"Waste is Enough" Pratica di Sensibilizazione Outdoor Iniziata in Bursa

"U Waste is Enough Open Air Awareness Practice" hà iniziatu in Bursa
"Waste is Enough" Pratica di Sensibilizazione Outdoor Iniziata in Bursa

A Municipalità Metropolitana, chì hà implementatu investimenti ambientali impurtanti per purtà Bursa à un futuru più sanu, hà lanciatu l'Applicazione di Sensibilizazione Outdoor "Waste Is Enough" in cunfurmità cù u scopu di "zero rifiuti".

A Municipalità Metropolitana di Bursa, chì hà implementatu prughjetti infrastrutturali impurtanti per luttà contra i fattori ambientali, cum'è u riscaldamentu glubale è i cambiamenti climatichi, a contaminazione di l'aria, l'acqua è a terra, svolge ancu attività chì sensibilizaranu l'ambiente. A Municipalità Metropolitana, chì hà implementatu parechji prughjetti per u rinnuvamentu di l'infrastruttura di a cità, l'usu di risorse energetiche rinnuvevuli, u rifiutu zero è a separazione di i rifiuti à a fonte, hà lanciatu l'Applicazione di Sensibilizazione Outdoor "Waste is Enough" per sensibilizà susteniendu u muvimentu zero waste. In questu scopu, i bordi chì cuntenenu infurmazioni nantu à i danni causati da u riciclamentu è i rifiuti à l'ambiente sò stati posti in a piazza di a demucrazia di u 15 di lugliu. Una scatula di stagno gigante hè stata piazzata à mezu à l'area, chì rapprisenta a quantità media di scarti mensili di una famiglia di quattru in Turchia, chì hè 137,5 kilogrammi.

cultura di cità

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, in u so discorsu à a prumuzione di l'applicazione di sensibilizazione "Waste is Enough", hà ricurdatu chì certi rifiuti ponu sparisce solu in natura in 100 anni è altri in mille anni. Dichjarà chì piglianu assai seriamente l'affari di riciclamentu per questu mutivu, u sindaco Aktaş hà dettu: "Vulemu chì tutti Bursa, da 7 à 77 anni, abbraccianu sta attività è mantene u so ambiente pulitu. Cuntribuisce à u riciclamentu di i rifiuti. U nostru scopu cù a nostra attività di sensibilizazione quì ùn hè micca limitatu à a pulizia ambientale. Fendu u riciclamentu una cultura di a cità, noi, cum'è l'intera Bursa, riduceremu a nostra impronta di carbonu è facemu un grande passu per prevene u cambiamentu climaticu. Cumincemu a nostra campagna di sensibilizazione cù a nostra figura giganti di rifiuti. Ùn seremu limitati solu à questu puntu. "Vimumu i nostri rifiuti enormi rapprisentanti in i nostri 17 distretti, in tuttu Bursa, è aumenteremu a cuscenza necessaria", disse.

Investimenti ambientali serii

Nutendu chì dà una grande impurtanza à l'investimenti ambientali cù u scopu di fà di Bursa una cità più sana, u sindaco Aktaş hà dettu: "Avemu implementatu parechji prughjetti cum'è impianti di trattamentu, migliurà di i corsi, novi opere di creazione di spazi verdi, arrangiamenti quadrati, gestione integrata di i rifiuti, l'inventariu industriale, l'ispezione di i rifiuti di scavi è di detriti di custruzzione ", avemu avutu. In u scopu di i studii di efficienza energetica, realicemu travaglii di stallazione di centrali solari in spazii cum'è edifici, strutture è parcheggi appartenenti à a nostra municipalità. Un investimentu in una centrale solare hè statu pianificatu nantu à i tetti di a stazione di Bursaray è a stallazione di e centrali elettriche cuntinueghja. Aghjunghjemu ancu valore à l'ambiente cù sistemi di produzzione d'energia è fonti d'energia rinnuvevuli installati in stazioni di rifiuti solidi. Producemu energia elettrica da i rifiuti in a nostra discarica di rifiuti solidi Yenikent è in u stabilimentu integratu di rifiuti solidi orientali. Cù i so investimenti in 3 HEPP è 4 Centrale Solare custruite nantu à e linee di trasmissione principali, BUSKİ risponde à u 15 per centu di i so bisogni energetichi annuali da queste centrali. In breve, cum'è a Municipalità Metropolitana, cuntinuemu i nostri investimenti per fà di Bursa una cità più sana è più vivibile. "Spergu chì a nostra Applicazione di Sensibilizazione Outdoor 'Waste Is Enough', chì avemu iniziatu per sensibilizà sustenendu u muvimentu di 'zero waste' sottu l'auspici di a Prima Dama Erdoğan, serà benefica, è spergu chì furnisce benefici significativi in creendu a cuscenza necessaria nantu à u nostru ambiente è u nostru futuru ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*