Bursa T2 City Square Terminal Tram Line si prepara à apre

A linea di tramvia di Bursa T City Square hè stata preparata
Bursa T2 City Square Terminal Tram Line si prepara à apre

I preparativi finali sò fatti nantu à a linea di tram Kent Square-Terminal, chì principiarà i voli di passageri in u weekend cù una cerimonia à a quale u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà assistitu. A linea T2 hè pronta per l'apertura cù un travagliu estensivu, da u paisaghju à a pulizia di a stazione è a creazione di sistemi di lettura di carte.

U travagliu nantu à a linea di tram Kent Square-Terminal, cuncepita da a Municipalità Metropolitana "in linea cù u scopu di copre a cità cù rete di ferru", hè finita. A linea T9, chì era 445 metri di lunghezza è hà 11 stazioni, induve i test drives cuminciaru à a fine di maghju, hè stata integrata cù a linea T2 è cunnessa trà l'altri da rails trà Scultura è Terminal. A linea, chì i nomi di stazioni sò stati determinati cum'è Kent Meydani, Genç Osman, Beşyol, Fatih-Altınova, Uffiziu Regionale di Tribunale-Mufti, Regione Otokop-Forest, BUTTİM, Fiera, Yeniceabat, Scola Vocational è Terminal, inizierà i voli di passageri cù una cerimonia. assistitu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan. Cusì, a ghjente di Bursa, chì pigliarà u tram da Scultura, avarà l'uppurtunità di ghjunghje à u Terminal senza interruzzione. E squadre di a Municipalità Metropolitana cuntinueghjanu u so travagliu febbrile nantu à a linea di pre-apertura. Mentre i cartelli di a stazione sò muntati, u travagliu di paisaghjistu è paisaghjistu hè realizatu nantu à a linea è in certe stazioni. Mentre i testi finali sò fatti in tutte e scale mobili, l'installazione di sistemi di lettura di carte è i travaglii di pulizia in e stazioni cuntinueghjanu.

"Felicitazioni à a nostra nova linea"

Esprimendu chì sò felici di serve Bursa è mantene e so promesse, u sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş hà dettu chì si parla assai di trasportu è chì ci hè assai più bisognu di investimenti in questa zona. Ricordendu chì avianu annunziatu precedentemente chì i test drives nantu à a linea T2 cumincianu à maghju è i voli di passageri cumincianu in lugliu, u presidente Aktaş hà dettu: "Semu felici di mantene a nostra prumessa. U fattu chì l'apertura serà fatta da u nostru presidente stessu duppiò a nostra felicità. A linea di u sistema ferroviariu in Bursa era 47 chilometri. Cù sta linea, hà righjuntu 56,5 chilometri. In novu, a custruzzione di a linea di Emek City Hospital cuntinueghja. Avemu da travaglià nantu à a linea Görükle. Averemu spargugliatu u sistema di trasportu mudernu in tutta Bursa. Vogliu chì a nostra linea sia bona è successu per a nostra cità. Sta linea; Qualchidunu chì vulete andà micca solu à u terminal, ma ancu à BUTTİM, GUHEM, a fiera, u Centru di Scienza è Tecnulugia di Bursa, l'uffiziu di u mufti, a stazione di polizia è u tribunale puderà aduprà assai facilmente. Spergu chì, dopu à l'apertura, a nostra ghjente si scontri cun trasportu còmode ancu nantu à sta strada.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*