A data prevista per l'appuntamenti di i prufessori hè stata annunziata!

Data prevista per l'appuntamenti di i prufessori annunziata
A data prevista per l'appuntamenti di i prufessori hè stata annunziata!

Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer, Ci sò 1.2 milioni di maestri in u nostru sistema educativu. Ùn avemu micca annu senza appuntamentu, ogni annu sò numinati i prufessori. Aghju dettu prima chì u nostru travagliu cuntinueghja è avemu finitu u nostru travagliu cù u Ministeru di Finanze per a nomina di i prufessori. "Sparteremu u prucessu cù u publicu in modu chì l'appuntamenti seranu fatti in a prima settimana di settembre", disse.

U Ministru Özer hà dettu: "Sperendu, sparteremu u prucessu cù u publicu in modu chì l'appuntamenti saranu fatti in a prima settimana di l'annu accademicu 2022-2023. Faremu u 50 per centu di l'appuntamenti in Istanbul. I prufessori chì nomineremu li daranu ancu à u campu di l'insignamentu prescolare cum'è un ramu. Ci era una seria carenza di educazione prescolare. In l'ultimi 6 mesi, avemu purtatu 400 1000 zitelli inseme cù a kindergarten. Custruiremu 2022 novi kindergarten in Istanbul, li finiremu à a fine di u XNUMX ".

Punti salienti da e valutazioni di u Ministru Özer: Mentre facemu tutti i nostri sforzi per l'accessu di u nostru capitale umanu à l'educazione qualificata è a massificazione di l'educazione, d'altra parte, avemu bisognu di articulà i meccanismi chì rinfurzà a capacità di produzzione di quelli ghjovani generazioni è a so innovazione. approcci per aumentà u putere cumpetitivu di u paese in u nostru sistema educativu. .

A furmazione in faccia cumpleta senza interruzzione

Avemu finitu l'annu accademicu 2021-2022 senza interruzzione cuntinuendu a furmazione in faccia. Dopu à un annu è mezu, simu felici di compie a nostra scola cù successu da u 17 di ghjugnu, seguitendu e regule sanitarie inseme cù i nostri prufessori è tutti i nostri attori, è senza interrompe un ghjornu nimu di e nostre scole. Perchè in questu prucessu, tutti in u mondu sanu è Turchia hà amparatu per a prima volta chì e scole ùn sò micca solu un centru di apprendimentu. I scoli anu vistu ch'elli sò lochi induve si sviluppanu u sviluppu psicosociale di i studienti è l'iniziativi culturali è artistici. Di sicuru, l'eroi di stu prucessu, i nostri prufessori, vogliu ringrazià assai u nostru maestru. Cum'è u Ministru di l'Educazione Naziunale, aghju coronatu i mo ringraziamenti cun un certificatu di successu. Avemu un sistema educativu enormu. Avemu un sistema educativu di 18,9 milioni di studienti è 1,2 milioni di maestri. Dunque, ùn era micca pussibule di nurmalizà a Turchia senza nurmalizà u nostru sistema educativu.

scole d'estate

Ùn lasciamu micca i nostri studienti solu in l'estiu. Apermu quattru corsi d'estate. Avemu apertu i centri di scienza è d'arte à tutti i nostri studienti per a prima volta stu veranu. Tutti i nostri studienti da a 2a à a 12a scola puderanu assistisce à e scole d'estate di scienza è d'arte offerte gratuitamente in tutti i lochi induve avemu centri di scienza è d'arte. Avemu ancu furnitu flessibilità quì.Quandu vanu in ogni locu in Turchia, ponu applicà durante e vacanze d'estate è u prucessu di candidatura hè attualmente in corso, questu hè ancu applicà à i nostri prufessori. I nostri maestri ùn anu micca esse in i so scoli, vale à dì in i scoli induve sò in educazione.

U prucessu cuntinueghja, ma l'applicazioni per a matematica è l'inglese sò finite. Un novu approcciu à a matematica hè sviluppatu. Hè un novu approcciu per rinfurzà e relazioni di i nostri studienti cù a matematica, per dimustrà quantu a matematica hè impurtante in a vita di ogni ghjornu, micca solu per i studienti di l'ingegneria è i studienti di medicina, ma ancu per tutti i nostri individui, è per pudè cuncepisce in cunseguenza. Mubilisazione di a matematica. Hè assai impurtante per mè di priurità stu prublema.

Prucessu di piazzamentu sottu LGS

I risultati LGS seranu annunziati u 30 di ghjugnu. Ùn ci saranu micca prublemi cù i posti. L'annu passatu, u 92 per centu di i studienti sò stati posti in una di e prime 3 liceu chì anu preferitu. U 52 per centu si stalla nantu à a so prima scelta. A mità di i studienti sò digià postu nantu à a so prima scelta. Chì e nostre famiglie è i nostri studienti stanu bè. Ùn ci hè micca prublema.

Demu à e nostre biblioteche i nomi di i nostri tesori umani viventi. Avemu cuminciatu cù una velocità crescente, seguita da Alev Alatlı, İlber Ortaylı è İhsan Fazlıoğlu... U nostru scopu hè di integrà a nostra ghjente di cultura, arte è scienza cù e nostre scole. U prucessu di alfabetizazione culturale hè principiatu. Induve va a vena culturale di sti terri ? Chì pinsamenti pruducianu i nostri intellettuali è pensatori ? I nostri ghjovani anu bisognu di sapè questu.

Scole di paese-centri di vita di paese

Avemu principiatu u nostru prughjettu di vita di u paese in Samsun. Vulemu offre queste scole à u serviziu di i nostri citadini in u nostru sistema educativu. Eranu edifici inattivi è avemu fattu una espansione quì; Avemu u scopu di aduprà principalmente per l'educazione. Avemu cambiatu u regulamentu nantu à a scola primaria di u paese. Indipendentemente da u numeru di studienti, e nostre scole di paesi ponu esse aperte in tutta a Turchia.

Avemu ancu fattu un cambiamentu in u regulamentu nantu à a kindergarten. Avemu riduciutu u numeru di studienti da 10 in a scola di u paese à 5. Cù stu picculu passu, avemu apertu e classi di kindergarten in 1.800 scole di u paese è circa 12 mila zitelli in u paese si sò scontri cù e scole di u paese.

Cù i centri di vita di u paese, vulemu micca solu di riapertura di e scole di u paese, ma ancu di stabilisce un centru di vita assai più cumpletu. Al di là di l'eliminazione di l'educazione trasportata, daremu u serviziu d'educazione chì tutti i nostri citadini di u paese volenu, è faremu chì i nostri figlioli prufittà di quelle opportunità.

Centru di educazione publica per disabili

Hè u metudu di "integrazione / integrazione" chì hè pigliatu cum'è una basa in l'educazione di e persone disabili in u mondu sanu, è u nostru focusu in l'educazione di i nostri figlioli cù bisogni educativi speciali in Turchia hè di assicurà chì i nostri figlioli speciali ricevenu educazione. , socialize è sviluppà inseme cù i so pari. Avemu fattu una mossa assai impurtante in quantu à l'educazione di i nostri disabili: Ùn ci era micca istituzione educativa per i nostri fratelli è sorelle disabili di più di 18 anni. Cù u sustegnu di a Sra Emine Erdoğan, avemu avanzatu in questu sensu, è per a prima volta in Turchia, avemu stabilitu i nostri "centri di educazione publica per i disabili" in Ankara, Istanbul è Izmir.

Cù e decisioni è e pratiche assai impurtanti pigliate da u nostru Ministeru, avemu eliminatu e barriere à l'educazione per i nostri citadini di tutte l'età. Cum'è un paese, simu in una pusizione assai megliu cà a maiò parte di i paesi in l'Europa cuntinentale in quantu à l'educazione speciale. Un altru di i nostri muvimenti più impurtanti in questu periodu era in u campu di "educazione prufessiunale". Cooperemu cù u settore è i so rapprisentanti in tutti i campi di l'educazione prufessiunale. I rapprisentanti di u settore ùn aspettanu più i graduati. Formemu è graduate i nostri studienti cun elli. A data d'oghje, i nostri studienti chì cuntinueghjanu a so educazione prufessiunale sia ricevenu educazione, guadagnanu soldi è esportanu producendu.

Per a prima volta in a storia di u Ministeru di l'Educazione Naziunale, i prudutti di e nostre scole tecniche prufessiunali sò stati registrati è a cummercializazione di i prudutti 74 hè stata assicurata. A mudificazione chì avemu fattu à a Legge di l'Educazione Prufessionale N ° 25 u 2001 di dicembre di u 3200 hè stata una di e nostre mosse assai impurtanti. In questu prucessu, induve avemu rinfurzatu l'educazione prufessionale, 370 mila novi ghjovani sò stati introdutti à l'educazione prufessionale.

furmazione prufessiunale

U nostru scopu à a fine di u 2022 hè di riunisce 1 milione di giovani cù a furmazione prufessiunale. Cusì, avemu fattu dui avanzi impurtanti cù a distanza chì avemu cupertu in l'educazione prufessionale: Avemu diventatu capaci di risponde à i bisogni di u persunale di u mercatu di u travagliu. Avemu aumentatu l'opportunità di travagliu riducendu a taxa di disoccupazione di i ghjovani in u nostru paese.

Avemu stabilitu uffizii di vendita à a porta di l'applicazioni di tutti i nostri licei prufessiunali agriculi. I nostri citadini puderanu cumprà i prudutti pruduciuti da i nostri studienti à prezzi assai ragiunate.

Cummercializazione di i prudutti arregistrati in i licei prufessiunali

A capacità di pruduzzione in a furmazione prufessiunale hè aumentata da 200 milioni di bande à 2021 miliardi 1 milioni in 162. I nostri studienti anu ricevutu una parte di quasi 50 milioni di TL. I licei prufessiunali esportanu. Avemu passatu da un sistema educativu chì riceve 3 registrazioni di pruprietà intellettuale à l'annu à un sistema educativu chì riceve 2022 registrazioni in 7. 200 di elli sò stati cummercializati. Per a prima volta in a storia di l'educazione naziunale, i prudutti registrati da u Ministeru di l'Educazione Naziunale sò stati cummercializati ". disse.

Un liceu prufessiunale in Istanbul esportatu à l'esteru per a prima volta. Hà pruduttu tovaglioli di carta. A cosa bella hè, anu ancu pruduciutu per a macchina chì pruduce tovaglioli di carta. Aumenteremu rapidamente sta macchina in tutte e nostre pruvince. 2022 In l'annu accademicu 2023, averemu scuntratu u bisognu di tovaglioli di carta in tutte e nostre scole.

Ùn avemu micca un prublema cù a presentazione di l'opportunità tecnologica, ma avemu da gestisce bè l'usu di a tecnulugia. I prublemi sò ghjunti annantu à l'addiction di a tecnulugia durante u prucessu epidemicu. Hè impussibile per noi di dì micca à a tecnulugia. Ma avemu bisognu di utilizà a tecnulugia assai raziunale.

Nisuna donazione serà accettata sottu u nome di a tarifa di registrazione.

A presunta cosa hè: "U Ministeru di l'Educazione Naziunale ùn pò micca risponde à i bisogni di e scole". S'ellu ùn pò micca risponde à i bisogni di e nostre scole, uttene donazioni per mezu di l'associazioni di genitori-maestri o di diversi meccanismi. Cum'è u Ministru di l'Educazione Naziunale, dicu chì avemu u bilanciu, a forza è a vulintà di risponde à tutti i bisogni di e nostre scole. Da ieri, avemu datu l'iniziu di apertura di 2022-2023 da Istanbul. Avemu cuminciatu à travaglià per risponde à tutti i bisogni. Avemu trasferitu 1 miliardi TL di risorse à Istanbul. 500 milioni di TL di questu hè per i bisogni di pulizia è cartoleria di e nostre scole in Istanbul. 250 milioni di TL per e riparazioni minori di e nostre scole, 250 milioni di TL per i bisogni di l'equipaggiu di e nostre scole. L'associazioni di genitori di a scola sò i nostri stakeholder. Donazioni vuluntarii ponu esse fatte, ma mai per registrà. Puderanu donate à l'associazioni di genitori-maestri, ùn avemu micca prublema cù questu, ma "Pagherete cusì per registrà" ùn succederà mai. Cum'è u Ministeru, seguiteremu questu in tutte e nostre pruvince.

Questa hè a mo prima volta chì spiegà quì. Pudemu mandà risorse à e scole à u livellu secundariu, ma micca per l'educazione basica. A scola primaria hè stata mandata in pruvince è distretti per a scola secundaria. Per a prima volta, u mandemu à tutte e scole da sta settimana. Sicondu i bisogni di e nostre scole, manderemu menu budget à quelli chì anu un grande bisognu, è e nostre scole entreranu in l'annu accademicu 2022-2023 cumpensendu tutte e so mancanze.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*