Azize Bekar hà pigliatu u primu postu in u Campionatu Turchia di Ciclismo Strada

Azize Bekar vince u Campionatu Turcu di Ciclismo Strada
Azize Bekar hà pigliatu u primu postu in u Campionatu Turchia di Ciclismo Strada

Azize Bekar da Duru Bulgur Performance Club hà vintu u primu postu in e duie categurie in quale hà cumpetitu à u Campionatu Turchia di Ciclismo Strada organizatu cù i cuntributi di a Municipalità Metropolitana di Gaziantep. Riiscìu à finisce u primu in a pista di ciclismu individuale, in prova di cronometro individuale è in e corse su strada.

Duru Bulgur Performance Sports Club, chì hà ottenutu un successu rimarchevule in tutti i rami in quale hà cumpetitu da 2003, infundendu sport è disciplina sportiva in particulare in e ragazze, hà aghjustatu un novu à i so successi. 247 atleti anu cumpetitu in 16 categurie diverse in u Campionatu Turchia di Ciclismo Strada in Gaziantep. Azize Bekar da Duru Bulgur Performance Club, chì hà participatu à e gare, hà ottenutu un grande successu vinendu prima in e duie categurie.

A prima corsa hè stata tenuta u 24 di ghjugnu in a categuria "Elite Women". In a corsa induve l'atleti cuminciaru à un minutu di distanza, Azize Bekar era quellu chì hà finitu u cursu in u tempu più cortu. A seconda pista hè stata tenuta u 25 di ghjugnu. Participendu à e corse di strada, Bekar hà pedalatu assai più veloce di i so cuncurrenti è hà sappiutu finisce prima.

À a fine di u campionatu, chì hà vistu una feroce cumpetizione, u sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, u presidente di a Federazione Turca di Ciclismo Emin Müftüoğlu è u capu di u dipartimentu di i servizii di a Ghjuventù GBB è u dipartimentu di sport, Zekeriya Efiloğlu, hà datu coppe è medaglie à i cuncurrenti è e squadre vincitori.

Riunendu 1152 atleti licenziati sottu u stessu tettu, Duru Bulgur Performance Sports Club ottene un grande successu, soprattuttu in a categuria di ciclismo.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*