A lotta contru a migrazione irregolare cuntinueghja senza interruzzione

A lotta Irregolare di Gocle Cuntinueghja Ininterrotta
A lotta contru a migrazione irregolare cuntinueghja senza interruzzione

U Ministeru di l'Affari Interni hà annunziatu u numeru di immigrati illegali di naziunalità afgana mandati in u so paese da ghjennaghju.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, un totale di 11 mila 646 immigrati illegali di naziunalità afgana sò stati rimandati in u so paese da ghjennaghju, 66 mila 6 di i quali eranu nantu à 610 voli charter è 18 mila 256 eranu voli programati.

In più di e misure di sicurezza à e fruntiere per cumbatte l'immigrazione illegale, l'ispezioni anu aumentatu. In u risultatu di intensi operazioni è inspezioni da e unità di l'infurzatori di a lege, l'immigranti illegali di naziunalità afgana, in particulare quelli chì sò stati catturati di pocu tempu, sò deportati in i so paesi da voli charter è aerei pianificati. Dapoi u principiu di l'annu, 18 mila 256 immigrati illegali afgani sò stati rimandati in u so paese.

L'ispezioni in quantu à a cattura di l'immigranti irregolari da e unità di applicazione di a lege cuntinueghjanu à piena velocità. Turchia porta a so lotta contru a migrazione irregulare cù una strategia chì principia in u paese d'origine è finisce in u paese d'origine. In u scopu di u travagliu realizatu in u quadru di u Documentu di Strategia di Migrazione Irregolare di Turchia è u Pianu d'Azione Naziunale, l'immigranti irregolari sò mandati in i so paesi cù voli charter è voli programati.

L'immigranti illegali naziunali afgani catturati recentemente sò stati mandati

Un totale di 7 cittadini afgani sò stati deportati in i so paesi stranieri in un ghjornu, cumprese 2022 persone cù 2 voli charter in Istanbul è Iğdır u 452 di ghjugnu 178, è 630 persone, cumpresi immigrati illegali, catturati in Yalova cù un volu programatu da Istanbul. Aeroportu.

In Yalova, u 04 di ghjugnu di u 2022, 37 immigrati stranieri chì anu pruvatu à scappà esce da u veiculu in un camionu nantu à l'autostrada Istanbul - Izmir in a cità di Tavşanlı di u distrittu di Yalova-Altınova sò stati catturati. Dopu à a fine di e prucedure da u Guvernatore Yalova, hè statu mandatu à u Centru di Ripatriazione di Istanbul Tuzla per a deportazione u 06 di ghjugnu 2022.

178 immigrati illegali, cumpresi i stranieri di naziunalità afgana catturati in Yalova, sò stati mandati in u so paese da l'aeroportu di Istanbul u 08.06.2022 à 02.00 di notte. E prucedure di deportazione di 3.188 immigrati irregolari di naziunalità afgana, per i quali sò stati ottenuti documenti di viaghju è i piani di viaghju sò stati fatti, continuanu.

Circa 25 mila immigrati irregolari sò in Centri di Rimozione

89 stranieri di 24.344 naziunalità diverse, chì e so prucedure sò in corso in Centri di Rimozione è unità di applicazione di a lege, sò attualmente in detenzione amministrativa in attesa di deportazione. Di sti stranieri, 14.255 sò da l'Afghanistan, 3.681 da u Pakistan, 1.823 da a Siria è 4.585 da altre naziunalità.

Più di 34 mila immigrati sò stati deportati

Dapoi l'apertura di i voli à l'Afghanistan u 27 di ghjennaghju di u 2022, un totale di 11.646 naziunali afgani sò stati rimandati in u so paese, 66 di i quali eranu in 6.610 voli charter è 18.256 eranu previsti. U numaru di immigrati illegali mandati in u so paese dapoi u principiu di questu annu hà righjuntu 34.112.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*