Aksaray Science Festival hà apertu e so porte

Aksaray Science Festival Doors Acti
Aksaray Science Festival hà apertu e so porte

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank hà dichjaratu chì u Festival di Scienza Aksaray, chì hà apertu, aspetta i so visitatori cù avvenimenti scientifichi, attelli è mostre, cuncorsi è spettaculi divertenti, è hà dettu: "Stu festival hà da aiutà à sparghje a nostra visione di u Movimentu Tecnologicu Naziunale. , dotatu di e cumpetenze di l'età è di l'avvene, benefica per l'umanità, etica, cuntribuisce à l'educazione di a ghjuventù turca ". disse.

U Ministru Varank hà apertu u Festival di Scienza ospitatu da a Municipalità di Aksaray. Dichjarà chì l'indipendenza pulitica è ecunomica hè pussibule investendu in a scienza è a tecnulugia, è furnisce ambienti adattati per i ghjovani chì determinanu u destinu di i paesi, hà dettu:

Sottu a dirigenza di u nostru presidente, avemu partitu à a luce di a visione di u Movimentu Tecnologicu Naziunale. Avemu travagliatu ghjornu è notte per fà a Turchia un paese chì sviluppa è esporta a so propria tecnulugia. Assicuratevi di sta strada, sì a nostra forza maiò, u nostru cumpagnu più impurtante, i nostri ghjovani preziosi.

Videmu i ghjovani cum'è l'architetti di una Turchia forte è li sustenemu cù tutti i nostri mezi, è continueremu à sustene. Cù l'effettu di e festività è e festività chì avemu urganizatu in tutta a Turchia, avemu avà riesciutu à accende una scintilla in u core è a mente di i nostri ghjovani è zitelli.

Cù u sustegnu di u nostru Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, sta scintilla diventerà un grande focu. Comu sapete, avemu assai supportu è prugrammi per i ghjovani, soprattuttu attraversu TUBITAK. Avemu cura di l'eccitazione di i nostri figlioli per sognu, ricerca, sviluppà è pruduce.

Quandu avemu vistu i prughjetti è i sforzi di i nostri ghjovani, simu fieri una volta è una volta, è siate assicurati, guardemu l'avvene cù una speranza maiò. Quist'annu faremu TEKNOFEST in Samsun. Invitu tutti i nostri ghjovani è e so famiglie à participà à TEKNOFEST, chì principia u 30 d'Aostu.

Videndu un tali ambiente oghje, eru felice di purtà a torcia di scienza è tecnulugia chì avemu illuminatu à Aksaray. Decine di manifestazioni scientifiche, attelli è mostre, cuncorsi è spettaculi divertenti vi aspittàranu à sta festa.

Vulemu chì i nostri ghjovani ùn sianu ispirati micca à sente i tristi stori di i nostri prughjetti naziunali chì sò stati firmati in u passatu, ma à vede è toccu i rializazioni è i prudutti cuncreti. In questa occasione, invitu à i mo ghjovani amici, micca solu in Aksaray, ma ancu in e pruvince circundante, à u Festival di a Scienza cù e so famiglie. Credu; L'esperienza chì accumuleranu quì avarà un effettu putente nantu à a so vita.

Stu festival hà da cuntribuisce à a diffusione di a nostra visione di u Movimentu Naziunale di Tecnulugia è di elevà a ghjuventù murale turca dotata di e cumpetenze di l'età è di u futuru, benefica per l'umanità. Perchè voi, l'invintori d'oghje, sarete l'architetti di 2053 è 2071 Turchia.

Vecu i ghjovani chì sò curiosi di a tecnulugia è a scienza, anu sogni realistichi è sò cuscenti di i so ideali in scole, università, technoparks, fabbriche in tutte e cità chì visitu. Di sicuru, ùn deve micca scurdatu chì questu hè un ghjocu di squadra. In ogni casu, s'è no travagliamu inseme, pudemu purtà u nostru paese à u locu chì si merita, assai al di là di u livellu di e civilizazioni cuntempuranee. Tutti avemu certu rispunsabilità in stu ghjocu di squadra.

In questu sensu, simu u vostru più grande sustegnu cum'è u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia. U nostru duvere; hè di accumpagnà voi nant'à sta strada di u successu aduprendu tutte l'opportunità, l'infrastruttura è i supporti. Vulemu Turchia cù u Movimentu Tecnulugia Naziunale chì avemu principiatu; Lasciate furmà i scientisti più riesciuti, sviluppà a so propria tecnulugia in i campi più avanzati, fà u disignu più originale, pruduce u megliu pruduttu, lanciate e più grande marche.

In sta direzzione, mubilizzemu tutte e nostre risorse, partendu da a scola primaria, per scaldà i nostri figlioli à a scienza è a tecnulugia. In fatti, se pensemu chì questu hè un viaghju, i nostri centri di scienza sò a nostra prima tappa.

Finu a ora, avemu stabilitu centri di scienza in 7 pruvince, à dì Antalya, Bursa, Elazig, Kayseri, Kocaeli, Konya è Istanbul. I studii nantu à i centri di scienza in Gaziantep, Şanlıurfa, Düzce, Denizli, Trabzon è Yozgat cuntinueghjanu.

Infine, vogliu dì chì avemu attività di osservazione di u celu induve i nostri figlioli ponu participà cù e so famiglie. Avemu avà allargatu stu avvenimentu, chì prima avemu tenutu solu in Antalya Saklıkent, à altre cità di l'Anatolia. Teneremu l'Evenimentu di Osservazione, chì si terrà prima in Diyarbakır Zerzevan u 9-12 di ghjugnu, è dopu in Erzurum, Van è Antalya, rispettivamente.

00 Vogliu fà una chjama à e nostre amate famiglie è i maestri; Avemu da inculcà a cuscenza di a scienza è a tecnulugia in i nostri figlioli. Invece di squeezing in moldi stretti, duvemu circà u minerale in elli. I nostri figlioli, i nostri studienti; micca alti uffici, boni salarii; Ci tocca à priparà per l'opere utili è l'iniziativi riesciuti chì servenu l'umanità sana.

Duvete perseguite a scienza, a ricerca è l'imprenditorialità cun fiducia in sè stessu. Ùn fidate micca di quelli chì vi facenu disperazione. Semu sempre à u nostru latu, è cuntinueremu à esse, per tutti i nostri ghjovani amanti di a scienza chì studianu, ricercanu, strive è pruduce. Avemu da cuntinuà à realizà a nostra mossa di tecnulugia naziunale inseme cù assai più prughjetti.

A nostra Agenzia di Sviluppu Ahiler, inseme cù u nostru Governatore Aksaray, urganizeghja u cuncorsu "Questa hè a Maratona Naziunale di Fotografi di Aksaray". A nostra cumpetizione hà iniziatu da oghje. Pudete participà à a cumpetizione cù e vostre foto tematiche Aksaray.

U guvernatore di Aksaray Hamza Aydoğdu, i deputati di Aksaray di u Partitu AK Cengiz Aydoğdu è İlknur İnceöz è u sindaco di Aksaray Dr. Evren Dinçer hà ancu fattu discorsi.

U Ministru Varank hà dopu visitatu u stand TÜBİTAK in l'area di u festival è hà distribuitu Science Child Magazine à i ghjovani è i zitelli.

In u scopu di Aksaray Science Festival, a squadra acrobatica di a Forza Aria Turca SOLOTÜRK hà fattu un spettaculu. A prestazione di i piloti sperimentati di SOLOTÜRK, Major Emre Mert è Major Murat Bakıcı, entusiasmu l'audienza.

U spettaculu, chì hè statu vistu cun entusiasmu da parechji citadini chì participanu à u festival, hà ricevutu grandi applausi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*