A linea di tramvia Bursa T2 mette in serviziu in lugliu

A linea di tramvia Bursa T si mette in serviziu in lugliu
A linea di tramvia Bursa T2 mette in serviziu in lugliu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì a linea di tram T2, chì hè aspittata da i residenti di Bursa, hà da principià u serviziu à a mità di lugliu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, era l'invitatu di u prugramma Weekend presentatu da Hakan Çelik in CNN Türk. Mentre Aktaş rispondeva à e dumande di Çelik, hà parlatu di l'investimenti fatti in Bursa è di i prughjetti da implementà. Aktaş hà ancu datu infurmazioni nantu à i prughjetti chì migliurà a rete di trasportu publicu in corso.

T2 entra in serviziu in lugliu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, chì hà dettu chì a linea T9, chì avarà una lunghezza tutale di 445 metri è 11 stazioni, chì i test drives cuntinueghjanu, serà messu in serviziu in lugliu, "Nove linee sò messe in opera, soprattuttu novi studii. ligate à u trasportu di i sistemi ferroviari sò realizati. I test drives sò cuminciati nantu à T2. Da a mità di lugliu, partenze à tempu pienu cumincianu. Da una banda, quandu facemu rivisioni nantu à l'autobus...

"U tempu di transizione trà duie tappe hè diminuitu à 2,5 minuti"

Avemu fattu una ottimisazione. Era u tempu di transizione trà duie tappe ogni 6 minuti. Avemu riduciutu questu à 2,5 minuti. Questu significa chì avemu aumentatu a capacità di e linee di metro. Avemu avà trasfurmatu in un guvernu lucale chì pò trasportà comodamente 1 milione di persone à ghjornu ". disse.

"A necessità di u sistema ferroviariu hè una realità inevitabbile"

Aktaş, chì hà datu infurmazioni detallate nantu à T2, chì hè ghjuntu à l'ultima tappa, hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"T2 hè un travagliu chì hà cuminciatu à u tempu di u mo predecessore. L'offerta era assai lenta in nuvembre 2017. Aghju attrattu u cuntrattu. A cità discute ancu se T2 hè necessariu.

Ci era quelli chì dicenu chì ùn era micca necessariu. U nostru novu stabilimentu di tribunale hè statu custruitu in quella regione, u nostru centru di scienza è tecnulugia, u nostru Bursa Textile Trade Center, i nostri cantieri, u nostru uffiziu mufti, a nostra stazione di polizia, u nostru campu di fiera ...

Tuttu in u nordu di a cità. In fatti, a nicissità di u sistema ferroviariu hè un fattu inevitabbile, ma deve esse messu in usu u più prestu pussibule. Aghju tiratu u cuntrattu, hà dettu chì l'averebbe finitu da l'aostu 2018, quandu avemu presentatu u pianu di pagamentu.

"Aghju finitu l'offerta quandu hè diventatu chjaru ch'ellu ùn puderia micca compie"

Eventualmente u prucessu hà cuminciatu è in pochi mesi hè diventatu chjaru chì ùn pudia micca. Aghju finitu l'offerta perchè u tempu era finitu in a strada di l'elezzioni lucali. È offrimu di novu. Avemu principiatu test drive u mese passatu cù un investimentu supplementu di 350 milioni.

"Serà integratu cù T1"

A dichjarà quì. I nostri concittadini di Bursa sanu, ma sta linea di 1 km, integrata in T9,5, cumminciarà u serviziu da a mità di lugliu cù 11 stazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*