Interpark prufessiunale di u turismu coreanu mette Bursa in focus

Prufessiunali di Turismu Coreanu piglianu Interpark Bursa in Focus
Interpark prufessiunale di u turismu coreanu mette Bursa in focus

I sforzi di a Municipalità Metropolitana di Bursa versu a Corea di u Sudu cù u scopu di novi mercati in u turismu portanu i frutti. Interpark, una di e più impurtanti agenzie di turismu in Corea di u Sudu, hà pigliatu Bursa sottu à i riflettori.

L'attività di a Municipalità Metropolitana, chì attribuisce una impurtanza speciale à a Corea di u Sudu in u scopu di u travagliu realizatu per cuntribuisce à u potenziale turisticu di Bursa è per assicurà chì a cità sia trà e rotte turistiche mundiali, anu cuminciatu à vultà. Mentre l'investitori sudcoreani, i prufessiunali di u turismu, l'agenzii di prumuzione, i ghjurnalisti è l'influenzatori di i media suciali eranu prima ospitati in Bursa, avà Sukjin Jeong, ufficiale di Interpark, una di e più impurtanti agenzie di turismu in u paese, hà visitatu Bursa.

À l'avvenimentu urganizatu in u scopu di l'iniziativi di a Municipalità Metropolitana di Bursa, l'Unione Turistica è a Promozione di a Cultura di Bursa è Turkish Airlines; Presentazioni sò state fatte à i prufessiunali di u turismu coreanu nantu à i valori storichi, culturali è turistici di Bursa è i servizii turistici. Inoltre, cunsultazioni è riunioni bilaterali sò state realizate cù u cunsigliu di direzzione di l'Associazione Turistica di l'Albergatori è Operatori Turistici di Marmara Meridionale (GÜMTOB) è l'opportunità di cuuperazione turistica sò state valutate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*