A strada Filyos Çatalağzı serà messa in serviziu in u 2024

A Strada Filyos Catalagzi da esse aperta in l'annu
A strada Filyos Çatalağzı serà messa in serviziu in u 2024

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì a Strada Filyos-Çatalağzı hè una parte impurtante di u Prughjettu Strada Zonguldak-Amasya-Kurucaşile-Cide è hà dichjaratu chì a Strada Filyos-Çatalağzı, chì alleviarà significativamente u trafficu nantu à a strada di Filyos Port, hè destinatu à esse messu in serviziu in u 2024.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà fattu una dichjarazione dopu à u so esame in u situ di custruzzione di a strada Filyos-Çatalağzı in Zonguldak.

Dichjarà chì u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture cuntinueghja à investisce in l'est-ovest, nord-sud di Turchia cù tutte e so forza, Karaismailoğlu hà dettu: "Grazie à a terra, l'aria, a ferrovia, u mare è i movimenti di cumunicazione chì avemu principiatu in 2003; Avemu fattu u nostru paese, chì hè vicinu à u 100 anniversariu di a nostra Republica, un capu in a so regione in u trasportu è a cumunicazione, è una crucivia impurtante in u mondu. Oghje, esaminemu i travaglii nantu à a Strada Filyos-Çatalağzı, chì hè una parte impurtante di a Strada Zonguldak-Amasra-Kurucaşile-Cide, chì cuntribuisce à u trasportu, u cummerciu è a mobilità suciale rendendu u trasportu stradale assai più sicuru, più veloce è più còmode. in standard di strada divisi ", disse.

Nutendu chì grandi investimenti sò stati fatti in Zonguldak in l'ultimi 2 anni, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu esaminatu i cantieri di custruzzione di i Tunnels Zonguldak-Mithatpaşa. Avemu sbarcatu in l'aeroportu di Çaycuma, chì hè stata rinnuvata è a pista hè stata allargata; Avemu vistu i risultati di u travagliu in situ. Avemu apertu u Portu di Filyos, u prughjettu di u seculu, u 4 di ghjugnu 2021, cù a prisenza di u nostru presidente. In ghjennaghju, Zonguldak-Kilimli Road è Prof. Dr. Avemu messu in serviziu i Tunnels Şaban Teoman Duralı ".

SIAMU SOLAMENTE IN CASU DI A NOSTRA NAZIONE, ANDAMU A PRINDIRLI U MEGLIU SERVIZU

Dichjarà chì più di 1 trilione 600 miliardi di lire sò stati investiti in investimenti di trasportu è di cumunicazione durante i guverni di u Partitu AK, Karaismailoğlu hà nutatu chì i prughjetti di l'autostrada rapprisentanu a più grande parte di u 61 per centu di questi investimenti. Enfatizendu chì anu aumentatu a lunghezza di a strada divisa da 4,5 volte à 28 chilometri cù l'investimenti di l'autostrada in tuttu u paese, è chì anu righjuntu 664 mila 2 chilometri radduppiendu a lunghezza di l'autostrada, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a lunghezza di i tunnelli hè stata aumentata da 3 volte è superava i 633 chilometri. "Avemu ancu aumentatu i nostri ponti è viaducti di 13 volte. Traversemu i scoglii ripidi è i vaddi prufondi di u nostru paese cù tunnel è viadutti. Semu preoccupati solu di a nostra nazione, simu dopu à furnisce u megliu serviziu ", hà dettu Karaismailoğlu, è hà dettu chì u Partitu AK hà pruduciutu prughjetti dapoi 650 anni per u sviluppu di a Turchia, a creazione di l'impieghi è a crescita ecunomica, è hè stata. fà una pulitica di travagliu.

SALVAMU $ 22.4 MILIARDI ANNU

Sottulineendu chì i prughjetti sviluppati cù a mente di u statu sò messi à u serviziu di a nazione, Karaismailoğlu cuntinuò u so discorsu cusì;

"Turchia ùn hè più u paese di i sviluppati per una manata di persone, hè a Turchia di 84 milioni. I prughjetti chì anu purtatu Turchia attraversu una nova era appartenenu à a nazione, micca à l'elite. Cù i nostri investimenti stradali in tuttu u paese; Cù u flussu di trafficu ininterrottu chì migliurà a prestazione operativa di e nostre strade, avemu salvatu 10,5 miliardi d'ore di tempu di viaghju annu. Grazie à a sicurità stradale è à l'accortamentu di u tempu di viaghju; Avemu salvatu un totale di 17 miliardi 238 milioni di dollari annu, 908 miliardi 636 milioni di dollari da u tempu, 16 milioni di dollari da fuel oil, 22 milioni di dollari da mantenimentu è 408 milioni di dollari da effetti ambientali. In più di tutti questi, avemu riduciutu e nostre emissioni di 5,5 milioni di tunnellate. In l'ultimi 20 anni, in u nostru paese, mentre chì u numeru di veiculi aumentava di 170 per centu è a mobilità di i veiculi di 142 per centu, e nostre vittime in accidenti sò diminuite di 81 per centu, grazia à l'investimenti in situ chì avemu fattu è e strade chì avemu messu in. serviziu."

AMU INVESTISSI OVER 13.6 MILIARDI TL IN TRANSPORTE È COMUNICAZIONI IN ZONGULDAK

Rimarchendu chì Zonguldak, u "diamante neru" di a Regione Occidentale di u Mari Neru, hà ricevutu è continuerà à riceve a so parte legittima da l'investimenti di trasportu è cumunicazione in tuttu u paese, Karaismailoğlu hà dettu: "A quantità di investimenti di trasportu è cumunicazione chì avemu avutu. fattu in a pruvincia di Zonguldak in l'ultimi 20 anni hè 13 miliardi 695 milioni, sopra a lira. Avemu attribuitu 9 miliardi 870 milioni di lire per investimenti stradali in Zonguldak. In l'ultimi 20 anni in Zonguldak; Avemu aumentatu a nostra spesa d'investimentu in l'autostrada per 21 volte, a durata di e strade asfaltate calde bituminose da 12 volte è a durata di e strade divise da 8 volte. Avemu cunnessu Zonguldak à Bartın, Bolu è Düzce per strade divise. Avemu messu 14 tunnel, 5 d'elli monotube è 13 doppiu tubu, cù una lunghezza tutale di più di 100 mila 19 metri, à u serviziu di u nostru populu in tutta a pruvincia. In più, avemu finitu 5 ponti cù una lunghezza tutale di circa 700 metri. U 64 di ghjennaghju di u 22, avemu apertu a strada Zonguldak-Kilimli di 2022 chilometri. Situatu nantu à sta strada, u Prof. Dr. A lunghezza tutale di i Tunnels Teoman Duralı hè di 6,5 metri. Cù u prugettu, avemu accurtatu a strada trà i distretti Zonguldak è Kilimli di 883 chilometri. U tempu di viaghju ridutta da 4,5 minuti à 30 minuti. Inoltre, a lunghezza di a nostra strada Kilimli-Çatalağzı, chì hè ancu nantu à a strada Zonguldak-Amasra-Kurucaşile-Cide, hè di 5 chilometri. Inoltre; Avemu apertu 5,3 chilometri di a Strada Çaycuma-Bartın Junction-Filyos-Kilimli-Zonguldak, cù una lunghezza totale di 34,3 km, à u trafficu cum'è una strada divisa bituminosa pavimentata calda. U travagliu cuntinueghja in u scopu di 6,5 licitazioni separati per i restanti 27,8 chilometri.

U TRAFFIC SERA RILASSU, A DISTANZA SERA CORTA

Nutendu chì a Strada Filyos-Çatalağzı hè una parte impurtante di u prughjettu di a strada Zonguldak-Amasya-Kurucaşile-Cide, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu chì Zonguldak - Amasra - Kurucaşile - Cide Road, chì furnisce u trasportu in a regione in a direzzione est-ovest, hè ancu unu di l'assi di trasportu internaziunale di a Strada costiera di u Mar Neru. Ellu disse chì custituisce ancu una parte impurtante di Karaismailoğlu hà dettu: "U prughjettu stradale include insediamenti densamente populati, installazioni industriali è Zona Libera di Filyos nantu à a costa induve i distretti Hisarönü, Saltukova è e cità di Zonguldak sò cunnessi", hà dettu Karaismailoğlu. Per quessa, hè impurtante di furnisce un trasportu sicuru è veloce. U nostru prughjettu di l'autostrada hè un investimentu impurtante per u futuru di Turchia. Suviarà u trafficu, accurtà a distanza, cusì furnisce benefici ecunomichi. Avemu u scopu di mette in serviziu u nostru prughjettu in u 2024. A lunghezza di a nostra strada Filyos-Çatalağzı hè 13,8 chilometri. In u scopu di a strada divisa bituminosa calda; I travaglii di custruzzione di 7 tunnel di tubu doppiu, 2 tunnel di cut-and-cover, 2 ponti unichi è 2 intersezioni di livellu differente sò in corso.

A TURCHIA HA ARRIVATA A TOP LEAGUE IN U MONDU GRAZIE À U GRANDE Sviluppu di l'infrastrutture chì hà fattu in l'ultimi 20 anni.

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Karaismailoğlu hà dettu: "Servemu u nostru populu cù l'amore di serviziu à Diu. Travagliemu cù u principiu è a determinazione di "No stopping, keep going" in a nostra caravana di serviziu. Cum'è in tutta a Turchia, i nostri investimenti di trasportu è cumunicazione in Zonguldak cuntinueghjanu à guadagnà impulsu. Ogni strada chì compiemu è mettemu in serviziu, cum’è un fiumu, face cuntribuzione significativa à a pruduzzione, à l’impieghi, à u cummerciu, à a cultura è à u turisimu di i lochi ch’ellu passa. Grazie à a grande innovazione infrastrutturale chì hà fattu in l'ultimi 20 anni, Turchia hà righjuntu a prima liga in u mondu. Pigliarà u so postu trà e prime 10 ecunumie cù l'effetti ecunomichi diretti, indiretti è di attivazione furniti da l'infrastruttura ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*