A Premiere Mondiale di a Sinfonia di l'Immigrazione "Dark Waters" hè stata tenuta in Istanbul

Goc Symphony Dark Waters Premiere Mondiale di u travagliu ghjudiziale tenutu in Istanbul
A Premiere Mondiale di a Sinfonia di l'Immigrazione "Dark Waters" hè stata tenuta in Istanbul

Cumposta da u maestru artista Fuat Saka è arrangiata da u musicista Vangelis Zografos, l'opara "Migration Symphony - Dark Waters" hà avutu a so prima mundiale in Istanbul. Parlendu prima di a premiere, u presidente İBB Ekrem İmamoğlu"U mondu hè abbastanza grande per tutti noi. Finu à difendemu a pace, a fratellanza è l'ugualità. Cantemu inseme canti di pace è di fratellanza, cum’ellu serà quì oghje. Lasciate a nostra voce affucà a voce di quelli chì volenu a guerra ", disse.

"Migration Symphony - Dark Waters" cumpostu da u maestru musicista Fuat Saka hà scontru cù l'audienza. L'estrema mundiale di u travagliu, chì era cumpostu da Saka è arrangiatu da Vangelis Zografos, chì riflette a migrazione è i so effetti, unu di i prublemi più impurtanti di l'umanità in a storia, hè stata in u Teatru Harbiye Cemil Topuzlu Open Air. U presidente provinciale di CHP Istanbul Canan Kaftancıoğlu, sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, u sindaco di Colonia Henriette Reker, u deputatu CHP Akif Hamzaçebi è l'attore indimenticabile di u Cinema Turcu Kadir İnanır anu ascoltu ancu u "travagliu sinfonicu" di Saka cù a ghjente di Istanbul. Fighjendu u cuncertu cù a so moglia Dilek İmamoğlu è i so figlioli Selim İmamoğlu è Beren İmamoğlu, İmamoğlu hà fattu un brevi discorsu prima di a premiere.

"SIAMO À UNA REUNIONE ASSOLUTAMENTE SPECIALE"

Dichjarà chì u nome Fuat Saka hà un significatu assai speciale è diversu per ellu, İmamoğlu hà dettu: "Oghje, simu quì in una riunione assai speciale, chì ellu è i so amichi anu revelatu. A migrazione hè stata una di l'agenda più impurtante di l'umanità in tutta a storia. E migrazioni anu cambiatu è trasfurmatu u mondu. Calchì volta hà effetti pusitivi cum'è a fusione di e diverse culture è a diffusione di novi sviluppi à u mondu, ma da l'altra banda, hà ancu purtatu à cunflitti, distruzzioni, morti è soffrenu. Quandu guardemu à e cause di a migrazione in tutta a storia, vedemu parechje ragioni cum'è guerri, oppressione, cambiamentu climaticu, fami, fami è disastri. Quelli chì anu limitatu l'uppurtunità di campà in a so patria, in i so terri, imbarcanu in viaghji novi è spessu assai difficiuli in cerca di una vita megliu.

"Avemu osservatu ciò chì pò succede quandu u prucessu ùn hè micca gestitu bè"

Rimarchendu chì ci sò grandi sofferenze è guerri in a nostra geografia vicina, İmamoğlu hà dettu: "A ghjente deve migrà in diversi paesi, lascendu e so case, e cità, è ancu i so amati, è si rifuggianu. Grandi tragedie è traumi cuntinueghjanu à succede. Ospitemu ancu parechji immigrati in Istanbul è in Turchia. Sfurtunatamente, pudemu osservà da vicinu ciò chì succede quandu ùn ci hè micca una pulitica migratoria ben pianificata, quandu e strategie d'adattazione ùn sò micca sviluppate, quandu una infrastruttura socio-ecunomica ùn hè micca stabilita, vale à dì quandu u prucessu ùn hè micca gestitu bè ".

"A MUSICA GUARIGE I FERITI, GUARIGE I TRAUMATI"

Enfatizendu a necessità di luttà per l'eliminazione di prublemi cum'è a guerra, a fame, a inuguaglianza, a inuguaglianza in a distribuzione di u redditu, u cambiamentu climaticu globale causatu da a migrazione è a migrazione, İmamoğlu hà dettu:

"U mondu hè abbastanza grande per tutti noi. Finu à difendemu a pace, a fratellanza è l'ugualità. Vulemu per u nostru vicinu ciò chì vulemu per noi. Cantemu i canti di a pace è di a fratellanza à l'unison, cum'ellu serà quì oghje. Chì a nostra voce affucà a voce di quelli chì volenu a guerra. A musica hè una lingua putente è universale. Avvolge e ferite, guarisce i traumi, riunisce le differenze. U putere unificatore di l'arti hè a nostra risorsa più preziosa in a lotta per a pace. In questu rispettu, mi pare assai preziosu chì l'artisti di i dui paesi cù una storia di migrazione, Fuat Saka, Cihan Yurtçu è musicisti turchi, i so culleghi greci arranger Vangelis Zografos, u direttore Anastasios Symeonidis, i solisti Ioanna Forti è Zacharias Spyridakis si riuniscenu. nant'à u listessu palcuscenicu per fà una sinfonia di migrazione. Vogliu sprime a mo gratitudine à Fuat Saka è à tutti quelli chì anu cuntribuitu à u cuncertu "Symphony Migration - Dark Waters". Vogliu cun tuttu u mo core chì a pace è a tranquillità prevalenu in u mondu.

L'artista Saka è i so amichi musicisti, chì sò ghjunti à u palcuscenicu dopu à u discorsu di İmamoğlu, detti à u publicu una notte piena di musica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*