurmazioni di prudutti cum'è u polline, a propolis è u pane d'api, chì sò prudutti di l'api, è ancu di furnisce un supportu in u stadiu di u produttu è u marketing. I citadini impegnati in l'apicultura seranu furniti cù ogni tipu di supportu di l'equipaggiu cù sta facilità. L'alimentazione di l'api serà pruduciutu à traversu u centru è distribuitu à u pruduttore gratuitamente. "Bee cake" hè fatta cù zuccaru in polvere, meli, polline è vitamini. L'apicultori andavanu à Adapazarı per cumprà sta esca chjamata "bee cake". Avà puderanu truvà sta esca in questa facilità in Istanbul. Da u 3 di ghjugnu, IMM hà cumpletu l'applicazioni da i pruduttori per l'alimentazione di l'api, chì serà datu gratuitamente.

Chì ci hè in u centru ?

Per i prucessi di produzzione è di riempimentu; Macchina di riempimentu è di produzzione di miele cumplettamente automatica, macchina di riempimentu è di produzzione di propoli, macchina di produzzione di polline, macchina per a produzzione di torte d'api, macchina per estrazione di miele, macchina per a fabricazione di miele di crema, caldaia di riposu di miele è piscina di riscaldamentu di tina di miele.

Per parsing; polline, propolis e macchina di classificazione di pane d'api.

Per a catena di friddu; armadiu di congelatore è u mercatu di vetru di u mercatu.

Per imballaggio; equipaggiu tecnicu di imballaggio automaticu di scatula di miele cruda.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*