Publicata a Circular di i Raccoltori di Rifiuti

Publicata a Circular di i Raccoltori di Rifiuti
Publicata a Circular di i Raccoltori di Rifiuti

Circular di u Ministeriu N ° 2022/6 nantu à i citadini chì sò cunnisciuti cum'è "collectori di carta" in u publicu è chì raccoglie i rifiuti senza esse affiliati à alcuna impresa; Hè statu publicatu cù a firma di Murat Kurum, Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu. A Circular on "Waste Collectors" autorizeghja i raccolti di rifiuti freelance registrenduli cù un "sistema d'informazione zero waste" è regula u so sistema di travagliu.

Hè stata publicata a Circular di u Ministeriu nantu à i "Raccoglitori di Rifiuti", chì include una serie di misure è decisioni riguardanti i citadini chì urganizanu a raccolta di rifiuti riciclabili cum'è plastica, carta è metalli, è chì raccoglie i rifiuti senza esse affiliati à alcuna impresa. In a Circular numerata 2022/6, publicata cù a firma di u Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu Murat Kurum, hè dumandatu chì l'autorità lucali furniscenu a coordinazione necessaria per l'implementazione, è e municipalità sò tenute à realizà u campu. e pratiche è e disposizioni è e misure in u campu in cunfurmità cù a legislazione.

Quale pò dumandà è cumu?

E persone impegnate in attività di raccolta di rifiuti anu da dumandà à a municipalità di u locu induve operanu cù u so numeru d'identità TR è l'infurmazioni di cuntattu. I cumuni, invece, puderanu valutà l'applicazioni di e persone di 18 anni è più in quantu à u rispettu di a lege.

E municipalità informaranu à e direzzione di polizia provinciale / distrettuale è i cumandanti di gendarmeria l'infurmazioni di i cullettori indipendenti di rifiuti zero chì si applicanu. I cumandamenti di a polizia è i cumandamenti di a gendarmeria seranu avvisati à e municipalità pertinenti se si trovanu adatti.

U cullettore di rifiuti pertinente, chì u prucessu di candidatura hè statu finitu da e municipalità, serà registratu in u Sistema d'Informazione Zero Waste è puderà avè una "Carta di Collector Zero Waste Indipendente".

Chì ghjè a Carta di Collector Zero Waste Standalone?

A Carta di Collector Zero Waste Indipendente includerà u nome è u logu di a municipalità, u logu Zero Waste, a foto di u raccoglitore di rifiuti, u nome è u cognome, u numeru d'identificazione, u numeru di registrazione di u Sistema d'Informazione Zero Waste, a data di emissione di a carta, è a firma è u sigillo di a municipalità.

Solu quelli chì anu sta carta seranu autorizati à cullà i rifiuti in u distrittu pertinente, è u cullettore ùn serà micca capaci di cullà i rifiuti in un altru distrittu altru ch'è u distrittu in u quale hè registratu.

A Carta di Collector Zero Waste Indipendente ùn pò esse usata da nimu altru ch'è u pruprietariu di a carta, è l'azzione amministrativa serà presa contr'à quelli chì l'utilizanu.

Cumu travaglià i cullettori di rifiuti ?

I principii riguardanti u travagliu di i cullettori indipendenti di i rifiuti seranu stabiliti in u quadru di sta Circular numerata 2022/6 è intitulata "Collettori di rifiuti". I cumune decideranu nantu à e prucedure di travagliu è i principii di i cullettori di rifiuti chì operanu in i limiti di l'area di serviziu mettenduli in a so agenda in a prima riunione di u cunsigliu municipale dopu a publicazione di a Circular.

I municipalità esigenu chì i cullettori di rifiuti portanu carte indipendenti di raccolta di rifiuti Zero; Assicuraranu chì travaglianu cù guanti, vestiti di travagliu è veiculi di raccolta di rifiuti in i normi chì determinaranu, è travaglià à l'intervalli di tempu chì anu determinatu è in una manera chì ùn dannu micca u sistema di rifiuti zero esistenti. I permessi di quelli chì operanu fora di i principii determinati da e municipalità seranu revocati.

In l'eventu chì i rifiuti sò raccolti, trasportati o magazzini da parsoni micca autorizati, e cumune interveneranu cù e unità di pulizza municipale. Quandu hè necessariu, puderà dumandà u sustegnu di e direzzione di a pulizza pruvinciale / distrettuale è i cumandamenti di gendarmeria pruvinciale / distrettuale.

Induve seranu purtati i rifiuti, cumu si determinanu i tariffi ?

I cullettori di rifiuti consegnanu i rifiuti raccolti à u centru di raccolta di rifiuti è à i centri di trasferimentu di rifiuti riciclabili di e municipalità o à e strutture di trasfurmazioni di rifiuti cun licenza ambientale situate in i limiti di a municipalità. I rifiuti saranu pesati quì è u pagamentu serà fattu tenendu in contu e cundizioni di u mercatu.

I cullettori di rifiuti anu da cullà i rifiuti riciclabili cum'è carta, plastica è metalli separatamente secondu i so tipi.

I dati riguardanti i rifiuti raccolti saranu regularmente inseriti in i sistemi in linea di u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu da e municipalità o imprese licenziate à quale u cullettore consegna i rifiuti.

Regulamentu Zero Waste

U Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, in 2019, hà determinatu i principii è i principii generali riguardanti l'istituzione, a diffusione, u sviluppu, u monitoraghju, u finanziamentu, a registrazione è a certificazione di u sistema di gestione di rifiuti zero, chì hà u scopu di prutege l'ambiente, a salute umana. è tutte e risorse in u prucessu di gestione di i rifiuti. Avia preparatu u Regulamentu Zero Waste per ". U Regolamentu, preparatu in cunfurmità cù i principii di gestione efficace di e materie prime è risorse naturali è u sviluppu durevule, hè statu publicatu in u Gazzetta Ufficiale datatu 12.07.2019 è numeratu 30829.

U dittu Regolamentu hà datu u duvere è a rispunsabilità di assicurà chì u sistema di gestione di rifiuti zero hè stabilitu, implementatu è travagliatu in cuuperazione da l'amministrazioni lucali in cunfurmità cù u "Pianamentu di u Sistema di Gestione di Rifiuti Zero Provinciali" in i cunfini di a pruvincia.

In u regulamentu, i travaglii da fà da e municipalità, sottu a coordinazione di l'autorità civili, sò stati specificati cum'è seguita:

"I cumuni anu da dà priorità à l'attività di 'raccolta separata à a fonte', è l'infrastruttura deve esse stabilita, sviluppata è allargata per a cullizzioni di i rifiuti raccolti separatamente à a fonte - cumpresi i rifiuti riciclabili è altri rifiuti - in l'area di serviziu di ognunu. municipalité sans les mélanger entre elles ».

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*