A Fase di Produzione Massica di a Modernizazione F-16 ÖZGÜR hè principiata

F OZGUR Sposta à a Fase di Produzione Seriale in a so Modernizazione
A Fase di Produzione Massica di a Modernizazione F-16 ÖZGÜR hè principiata

Abdurrahman Şeref Can, Capu di u Dipartimentu di l'Aviazione di a Presidenza di l'Industrie di Difesa, parlendu à u 9u Seminariu di Sistemi Aerei è Avionici, cum'è informatu da Savunmatr, hà annunziatu chì a fase di produzzione seriale hè stata iniziata in u scopu di u prughjettu di mudernizazione F-16 ÖZGÜR. . Can hà dettu: "A mudernizazione di ÖZGÜR nantu à u primu aereo hè stata cumpletata, a mudernizazione seriale di l'altri aerei hà iniziatu". hà fattu dichjarazioni.

In u prughjettu ÖZGÜR, chì include a mudernizazione avionica di l'aerei di guerra F-16 Block 30 in l'inventariu di l'Air Force Turca (Sistema IFF, Mission Computer, Display Multifunctional Colored ...), l'aviò di cummattimentu F-16 Block 30 serà mudernizatu in u prugettu. Scopu di u prughjettu priurità Özgür di u radar MURAD AESA sviluppatu da ASELSAN, previstu per esse usatu in aereo.

In a so presentazione à i 10th Days di l'Industria di Difesa urganizata da u Machine Technologies Club à l'Università Tecnica di Yıldız, Ahmet Akyol, Capu di u Dipartimentu di a Guerra Elettronica è Sistemi Radar di a Presidenza di l'Industrie di Difesa, hà annunziatu in a presentazione sparta da a Difesa Here chì l'Aviò MURAD /UAV AESA Radar hè intrutu in a fase di integrazione è di prova.

Parlendu in u scopu di l'avvenimentu di u 2021 di u ghjornu di a Tecnulugia di Difesa, urganizata da u Club di Tecnologie di Difesa di l'Università Tecnica di Istanbul (ITU SAVTEK) in 21 è assistitu da a Presidenza di l'Industria di Difesa (SSB) è e cumpagnie di l'industria di difesa turca, Ahmet Akyol hà dettu Radar di nasu AESA F-16 Viper Hà dichjaratu chì saria megliu cà u radar APG-83 in i Stati Uniti. In u scopu di u listessu avvenimentu, Muhammet Mustafa Akkul, Direttore di Ingegneria di Sistemi di Radar ASELSAN, hà annunziatu u calendariu in quantu à u radar di nasu Yerli AESA cù e seguenti parolle:

"Questu serà un saltu tecnulugicu assai impurtante per noi, avete intesu da a stampa. I Grechi sò avà uttene antenne di scanning elettronicu attivu per i so F-16. U primu settore ancu andò in America per mudificazioni. Sviluppemu ancu un radar di scanning elettronicu attivu per i nostri F16. Questu di sicuru hà grandi vantaghji. In particulare quandu entra in Air Combat, hà grandi vantaghji nantu à i radar cù antenne orientabili meccaniche standard. Avemu aduprà stu radar è e strutture chì utilizanu i blocchi di custruzzione di stu radar in Aknca è in F-16. Ciò chì avemu amparatu da quì, sicuru, crea una ricchezza d'infurmazioni mentre facemu u radar di u nasu di l'Aviò Naziunale di Combattimentu. Un sviluppu tecnologicu impurtante per noi. Spergu chì, versu a fine di u 2021, entremu in Akıncı, è in 2022 principiamu i studii d'integrazione cù u F-16. MMU hè digià destinatu à u 2026 ".

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*