Cosa hè Slow Food? Cumu emerge u muvimentu Slow Food ?

Slow Food Cosa hè Slow Food Cumu hè ghjuntu u muvimentu Slow Food ?
Cos'è Slow Food? Cume Slow Food Movement Sorse

Parechje di noi avemu fattu l'abitudine di manighjà tuttu rapidamente, in a vita di travagliu occupata, riunioni chì deve esse assistitu, travaglii chì sò urgente per esse urganizati o in u caminu di a vita di ogni ghjornu. Ci deve esse stati tempi quandu avete capitu di colpu chì a pausa di pranzu era ghjunta è andata. In questi tempi, i pasti di fast food venenu à u nostru salvamentu cum'è u metudu più praticu di suppressione u sensu bruscu di fami. Tutti sapemu chì questi alimenti, chì salvanu u mumentu è distrughjenu a sensazione di fame in pocu di cinque minuti, ùn pruduceranu micca boni risultati à longu andà. Allora chì pò esse fattu à questu puntu?

Cosa hè Slow Food?

Slow food, cum'è u nome suggerisce, hè in realtà u cuntrariu di fast food, chì parechji di noi spessu cunsuma. A caratteristica più prominente di sta tendenza, chì sustene l'alimentazione lentamente, hè chì l'ingredienti cunsumati in u pastu appartenenu à a regione in quale vive. In altri palori, a basa di stu muvimentu hè di utilizà i prudutti di a vostra geografia. Questa tendenza, chì sustene e caratteristiche uniche è a produzzione di ogni regione, sustene chì duvemu sapè da induve venenu i prudutti di l'alimentu chì manghjemu, a storia di stu platu o i benefici di u pruduttu.

Cumu emerge u Movimentu Slow Food ?

Slow food ùn hè micca una tendenza assai nova. Hà una storia di 40 anni. U muvimentu slow food hè natu in u 1982 in risposta à l'apertura di McDonalds in Piazza di Spagna à Roma. Un gruppu guidatu da Carlo Petrini prutesta McDonalds jettendu pasta italiana. U mutivu più grande di sta prutesta hè l'accelerazione di a vita dopu à a Rivuluzione Industriale è l'inconscenza di l'abitudini alimentari. U gruppu, chì favurizeghja a nicissità di rallentà è di valurizà u lucale cum'è u mondu evoluzione versu una vita veloce, adopra u mottu di "Alimentazione bona, pulita è ghjustu". U simbulu di u muvimentu hè a lumaca, chì hè cunnisciutu per a so lentezza. Ancu s'è stu muvimentu hè natu in Italia, hè sustinutu da e persone in u mondu sanu chì affruntà a vita veloce è parechji prublemi purtati da a vita veloce, è cuntinueghja à travaglià oghje.

Relazione Slow Food è Sostenibilità

A natura funziona perfettamente è hà un equilibriu tremendu in sè stessu. Spezie vegetali preziosi è utili crescenu in diverse regioni in u mondu è in u nostru paese. U muvimentu slow food, chì hè efficace in u mondu sanu, hà u scopu di prutege a biodiversità di quelle regioni è regioni è di trasfirià a produzzione à e generazioni future creendu banche di sementi. Cù u metudu Permacultura (Agricultura Sostenibile), i stessi prudutti ponu esse trasmessi à e generazioni futuri per parechji anni senza alcunu cambiamentu in i so carte genetiche. U sustegnu di a produzzione hè di grande impurtanza per a prutezzione di l'equilibriu di a natura è per una vita sana. U muvimentu slow food sustene u cunsumu di prudutti lucali è ancu di slow food. In u mondu d'oghje induve si parla assai di a sustenibilità è e cumpagnie è e marche glubale travaglianu nantu à a sustenibilità, u muvimentu slow food furnisce benefici in un puntu impurtante sia per esse sanu sia per sustene a produzzione in a vostra regione.

U muvimentu slow food, chì educa i cunsumatori nantu à u cunsumu di prudutti di fast food è sensibiliza nantu à i danni di fast food, hà u scopu di aumentà u numeru di persone chì anu una alta cuscenza è sustene a produzzione lucale in a so regione. Cusì, a proliferazione di splutazioni biulogica hè ancu assicurata.

U muvimentu contr'à l'usu di pesticidi in l'agricultura si batte ancu contru l'usu di pesticidi è favurizeghja un sistema cumpletamente naturali è sustinibili in a produzzione.

Ancu s'è a sustenibilità, a vita sana è u sustegnu di a produzzione lucale sò l'ugettivi prominenti, u slow food travaglia ancu nantu à u gustu. Enfatizendu i sapori superiori di l'alimenti naturali è cultivati ​​in u locu, u muvimentu hà per scopu di incuragisce più persone à acquistà l'abitudine di cunsumà alimenti biologichi.

Per riduce a nostra impronta di carbonu, hè impurtante prestu attenzione à u cunsumu d'energia, à utilizà l'energia verde o à preferite i metudi di trasportu alternativu, è ancu di riviseghjà i nostri abitudini alimentari. Basta à rivisite u vostru menù settimanale è cunzidira à sceglie cibi sani è sustinibili invece di sti pasti. Ancu sta perspettiva pò aiutà à apre un novu orizzonte in u muvimentu di a vostra cuscenza à un livellu completamente novu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*