New Move in Cheap Food: Agricultura Urbana! U Ministru Kirişci hà spiegatu i dettagli

New Move in Cheap Food U Ministru di l'Agricultura Urbana Kirisci hà spiegatu i dettagli
Novu Movimentu in l'Agricultura Urbana di l'Alimentazione Cheap ! U Ministru Kirişci hà spiegatu i dettagli

Ministre de l'agriculture et des forêts Prof. Dr. Vahit Kirişci hà annunziatu a roadmap in l'agricultura in parechje tematiche da u prublema di l'alimentariu in u mondu à i costi di l'agricultori è l'accessu di i citadini à l'alimentu à pocu pressu: L'agricultura urbana serà supportata per l'accessu di i citadini à l'alimentu à pocu pressu. U sustegnu di u fumu-carburante serà furnitu à l'agricultore è un sustegnu di l'alimentazione à l'allevatore in natura. U sustegnu datu à u fabricatore serà in natura. L'agricultore riceverà u fertilizante è u diesel chì hà bisognu, è quandu ellu vende u pruduttu dopu a cugliera, u statu hà da esse rimbursatu i so receivables. U campu di quelli chì u mantene vacante per 1 annu serà affittatu à qualchissia altru attraversu u statu.

"L'AGRICULTI TURCHI MUSTRANO UNA ATTITUDE DIVERSA"

Dichjarà chì l'agricultore turcu hà dimustratu una attitudine d'autosacrificiu durante a pandemia, Kirişci hà dettu: "Ùn hà fattu scuse è andò in u so campu. Ancu s'è a pupulazione in parechji paesi in Auropa ùn hè micca grande cum'è a nostra, questu hè inevitabbilmente riflessu nantu à u mercatu per via di prublemi di produzzione è di supply chain. Dopu hè stata a guerra Russia-Ucraina. Malgradu questu, dicemu "ùn ci hè micca questu, ùn ci hè micca questu" nantu à i scaffali in Turchia ? Ùn dicemu micca. Cù i so 23.4 milioni di ettari di terreni agriculi cultivati ​​è a crescita di a produzzione agricula, Turchia hè in una pusizioni per risponde à i bisogni di i so 85 milioni di citadini è di i rifuggiati è di i turisti entranti. A cugliera di u granu hà cuminciatu. Avemu più granu chè l'annu passatu. U pruduttu strategicu hè farina, oliu, zuccaru. Cum'è Turchia, avemu più di pruduzzione abbastanza in altri prudutti, salvu u girasole. Semu à u livellu di 63 per centu in u girasole. Quist'annu a tarifa aumenterà. Pigliamu misure supplementari per assicurà chì ùn ci sò micca prublemi in u futuru ", disse.

"U SUPPORTU SARA SEMPLIU"

Parlendu di l'esistenza di terreni agriculi abbandunati, u Ministru Kirişci hà dettu: "Ci sò stati terreni agriculi abbandunati per via di migrazione, eredità è indiferenza. Supportemu l'agricultori per riintroduceli in l'agricultura. U pruduttori và è sumina a sumente, chì hè subvenzionata da 75 per centu. Incuragemu l'agricultore à utilizà sementi certificati, irrigazione per aspersione è goccia. A Direzzione Generale di Riforma Agricola furnisce diversi supporti à l'agricultori, cumprese arnesi, equipaghji è centrali solari. Cum'è l'esecutivu, avete assolutamente à mantene i prudutti strategichi basi per i vostri citadini. In a pruduzzione vegetale, farina, oliu, zuccaru; In a pruduzzione animale, l'ova, a carne è u latti sò prudutti strategichi. A priorità serà a pruduzzione di sti prudutti. Simplificheremu i supporti chì ghjunghjenu à 65 ".

"OBBLIGAZIONI DI ASSICURAZIONE CONTRATTUALE"

Ministru Kirisci; "Ci sò qualchi prublemi durante a produzzione di cuntrattu. Ci hè parechje prublemi di litigazione à u puntu di osservà a lege di u fabricatore è di a persona chì hà fattu a produzzione. Se a situazione è l'interessi ùn sò micca prutetti, impone sanzioni. Imponeremu una obligazione d'assicuranza. A tarifa d'assicuranza ùn supera u 20%. Quellu chì assicura u so veiculu ùn assicura micca u so campu. Avemu da furnisce una garanzia di redditu. Una pulitica d'assicuranza serà emessa per copre a perdita di ingressu. Pensemu à presentà u prugettu prima chì u parlamentu chjude. L'assicuranza serà ubligatoria ancu in u bestiame ", aghjunse.

"TALI EVENTI ÙN ACCIDERERANU NOVA IN ZUCCHERU"

Sottulineendu chì Turchia ùn hà micca bisognu di zuccheru, Kirişci hà dettu; "Avemu ottenutu u permessu d'importazione micca perchè era necessariu, ma per mantene i prezzi in u locu", disse. A pruduzzione hè stata fatta da a barbabietola di zucchero cugliera in settembre 2021. Il n'y avait pas d'autre récolte de betterave à sucre entre les deux. Siccomu ùn ci hè micca pruduttu in trà, perchè u prezzu aumenta? U mercatu hà sfruttatu a pusizione publica. U publicu ùn hà micca dimustratu ancu l'azzione chì duverebbe piglià à tempu. Per esempiu, ùn duvemu micca esse esportatu u zuccheru. Turchia ùn hè micca un paese chì serà rinvivitu cù l'esportazione di sti prudutti. Avemu una esportazione di 250 billion dollars, a parte di l'agricultura in questu hè 25 billion dollars. Dapoi a mo ghjunta, aghju impostu pruibizioni à l'esportazioni. Penseremu prima à l'anima è dopu à l'anima. Dicu questu cum'è una critica persunale. Hà aghjustatu chì ùn avemu mai sperienze un tali avvenimentu in l'anni à vene.

"U 10 PERCENTU DI L'ATTIVITÀ TERRITORIA RESTA VUOTA SENZA PIANTE"

U Ministru Kirişci hà ancu parlatu di a pruduzzione pianificata: "Quandu aghju pigliatu u postu, aghju numinatu u direttore generale per e prime tecnulugia di l'infurmazione cummerciale. Perchè ci hè bisognu di digitalizazione in l'agricultura. Preparemu una applicazione. Ùn avemu micca decisu di u nome, pò esse e-farming. Sè vo site un fabricatore, quandu entre quì, entrerete u vostru nome, cognome, cità, conte, isula è pacchettu. Diciamu chì avete 120 decares di terra registrata in u Sistema di Registrazione Agricultore. Puderete vede l'infurmazioni nantu à e cundizioni ecologiche è ciò chì pudete cultivà quì. Ellu vi guidà. Se deve cultivà l'orzu, l'applicazione vi dicerà "Affrettate, altri quì volenu pruduce". Sè abbastanza pruduzzione d'orzu records sò intruti in ligna cù i bisogni di u paese, l 'applicazzioni vi dirigerà à a seconda linea. Vi diciarà altre alternative di produttu chì vi pruducia in u vostru campu. Ancu s'ellu ùn avete micca inseritu a vostra infurmazione quì. Allora ùn puderà micca prufittà di i supporti. Diceremu chì s'è vo avete da cultivà un pruduttu in u vostru campu, vi registrate ".

Dicendu chì s'hè registratu ma ùn hà micca pruduttu, Kitişci hà cuntinuatu cusì:

"Questu serà vistu in pratica. Se un campu pare viotu in u sistema per 1 annu, l'autorità publica vinarà è dicerà: "Ùn cresce nunda quì, pagheremu affittu per u vostru campu in questu quartiere è avè fattu a produzzione". U statu ùn affitterà, s'impegnerà. Ùn averà micca un rolu altru ch'è un mediatore.

S'ellu ùn vole micca rinunzià a so terra, separemu u dirittu d'usu da u dirittu di pruprietà. Avemu scontru cù u Ministru di a Ghjustizia Bekir Bozdag. Serà fattu senza preghjudiziu à i diritti nè di u locatore nè di u pruprietariu. Ùn pigliate micca a pruprietà. Avete solu u dirittu di utilizà. Questu hè ancu fattu in Zone Industriali Organizzati. Ci sò 2.5-3 milioni di ettari di terra inculta. Currispondi à 10 per centu di l'assi di a terra di Turchia.

SUPPORTU IN GENERA SUPPOSE CASH

Dicendu chì cambieremu u mudellu di supportu, Kirişci hà dettu: "Passeremu à supportu in natura, micca in contanti. Per esempiu, cresce l'orzu. Chì ghjè a vostra spesa ? Sì qualchissia, affittu di campu, sementi, fertilizzanti, pesticidi, diesel, spese di cugliera, costi di irrigazione ... Aghjunghjite stu costu, è a quantità di produzzione di u pruduttu hè ancu certa. Diciamu chì u prezzu di un chilò d'orzu vi farà felice hè 6.5 TL. Se u cumpratore hà datu 7 TL quandu vulete piglià u pruduttu à u mercatu è vende, ùn avete micca bisognu di dumandà supportu da u statu. Ma s'è vo aspettate 6.5 TL è vende per 6 TL, allora chì duvemu dì cum'è un ministeru? "O pruduttore, ùn vi preoccupate, vi pagheraghju a diferenza di 50 centesimi". Pagheremu ancu a diferenza ", disse.

Ministru Kirisci; "Se u nostru agricultore dice:" Pruduciaraghju ma ùn aghju micca u putere ecunomicu per cumprà fertilizzanti diesel ", u nostru agricultore; Vi diceremu chì a quantità di pruduzzione in u vostru campu hè più o menu certa. Avete bisognu di 2 mila litri di diesel è 3 tunnellate di fertilizante per questu? Vi daraghju in natura. Dopu à a cugliera, o vendite à u mercatu o à TMO. Se u fabricatore hà vindutu u pruduttu à u statu, avemu da esse pagatu u creditu. Cusì, u pruduttore ùn serà micca interessatu à u prezzu di sti inputs.

"U CAMERA DI L'ALIMENTAZIONE ECONOMICA À L'AGRICULTURA URBANA CITADINA"

Dicendu chì avemu cuminciatu à implementà l'agricultura urbana, Kirişci hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Un chilò di tomate vene da Antalya à Istanbul facendu un viaghju di 800 chilometri. Si perde a so freschezza è u costu di trasportu si mette in cima à u prezzu. Dà ancu 25% di u focu nantu à a strada. Questu hè ancu riflessu in u prezzu. Inoltre, l'emissioni di scarico contaminanu l'aria. Tuttavia, ci sò Çengelköy, Şile, Çatalca, Beykoz è Silivri intornu à Istanbul. Ci sò spazii senza toccu quì. Ci hè ancu u fabricatore. U nostru fratellu, chì cultiva i pumati in Çatalca, pò distribuisce direttamente u pruduttu à i ristoranti è e case. In questu modu, u citadinu manghjarà prudutti freschi è di prezzu. Eliminate i fatturi chì causanu u cambiamentu climaticu è impediscenu a migrazione da u paese à a cità.

agricultura urbana; Intornu a cità cum'è Istanbul, Ankara, Izmir; L'applicheremu in i lochi cù capacità di produzzione cum'è Erzurum-Erzincan è induve ci hè una risorsa geotermica. Pruduci 365 ghjorni in un locu cù un clima duru. In i lochi caldi, utilizate l'energia solare per rinfriscà a serra. Sì a nostra salvezza hè in l'agricultura, a salvezza di l'agricultura hè in a campagna... In u 2023, seremu un paese chì sà ciò chì pruduce è cumu si pruduce, è hà stabilitu e so priurità.

PROBLEMA DI FEED RISOLUTA

U Ministru Kirişci, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à u sacrificiu per via di l'avvicinamentu di l'Eid al-Adha, hà dettu: "Ùn avemu micca un prublema cù u sacrificiu, nè in quantu à u numeru nè à l'attivu. L'input più impurtante in a produzzione animale hè l'alimentazione. Quasi 65-70 per centu di u costu... In questu sensu, diceremu à u pruduttori: "ùn vi preoccupate micca di l'alimentu, cumprà è aduprà, pruducia a vostra carne è u latte, avemu da stabilisce quandu i vendemu". , cum'è in a produzzione di erbe. In altre parolle, daremu l'alimentazione à u pruduttore cum'è sustegnu in natura ", disse.

U NUMRU DI L'AEROFUMI AUMENTA A 20

U Ministru Kirişci hà ancu evaluatu a preparazione per i pussibbili incendi di u boscu per via di u fattu chì simu in l'estiu: "A forza principale in u focu forestale hè a forza di terra... A nostra urganizazione forestale hà 183 anni di sperienza. Ùn avemu micca carenza di arnesi di terra. U nostru numeru di UAV era 4, avemu aumentatu à ottu. UAV raccoglie dati prima di scoppia un focu. Avemu aumentatu u numeru di elicotteri da 39 à 55, è u numeru di aerei da trè à 20. L'inventarii di i Ministeri di l'Interior è a Difesa Naziunale ùn sò micca inclusi in questu. Dunque, u nostru putere hè aumentatu in terra è in l'aria ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*