Perchè Cüneyt Arkın hè mortu, chì era a so malatia? Quale hè Cüneyt Arkın, da induve hè?

Chì hà causatu a malatia di Cuneyt Arkin? Quale hè Cuneyt Arkin Da induve?
Perchè Cüneyt Arkın hè mortu, quale era a so malatia? Quale hè Cüneyt Arkın?

Cüneyt Arkın, u maestru attore di u cinema turcu è u nomu legendariu di Yeşilçam, hè mortu à l'età di 85 in l'uspidale induve hè statu trattatu. Dopu à a nutizia chì hà fattu piantà i so fans, i ditaglii di a morte sò stati dumandati. Arkın hè statu hospitalizatu per circa trè mesi in u 2009 per a compressione di i nervi in ​​a so spina. Dopu a morte di Cüneyt Arkın, Cüneyt Arkın hè mortu in Internet? Perchè Cüneyt Arkın hè mortu? E risposte à e dumande cuminciaru à esse cercate.

Perchè Cüneyt Arkın hè mortu?

U maestru maestru Cüneyt Arkın hè cascatu malatu a notte scorsa è hè statu trattatu in un ospedale privatu in Beşiktaş, Ulus. A so moglia Betül Cüreklibatır è i so parenti sò ghjunti à l'uspidale. L'attrice di 85 anni hè morta quì. In a dichjarazione fatta da l'uspidale induve Arkın hè mortu, "Malgradu tutti i sforzi per rinvivisciallu, u sgiò Cüneyt Arkın, u preziosu attore di u cinema turcu, hè mortu in l'Hospital Liv, induve hè ghjuntu in ambulanza per un arrestu cardiacu. Cum'è a Famiglia di l'Hospital Liv, simu tristi da a perdita di l'attore gigante di u cinema turcu. E nostre condoglianze à a famiglia di Cüneyt Arkın è à tutti i so fan.

Quale hè Cüneyt Arkın, da induve hè ?

Cüneyt Arkın, veru nome Fahrettin Cüreklibatır (data di nascita 8 settembre 1937 - mortu 28 ghjugnu 2022), attore, sceneggiatore, pruduttore, regista turcu, hè natu in u paese di Karaçay in u distrittu di Alpu in Eskişehir. U so babbu hè Hacı Yakup Cüreklibatır, chì hà participatu à a Guerra d'Indipendenza Turca. Hè uriginale di Nogay. Hà finitu a so educazione in u liceu in Eskişehir Atatürk High School è hè graduatu da a Facultà di Medicina di Istanbul in 1961.

carriera cinematografica
Mentre facia u so serviziu militare cum'è ufficiale di riserva in a so cità nativa di Eskişehir, hà attiratu l'attenzione di u direttore Halit Refiğ durante a filmazione di u filmu Şafak Bekçileri (1963), cù Göksel Arsoy. Dopu avè finitu u so serviziu militare, hà travagliatu cum'è duttore in Adana è u circondu. Hà vintu u primu premiu in u cuncorsu di a rivista Artist in u 1963. Cüneyt Arkın, chì cercava un travagliu per un pezzu, hà cuminciatu à agisce in u cinema cù l'offerta di Halit Refiğ in u 1963 è hà fattu almenu 2 filmi in 30 anni.

A scena di lotta in u finale di u filmu di u 1964 Gurbet Kuşları era un puntu di rottura in a carriera di Arkın. Dopu avè ghjucatu per un tempu à i ghjovani caratteri romantichi emotivi, hà vultatu à i filmi d'azzione, di novu cù u suggerimentu di Halit Refiğ. Duranti stu periodu, hà pigliatu a furmazione di acrobazia per sei mesi in u Circus Medrano, chì hè ghjuntu à Istanbul. Hà purtatu un stile unicu à u cinema turcu trasferendu ciò chì hà amparatu quì à a grande schermu in a serie Malkoçoğlu è Battalgazi. Diventa prestu l'attore più ricercatu in i filmi d'avanguardia. Ancu s'ellu cuntinuò a so vita cinematografica, chì hà principiatu cù filmi romantichi, cù filmi animati, hà datu a vita à parechji tipi di caratteri. In tutta a so carriera, hà fattu filmi in diversi generi, da l'western à a cumedia, da i filmi d'avventura à i filmi suciali. In particulare i filmi Maden (1978) è Citizen Rıza (1979) occupanu un locu speciale in a carriera di Cüneyt Arkın.

Durante u periodu di u 12 di marzu, in u 4th Golden Boll Film Festival (1972), in u primu votu di a ghjuria, ancu se Yılmaz Güney hè statu sceltu cum'è u megliu attore per u so rolu in u filmu Baba, dopu hè statu rimpiazzatu da pressioni pulitiche per Yılmaz Güney, chì hè vinutu secondu in u primu votu cù a so interpretazione in u filmu Yaralı Kurt, Cüneyt Arkın hè statu sceltu cum'è u megliu attore. In reazione à sta decisione, Arkın rifiutò u premiu.

U filmu di u 1982 di Cüneyt Arkın "L'omu chì hà salvatu u mondu", direttu da Çetin İnanç, hè diventatu un film di cultu cù u tempu. Dopu filmi d'azzione cum'è Death Warrior, Fight, Man in Exile è Two-Headed Giant in l'anni 1980, hà vultatu à a serie di detective in l'anni 1990.

Cüneyt Arkın hà u titulu di espertu in equestre è karate. In più di agisce, hà prisintatu prugrammi di televisione è hà ancu scrittu una colonna di salute per i ghjurnali per un pocu tempu. In u 2009, hè statu internatu per circa trè mesi per a compressione di i nervi in ​​a so spina.

A vita privata
Cüneyt Arkın hà fattu u so primu matrimoniu in u 1964 cù Güler Mocan, un duttore cum'è ellu. In u 1966, a so figliola Filiz hè natu. Cüneyt Arkın, chì hà maritatu cù Betül (Işıl) Cüreklibatur un annu dopu à u so divorziu in u 1968, hà dui figlioli, Kaan è Murat, da stu matrimoniu. Murat, unu di i figlioli di Arkın, chì a so figliola hè u direttore generale di una cumpagnia, agisce ancu in serie TV. Dopu avè statu trattatu per l'alcoholismu per un tempu, Arkın hà datu numerosi cunferenze nantu à l'alcohol, a droga è i prublemi di ghjuventù, è hà ricevutu certificati di apprezzazione è premii onorifici.

Cüneyt Arkın hè mortu u 28 di ghjugnu 2022 in l'uspidale induve era statu purtatu per via di un attaccu di cori a notte prima.

A vita pulitica
Cüneyt Arkın, cunnisciutu per a so identità naziunalista turca, hè stata offerta una offerta da Mesut Yılmaz per esse candidatu à u deputatu di Eskişehir da u Partitu di a Patria in l'Elezzioni Generali di u 2002. In l'anni dopu, hà fattu u so nome in a scena pulitica di novu participendu à a campagna "Semu pronti per u duvere in u guvernu di u Partitu di i Travagliatori" urganizata in nome di u Partitu di i Travagliatori è assistita da un gruppu di scientisti, intellettuali è artisti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*