Apertura di u Novu Spaziu d'Arte di Istanbul "Gallery Beylikdüzü".

A New Art Space Gallery di Istanbul Beylikduzu hè stata aperta
Apertura di u Novu Spaziu d'Arte di Istanbul "Gallery Beylikdüzü".

A nova sede d'arte d'Istanbul, Gallery Beylikdüzü, 'Ekrem İmamoğlu Hà ospitatu l'anteprima di a Cullizzioni Speciale. Ospitu i pruprietarii, artisti, sindaci è nomi in u mondu di a cultura è l'arte à l'apertura di a prima cullizzioni di a galleria, chì hè stata purtata à a cità da a Fundazione di l'Arte è di l'Arti di l'Educazione di l'Istanbul Occidentale, di quale hè u fundatore è onorariu. presidente, İmamoğlu hà prisentatu più di 400 opere à i so invitati. Dichjarà chì volenu chì a Galeria Beylikdüzü si trasformi in un centru chì sustene l'artisti inseme cù a so moglia Dilek Kaya İmamoğlu, u presidente di IMM hà dettu: "Istanbul hè un grande cullezzione chì hà ospitatu civilisazioni. Hà ospitu assai valore in tutta a storia è hè sempre una cità assai ambiziosa. Puderemu purtà à Istanbul u valore chì merita è a pusizione chì merita ? Sfurtunatamente micca. Il devrait certainement trouver la valeur qu'il mérite. »

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluA cullizzioni privata di a cità, chì hè stata creata da l'anni 1990, hè stata riunita in u novu puntu di cultura è arte di a cità, a Galeria Beylikdüzü. U sindaco di Adana Zeydan Karalar, u sindaco di Beylikdüzü Mehmet Murat Çalık hà assistitu à l'inaugurazione di u novu locu d'arte purtatu à a cità da a Fundazione Batı Istanbul Education Culture and Arts, di quale u sindaco İmamoğlu hè u fundatore è presidente onorariu. Kadıköy U sindaco di Şerdil Dara Odabaşı, u sindaco di Avcılar Turan Hançerli è artisti chì anu cuntribuitu à a cullezzione privata cù e so opere, rapprisentanti di galerie d'arte è invitati di u mondu di a cultura è di l'arte anu assistitu.

ISTANBUL DEVE TRUVE U VALORE CHE MERETE

Assistendu à l'apertura di a mostra, chì hè custituita da l'opere chì hà acquistatu per più di 25 anni, cù u so maritu Dilek Kaya İmamoğlu è i so figlioli Semih, Mehmet Selim è Beren İmamoğlu, u presidente di l'IMM, unu per unu cù l'invitati chì ghjunse à l'apertura per vede a so cullezzione. sohbet hà fattu. Parlendu à i so invitati nantu à e selezzione in a mostra, u sindaco İmamoğlu hà dettu chì Istanbul hè un grande cullezzione cù migliaia d'anni di accumulazione di civiltà. Nutendu chì Istanbul hè una cità piena di opportunità, İmamoğlu hà dettu: "Hè sempre una cità assai ambiziosa chì hà accoltu tantu valore in tutta a storia. Puderemu purtà à Istanbul u valore chì merita, a pusizione chì merita ? Sfurtunatamente micca. Hè certamente deve ottene ciò chì si merita. In listessu modu, Istanbul ùn significa micca solu chì sta cità ùn hè micca preziosa. U focu di tutta sta geugraffia, a nostra rispunsabilità ùn hè micca solu à a ghjente di sta cità. In u mo parè, questa hè una rispunsabilità per Istanbul in nome di questa larga geografia ", disse.

LUTTERAI PÀ TENIRU I TRAVAILI PER SEMPRE

Dichjarà chì l'opere in a so cullezzione privata sò state formate da l'ammirazione di ellu, a so moglia Dilek İmamoğlu è u so circondu vicinu, u sindaco İmamoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Avemu vistu chì l'opere di e diverse generazioni, diverse tecniche, si riuniscenu. Calchì volta dicu ciò chì bella cosa hà accumulatu. Videnduli fiancu à fiancu, u so entusiasmu hà righjuntu un locu assai diversu in mè. Alcuni di i pruprietarii di l'opere sò cun noi oghje. Ci sò ancu quelli chì ùn ponu micca. Ci sò ancu quelli chì anu persu a so vita. Ringraziu sinceramente à ognunu di elli. Luttaraghju sta lotta per priservà è sviluppà più e so opere, spergu, finu à l'eternità ".

PRIORITAREmu I GIOVANI È FEMMINI ARTISTI

Dichjarà chì ellu vole chì a Galeria Beylikdüzü ospitu mostre, workshop è discorsi per tuttu l'annu, İmamoğlu hà dettu: "Vulemu micca solu i distretti cintrali di Istanbul, ma tutti i distretti per aumentà e so capacità cù tali ambienti è avvenimenti. Perchè tutti in questa cità duveranu avè quella chance. In questu casu, pudemu stabilisce a pace suciale inseme. À u listessu tempu, stu spaziu di l'arte si scontra cù e so diverse caratteristiche - un attellu di stampa elettronica hà da vene ancu in vita quì. Inoltre, inseme cù a mo moglia Dilek Kaya İmamoğlu, vulemu chì questu sia un centru chì sustene l'artisti. In questu riguardu, avemu da agisce cù una intelligenza chì dà priorità à e donne artisti, in particulare i novi graduate o artisti à u principiu di a so carriera. Vulemu chì stu locu accoglie l'artisti chì aprenu e so mostra persunale. In più di questu, vulemu purtà quì una struttura chì aumenta a so cunnessione cù i ghjovani artisti, micca solu in Turchia, ma ancu in una basa glubale, cù certi avvenimenti è riunioni cù u tempu.

A GALLERY hè scontru à BEYLIKDUZU ISTANBUL

Nutendu chì continuà à sviluppà a so cullezzione, u sindaco İmamoğlu hà dettu: "Sparteremu stu locu cù i nostri citadini durante a settimana. Avemu da assicurà chì viaghjanu ancu. In un certu modu, affideremu u prucessu à i nostri citadini è compatrioti ", disse.

Dopu u so discorsu, İmamoğlu hà invitatu l'invitati à a sala di mostra per visità più di 400 opere d'arte. sohbet hà fattu.

À propositu di "KREM İMAMOĞLU COLLEZIONE SPECIALE"

A prima mostra di Gallery Beylikdüzü 'Ekrem İmamoğlu Mahir Polat, Vice Sicritariu Generale di l'IMM, hè u curatore di a Collezione Speciale. Opere di valore chì portanu a firma di 103 artisti; Da l'illustrazione à u disegnu, da l'incisione à a scultura, da l'arte stampata à l'arte digitale, mette in luce u ciculu di una ricerca di spressione chì dura da quasi 100 anni. A cullizzioni include più di 400 opere in totale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*