A più grande nursery accessibile di Turchia apre in a capitale

U più grande Crescent Accessibile di Turchia apre in Basket
A più grande nursery accessibile di Turchia apre in a capitale

I travaglii di custruzzione di "Parcu di a Casa per i Disabili è di i Bambini Accessibili" realizati da PORTAŞ AŞ, unu di l'affiliati di a Municipalità Metropolitana di Ankara, sò ghjunti à a fine.

U presidente di ABB, Mansur Yavaş, hà annunziatu ch'elli apriranu u più grande "kindergarten senza barriere" di Turchia in Çayyolu Mahallesi, induve i zitelli cù disabilità visive, uditive è fisiche beneficeranu ancu. In quantu à a kindergarten, chì hè stata custruita cum'è un kindergarten amichevule à l'ambiente cù a caratteristica di un edifiziu verde, Yavaş hà dettu: "Avemu purtatu un altru centru in Ankara induve i nostri zitelli speciali truveranu a pace è induve e famiglie ponu confià in modu sicuru i so figlioli è respira cunfortu. ."

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja u so travagliu senza rallentà in linea cù u so scopu di "Una Capitale Accessibile".

Mentre mancanu pochi ghjorni per l'apertura di u "Parcu di l'Infanzia è di i zitelli disabilitati" mantinutu da PORTAŞ AŞ in u distrettu di Çayyolu, u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş hà spartutu nantu à i so cunti suciali chì apriranu u più grande "asilo per disabili" di Turchia, chì hè un prughjettu di rispunsabilità suciale.

SERÀ ANCHE UN ESEMPIU IN EUROPA CU A SO FUNZIONALITÀ VERDE

Dà una bona nutizia à e famiglie nantu à a nursery senza barriere, chì hè stata custruita nantu à una superficie di 5 metri quadrati per purtà i zitelli disabili chì vivenu in a capitale à a vita suciale è à ghjucà cum'è i so pari, Yavaş hà dettu, " Ankara hè un altru centru induve i nostri figlioli spiciali truveranu a pace, induve e famìglie ponu confià in modu sicuru i so figlioli è respira cunfortu. Semu felici di apre u più grande kindergarten accessibile di Turchia, chì avemu purtatu à a vita cù u nostru scopu di "Una Capitale Accessibile".

Sottulineendu chì u prughjettu di edifiziu verde esemplariu, chì produce u 20 per centu di l'electricità chì hà bisognu grazia à i pannelli solari, hè un nursery chì si distingue in Turchia è in Europa, u direttore generale di PORTAŞ AŞ, Okan Evliyaoğlu, hà sparte e seguenti informazioni nantu à u vivaio ecologicu:

"Avemu cuminciatu a custruzzione di u prughjettu di a criatura senza barriere in maghju 2021. U nursery, chì hè stata custruita cum'è una zona chjusa di circa 5 mila 606 metri quatratu nantu à un terrenu di 3 mila 150 metri quatratu, hè pronta per l'apertura. U nostru stabilimentu hà parechje caratteristiche tecniche. Serà un vivace prominente in Turchia è in Europa. A nostra nursery, chì hè un candidatu per u certificatu d'oru di edifiziu verde, mantene u cunsumu d'acqua à u minimu. L'acqua di piovana serà raccolta è aduprata in l'irrigazione di u paisaghju. Pruduciarà 20 per centu di l'electricità chì hà bisognu, grazia à i pannelli solari. A nostra nursery hà da furnisce 30% menu cunsumu d'energia chè l'energia elettrica media cunsumata in u mondu, è 55% menu cunsumu d'energia chè l'energia elettrica media cunsumata in Turchia. Grazie à u cisterna d'acqua cù una capacità di 69 metri cúbichi, a nostra facilità scuntrà u 85% di l'acqua necessaria per l'irrigazione di u paisaghju da l'acqua di pioggia. Inoltre, avemu usatu e piante chì necessitanu acqua minima in u paisaghju. Vulemu chì u prughjettu sia benefiziu, cunziddi chì accoglierà i mumenti belli è felici di tutti i persone di Ankara è i nostri figlioli ".

I PLANTI SERRANNI CRESCATI IN TERRAZZA

In l'edifiziu intelligente cù un disignu ecologicu; Anfiteatru per circa 200 persone per accoglie riunioni è spettaculi, 65 aule di 9 metri quadrati per i zitelli visivi, uditivi è disabilità fisiche, 2 sale polivalenti, parchi di ghjocu, terrazza verde cù zona di piantazione, 1 stazione di ricarica per veiculi elettrici è parchi di bicicletta. si trova.

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà u scopu di lascià strutture amichevuli di a natura à e generazioni future cù i prughjetti chì hà implementatu recentemente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*