Adana 15 July Martyrs Bridge Unu di i Prughjetti Orgogliosi di l'Ingenieria Turca

Adana July Martyrs Bridge Unu di i Prughjetti fieru di l'Ingenieria Turca
Adana 15 July Martyrs Bridge Unu di i Prughjetti Orgogliosi di l'Ingenieria Turca

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu è u Direttore Generale di l'Autostrade Abdulkadir Uraloğlu è a delegazione chì l'accumpagna anu visitatu u situ di custruzzione di u Ponte di Martyrs di Adana 20 July u luni 15 di ghjugnu. U nostru Ministru, chì hà fattu l'investigazioni necessarii in u situ di custruzzione è hà ricevutu infurmazioni nantu à l'ultima situazione da l'autorità, hà fattu una dichjarazione à a stampa in quantu à u prugettu.

Dichjarà chì l'investimenti portanu rapidità, risparmiu è cunfortu à a vita di ogni ghjornu di u nostru populu, u nostru Ministru hà dettu; "Avemu ancu i risultati di u nostru travagliu, è simu fieri di riunite cù a nostra nazione. Avemu finitu u Ponte Çanakkale di u 1915, unu di i prughjetti fieri di l'ingegneria turca è u ponte di sospensione più longu in u mondu, in 4 anni; prisentatu à a nostra nazione. Subitu dopu, avemu purtatu Tokat inseme cù l'aeroportu. Avemu apertu Malatya Ring Road chì serve cù 16 pruvince. Cù u Tunnel Phaselis in Antalya, avemu offertu à i nostri citadini l'uppurtunità di avè un viaghju sicuru è còmode ". disse.

"Apreremu u nostru prughjettu in a prima mità di u 2023"

U Ministru Karaismailoğlu, chì hà datu infurmazioni tecniche nantu à u Ponte di i Martiri di u 15 di lugliu, chì hè in custruzzione; "Avemu pianificatu un investimentu di più di 15 miliardi 1 milioni di lire per u Ponte di i Martiri di u 351 di lugliu. U nostru ponte hè longu 669 metri è hà 23 campate. Durante i travaglii di custruzzione l'annu passatu; Avemu realizatu fundazioni di mucchi di ponte, fabricazioni di pali forati, fabricazioni di travi di pavimentu, fabricazioni di cimentu di elevazione di fundazioni. Avemu ottenutu una realizazione fisica di 2021 per centu nantu à u ponte, a custruzzione di quale avemu principiatu in Aostu 56. Puderemu u nostru prughjettu in serviziu in a prima mità di u 2023 ". utilizatu l'espressioni.

"Ci sarà un grande sollievu in u trafficu in a parti nordu di a nostra cità"

U nostru Ministru hà dettu chì cù u ponte di i Martiri di u 15 di lugliu chì entra in serviziu, ci sarà un grande sollievu in a densità di trafficu in a parti nordu di a cità; Hà sottolineatu chì a cunnessione ininterrotta di u stadiu à l'Università Çukurova, l'Università di Scienza è Tecnulugia di Alparslan Türkeş, l'Hospital di a cità è l'autostrada Adana-Mersin esistente serà assicurata, è chì u trafficu urbanu diventerà ancu assai più sicuru.

"Lugliu 15 Martyrs Bridge hè unu di i nostri prughjetti d'onore"

Enfatizendu chì travaglianu per offre servizii chì Adana ùn hà micca vistu prima, u nostru Ministru hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Avemu attraversà e muntagne impraticabili cù i tunnel chì facemu in tuttu u paese. Traversemu valli profondi rapidamente, in modu sicuru è economicamente cù i nostri viadutti è ponti. In più, custruemu e strade di u circondu per alleviare u trafficu urbanu in i passaghji di a cità di e nostre autostrade. Calchì volta, creemu suluzioni prufonde arradicate chì facilità u trafficu urbanu in fronte di e nostre texture naturali in a cità. 15 July Cities Bridge hè unu di i nostri prughjetti d'onore "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*