A pista di atletica di classe mundiale hè stata aperta in Konya

A pista di atletica di classe mundiale hè stata aperta in Konya
A pista di atletica di classe mundiale hè stata aperta in Konya

L'apertura di a pista di atletica standard internaziunale, chì hè stata purtata à a cità per i 9i Ghjochi di Solidarietà Islamica chì si terrà trà 18-5 d'aostu, ospitata da Konya, hè stata aperta cù a participazione di u Ministru di a Ghjuventù è di u Sport Mehmet Muharrem Kasapoğlu è u Ministru. di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu Murat Kurum. U Ministru Kasapoğlu hà dettu: "In quantu Konya hè diventatu populari cù e so pianure fertili è i so terreni, da avà serà riferita cum'è una cità di marca in u sport. A rivuluzione sportiva in Turchia hè accaduta concretamente sottu a tistimunianza di Konya ". disse. U Ministru Kurum hà dichjaratu chì Konya hè sempre stata una cità esemplare cù a so infrastruttura, superstruttura, strade è spazii verdi, è hà dettu chì sò sempre cù u sport turcu. U presidente Altay hà dichjaratu ch'elli anu apertu un stabilimentu à i normi internaziunali è hà enfatizatu chì Konya accoglierà i ghjochi in u megliu modu pussibule.
In Konya, chì si prepara per u quintu di i Ghjochi di Solidarità Islamica, a più grande urganizazione sportiva trà i paesi islamici, l'apertura di a pista di atletica, chì hè stata purtata à a cità da u Ministeru di Ghjuventù è Sport.

Parlendu à a ceremonia di apertura, u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà ricurdatu chì i 5i Ghjochi di Solidarietà Islamica cumincianu in Konya u 9 d'Aostu, è chì accoglieranu quasi 56 mila atleti è furmatori di 3 paesi islamici durante stu periodu.

APRIMU UNA STABILITÀ CU STANDARD INTERNAZIONALI

Nutendu chì l'ochji è l'arechje di u mondu islamicu seranu in Konya, u presidente Altay hà dettu: "Femu tutte e nostre preparazioni per questu. Oghje inauguremu una pista di atletica di standard internaziunali. Just accantu à a nostra piscina olimpica hè ghjunta à a tappa finale. Speremu di apre u più prestu pussibule cù a participazione di u nostru Ministru. È u primu velodromu olimpico cumpletu di Turchia, tenutu in a regione Meram, hè ghjuntu à a so tappa finale. Cusì, a nostra cità guadagna strutture sportive assai impurtanti ". disse.

KONYA hè una cità chì hè u simbulu di tulleranza, fratellanza è pace

U presidente Altay, chì hà ringraziatu Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Ministru di a Ghjuventù è di u Sport, per u so grande sforzu in a custruzzione di queste strutture è per u so successu è u so sforzu in l'urganizazione di i Ghjochi di Solidarietà Islamica, hà dettu: "Spergu chì Konya l'ospiterà u megliu modu pussibule durante i ghjochi. Perchè Konya hè una cità chì hè un simbulu di tolleranza, fratellanza è pace. Noi, cum'è municipalità, avemu purtatu a nostra preparazione per i Ghjochi di Solidarietà Islamica à a tappa finale. Spergu chì avemu urganizatu una di e più belle urganisazioni chì Turchia hà mai tenutu. U nostru Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu hè trà noi. Hà un grande sforzu è cuntribuzione in tutti i prughjetti chì avemu fattu in Konya. Spergu chì faremu più cose grandi inseme. Vogliu sprime a mo gratitudine à u nostru compatriote Murat Kurum, Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, sia per a so participazione oghje è per u sustegnu chì hà datu à u nostru Konya ". disse.

Nutendu chì e strutture custruite sò à i standard internaziunali, u presidente Altay hà ringraziatu à tutti quelli chì anu cuntribuitu à a custruzzione, affirmannu chì e facilità serviranu principalmente à Konya in i Ghjochi di Solidarità Islamica è poi feranu una cuntribuzione assai impurtante à l'infrastruttura sportiva di Konya.

A NOSTRA CITTA SERA DEFINITAMENTE Ospitu

U deputatu di u Partitu AK Konya, Selman Özboyacı, hà dettu: "Semu entusiasti di accoglie una grande urganizazione. Konya hè veramente una cità di marca. Cù a so identità ambientalista, a so identità atletica è a so prominenza di a ghjuventù, Konya era un locu assai adattatu per accolta i Ghjochi di Solidarità Islamica, è crede chì a nostra cità hà da accoglie bè questi ghjochi in pocu tempu, grazie à Diu. Avemu preparatu per una urganizazione chì aumenterà u valore di a marca di u nostru Konya è u nostru paese. Diu benedica tutti quelli implicati ". utilizatu l'espressioni.

HA UN VALORE SEPARAT PER I SPORTI PER ESSÈ U PONTE DI INSIEME.

U guvernatore di Konya, Vahdettin Özkan, hà dettu: "Vulemu ringrazià u nostru presidente, i nostri ministri, i nostri deputati è a nostra municipalità metropolitana. In Konya, u core di l'Anatolia, a nostra bella cità, l'unificazione di tuttu u mondu islamicu cù queste attività sportive è facenu sportu un ponte di sulidarità è unità di cori sprimenu un valore speciale. Vulemu coglie l'occasione per ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ". disse.

AGGUNGEMU UNA NOVU À I PROGETTI DI VISIONE CHE CREAU L'ETÀ À U NOSTRE PAESE

U Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, Murat Kurum, hà dichjaratu chì investimenti assai impurtanti sò stati fatti in Konya, a capitale di i Seljuks, è hà dettu ch'elli, inseme cù tutti i clubs sportivi, realizaranu travaglii chì feranu Konya curriri da successu à successu. .

Felicitando u presidente Altay, chì hà assumitu a presidenza di a presidenza di e Cità Unite è l'Organizazione Mondiale di i Guverni Locali, a più grande urganizazione di u guvernu lucale in u mondu, è augura successu in u so novu duvere, u Ministru Kurum hà dettu: "Oghje, simu entusiasmati, fieri. è entusiasmu in Konya di novu. Sottu a dirigenza di u nostru presidente, aghjustemu una nova visione à i prughjetti chì anu purtatu u nostru paese à traversu l'età per 20 anni. Semu felici di prisentà a nostra pista di atletica, induve migghiara di i nostri ghjovani è atleti cresceranu è chì aghjunghjenu valore à u valore di a marca di a nostra cità, à u serviziu di a nostra capitale sportiva, Konya. Vogliu ringrazià u Ministru di a Ghjuventù è di u Sport per avè purtatu queste magnifiche opere à u nostru Konya ". hà fattu a dichjarazione.

KONYA STATU UNA CITTÀ ESEMPIU IN OGNI ZONA

Dichjarà chì i ghjovani aduprà u stabilimentu 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana, è chì rapprisentanu a bandiera crescente è stella di u paese in u megliu modu, u Ministru Kurum hà dettu chì anu da cuntinuà à vince medaglie per Turchia in tornei internaziunali. è cuntinuò : Simu i figlioli di a cità è servemu sta cità santa. Dicemu chì quelli chì serve Konya truveranu a dignità in Konya. A nostra Konya hè sempre stata una cità mudellu in ogni campu, hè stata una cità esemplare. Cù a so infrastruttura, superstruttura, strade è spazii verdi, hè diventata una cità esemplare per u nostru paese è u mondu. In fatti, avemu vistu un esempiu di questu in i mesi passati. Konya hè stata scelta cum'è a Capitale Mondiale di u Sport 2023 da a Federazione di Capitali è Cità Europee. Konya divintò a prima cità in Turchia è a seconda cità in u mondu per riceve stu titulu speciale ".

A NOSTRA CIVILIZZAZIONI HA SEMPRE ATTACHATA SPORTI

Dichjarà chì aspettanu medaglie da l'atleti turchi chì participanu à i Ghjochi di Solidarità Islamica, u Ministru Kurum hà dettu: "In questu sensu, vogliu bona furtuna à a nostra pista di atletica, per a nostra Konya, a capitale di sport, salute è ciclismo, per u nostru. paese, per i nostri stimati ghjovani atleti. A nostra civilizazione è a credenza anu sempre datu impurtanza à u sportu per a salute mentale è fisica. I nostri antenati eranu impegnati in sporti cum'è u tirò, l'equitazione è a lotta in u passatu. In novu, hà incuraghjitu i nostri ghjovani, zitelli è zitelli è hà realizatu studii estensivi per dirigelli à u sport. disse.

SEME SEMPRE LATU DI SPORTI TURCHI

Dichjarà chì anu sempre sustinutu u sportu turcu, u Ministru Kurum hà dettu: "Avemu realizatu a custruzzione di un totale di 19 stadii in u nostru paese, inseme cù u nostru Ministeru di a Ghjuventù è u Sport, cù l'aiutu di a nostra Presidenza TOKİ. E invece di sti spazii depressi è vechji stadii in u centru di a cità, avemu custruitu giardini naziunali, è cuntinuemu à fà. U listessu era veru in l'antica zona di u stadiu in Konya, è purtemu questa zona di 106 mila metri quadrati à u nostru Konya, a nostra ghjuventù. Vogliu chì a pista di atletica è a piscina olimpica chì serà messu in serviziu in un futuru vicinu serà benefica per a cumunità sportiva, per u nostru paese è per u nostru Konya ". hà finitu u so discorsu.

KONYA SERÀ MINUTATA COME UNA CITTA DI MARCA IN SPORTS

Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Ministru di Ghjuventù è Sport, era a capitale Seljuk, Hz. A casa di Mevlana, a casa di i santi, l'eruditi, l'amore, a tolleranza è a cunversazione in Konya, hà manifestatu u so piacè di riunite cù una apertura cusì significativa.

U Ministru Kasapoğlu hà dichjaratu chì ci restanu solu pochi ghjorni per i 5i Ghjochi di Solidarietà Islamica è chì volenu cuncludi i ghjochi cù cullaburazioni più eccitanti è più forti finu à ch'elli finiscinu i ghjoculi in u megliu modu, è hà dettu: "Comu Konya hè diventatu. un locu legendariu cù e so pianure fertili è terreni, da avà diventerà una marca in u sportu serà chjamatu a cità. Grazie à Diu, sia u passatu è u presente di Konya in questu sensu, cù i servizii è l'investimenti realizati per 20 anni cù a dirigenza di u nostru presidente, cù u seguitu strettu è a sensibilità di u nostru presidente, è ancu in tutta a Turchia. , è u seguitu di a cumuna di u core. Cume avemu rinvivitu tutta a Turchia è l'incuronamu cù opere novi, aghjustemu assai corone novi à sta mubilizazione impurtante in Konya. Cum'è u ministeru, cuntinuemu à aumentà u putere crescente di Konya è u prugressu ghjornu per ghjornu in questa mobilizazione di serviziu, sia cù i nostri investimenti di ghjuventù sia cù e nostre attività sportive ". disse.

KONYA, U TESTIMONU VISU DI A RIVOLUZIONE SPORTIVA IN TURCHIA

"Oghje, purteremu una di e nostre prestigiose strutture inseme cù a nostra nazione, a nostra cumunità sportiva è a nostra ghjente in Konya." U Ministru Kasapoğlu hà cuntinuatu: "Cù a nostra pista di pista è di campu à i standard internaziunali, sta barra serà elevata un passu più in là. Vogliu bona furtuna è bona furtuna à i ghjovani assai preziosi, atleti è tuttu u nostru populu di Konya. Di sicuru, sti investimenti sò u megliu è u più vicinu riflessu di a rivoluzione sportiva, chì hè una di e rivoluzioni in parechji campi chì si sò accaduti sottu à a dirigenza di una persona cori chì hà da esse un servitore di a nazione, micca un maestru. Unu di i tistimonii più vicini di sta rivuluzione hè chì simu in questa immensa valle di u sportu. Da una parte hè a nostra pista di atletica, da l'altra una di i stadii più muderni di u mondu, da l'altra a nostra piscina olimpica è u velodromu. Sta rivoluzione hè accaduta concretamente sottu a tistimunianza di Konya ". disse.

CI SOnu APPLICAZIONI RECORD À I GAMES

Spieghendu chì in l'ultimi 20 anni, Turchia hà accoltu parechji avvenimenti significativi cum'è un paese di marca cù a so forte infrastruttura, a so forte capacità è l'investimenti muderni in u sport, è ancu in ogni campu, u Ministru Kasapoğlu hà dettu: "A Federazione Sportiva di Solidarietà Islamica è l'Organizazione di Cuuperazione Islamica 56 mila membri di i paesi 11 sò membri di l'Organizazione di a Cooperazione Islamica, 932 applicazioni sò state ricevute. Eccu una applicazione record. Questu hè una fonte di orgogliu per tutti noi. Comu tutti sapete, i Ghjochi di Sulidarità Islamica, fideli à u so nome, sò l'uppurtunità di rinfurzà a sulidarità è a fratellanza trà i paesi islamici attraversu u sport. Cum'è una cità chì hà risuscitatu e civiltà nantu à e so spalle, è induve l'amore è a tolleranza venenu à a vita, u nostru Konya hè unu di l'indirizzi più curretti è adatti per custruisce un ponte di sulidarità è fratellanza ". hà utilizatu e so parolle.

DA KONYA, FAREMU UNA CHIAMATA DI FRATERNITA' À TUTTA L'UMANITA'

Dichjarà chì farà un appellu à l'unità è a fratellanza da Konya à u mondu islamicu è à tutta l'umanità, u Ministru Kasapoğlu hà dettu: "Credu chì u mondu sanu senterà sta chjama è revelemu questu aspettu di u sport cù u spiritu di u sportu. piuttostu cà segni, piuttostu cà numeri. U nostru Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Konya hè unu di i nostri attori più impurtanti. Facemu sta urganizazione, sti belli travaglii inseme. Vogliu ringrazià u nostru presidente per a so dedizione finu à avà. Dopu quì, hà da aumentà a vitezza; Spergu chì curunaremu stu bellu successu, sta marca inseme. U stabilimentu, chì mettemu in serviziu oghje, hè situatu in una zona di 65 mila metri quadrati. Hè custituitu da una pista di atletica, campu di riscaldamentu, dui campi di football è turbine. In u nostru Konya, ospiterà sia i partiti islamici in i nostri ghjochi è e cumpetizioni internaziunali di atletica in u megliu modu ". hà fattu e so dichjarazioni.

Dopu à i discorsi, l'apertura di a pista di atletica, chì hè stata cumpletata da u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport, hè stata. U Ministru Kurum, u Ministru Kasapoğlu è i membri di u protokollu anu fattu esami in a stallazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*