Bayraktar TB2 Consegna à e Forze Terrestri

Bayraktar TB Consegna à e Forze Terrestri
Bayraktar TB2 Consegna à e Forze Terrestri

Hè statu annunziatu chì i prucessi di ispezione è accettazione di 6 Bayraktar TB2 UCAV, chì sò stati furniti per risponde à l'intelligenza di l'aria, a surviglianza è a ricunniscenza di e Forze Terrestri, sò stati cumpletati. Annunziandu u sviluppu nantu à u so contu Twitter ufficiale, u Ministeru di a Difesa Naziunale hà dettu:

"I prucedure di ispezione è accettazione di 6 Bayraktar TB2, per i quali l'attività di acquisizione sò realizate per risponde à i bisogni di l'intelligenza, a surviglianza è a ricunniscenza di l'aria di e nostre Forze Terrestri, sò stati cumpletati. "Hè previstu chì questi UCAV seranu messi in inventariu in a prima settimana di lugliu". disse.

Consegna di CATS integrata Bayraktar TB2 SİHA à e Forze Terrestri

U presidente di l'Industria di Difesa Turca Prof. Dr. İsmail Demir hà annunziatu a nova consegna Bayraktar TB2022 S / UAV à u Comandante di e Forze Terrestri in u so postu nantu à u so contu Twitter in ferraghju 2. In questu cuntestu, Demir hà aghjustatu chì u sistema ASELSAN CATS Electro Optical hè stata utilizata in i TB2 consegnati.

U cuntrattu di ordine di u Sistema Elettro Optical ASELSAN CATS per Bayraktar TB2021 S / UAV hè statu firmatu trà Baykar Teknoloji è ASELSAN à SAHA EXPO 2. I Sistemi Elettro-Ottici CATS per esse furniti sò stati urdinati per Bayraktar TB2 per esse usatu in casa.

À u listessu tempu, u novu Bayraktar TB2021 SİHA hè statu consegnatu à a Direzzione Generale di Gendarmeria è Sicurezza in Maghju 2. İsmail Demir, chì hà spartutu in u so contu Twitter chì e camere CATS sò state messe in serviziu inseme cù UCAV, hà dichjaratu chì anu acceleratu u rinfurzamentu di e camere CATS dopu l'embargo. In più di a consegna di CATS, chì a prima prova di tirò hè stata realizata cù MAM-L in Bayraktar TB2020 in Novembre 2, à a forza, i sforzi di migliuramentu cuntinueghjanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*