Cunsiglii impurtanti à e famiglie prima di YKS

Cunsiglii impurtanti à e famiglie prima di YKS
Cunsiglii impurtanti à e famiglie prima di YKS

Ùn deve esse scurdatu chì u periodu d'esame hè ancu un periodu di sviluppu in quale i studienti sò implicati. In particulare in questu periodu, l'attitudini parenti autoritarii, stretti è oppressivi ghjucanu un rolu obstructivu in u prucessu di apprendimentu di i studienti. Ospedale di l'Università di Istanbul Okan Specialista in Psicologia Clinica Psk. Müge Leblebicioğlu Arslan hà datu infurmazioni impurtanti nantu à u prucessu d'esame.

Per assicurà chì i studienti sò pronti per u prucessu d'esame, devenu esse capaci di amparà cumplettamente. U mutivu per quessa aduprate u cuncettu di "amparà cumplettamente" quì hè chì u prucessu di apprendimentu ùn hè micca un prucessu chì copre solu pinsamenti è cumpurtamenti cum'è "piglià lezioni private, fà i travaglii, piglià testi, ripetiri lezioni". Soddisfà i bisogni emotivi di i studienti chì sò in u periodu di crescita di u sviluppu ghjoca un rolu decisivu in u prucessu di apprendimentu.

U più grande sbagliu in a cumunicazione : note di parlà !

Duranti stu periodu, i genitori ponu fucalizza nantu à ciò chì duveranu o ùn deve micca fà in a so cumunicazione cù i so figlioli, cum'è s'ellu studianu per i so studii, quanti punti anu da esse in l'esami, studià invece di esce, o ùn ghjucanu micca. u so telefonu. Mentri sta situazione priurità u cumpurtamentu di i so figlioli in cumunicazione; ellu / ella pò mantene a cumunicazione chì include i sentimenti nantu à i so sentimenti, pinsamenti nantu à u futuru, ansietà è paure o l'espressione di a so depressione in u fondu.

In questu periodu, hè assai impurtante per rializà i bisogni emotivi di i studienti cum'è esse nutatu, supportatu, accettatu, sentitu preziosu, sicuru, rispettu, è fà un spaziu per u piacè, sia in quantu à a so prontezza per u prucessu d'esame è à u psicu. - u sviluppu suciale di u ghjovanu.

U fattu chì a famiglia hà infurmazione precisa è abbastanza nantu à u periodu di l'adulescenza face chì l'adulescente si senti comprensibile è sicuru. Duranti stu pirìudu, i cunflitti cù a famiglia cumincianu nantu à parechji prublemi. Ancu sti cunflitti sò interpretati negativamente, cuntribuiscenu à l'indipendenza di l'individuu. Tuttavia, cumu a famiglia gestisce questi cunflitti ghjoca un rolu impurtante in u prucessu di l'adolescenza.

Hè assai impurtante per piglià u rolu di un genitore di supportu, micca di direzzione.

A preparazione di l'esame pò diventà un prublema impurtante per l'individuu, soprattuttu durante u periodu di ghjuventù, quandu u so interessu aumenta è a crescita rapida è u sviluppu. Per quessa, i studienti ponu turnà à diversi interessi fora di l'aula o ponu avè difficultà cuncentrazione nantu à e lezioni.

Duranti stu periodu di sviluppu di i studienti chì si preparanu per u periodu d'esame, i cambiamenti ponu accade in i so livelli di autoestima. A so autoestima pò esse micca realisticamente bassa o alta. Sta situazione pò spinghja u ghjovanu à avè pinsamenti irrealistiche nantu à u prucessu d'esame. Da una banda, u sforzu di u ghjovanu per l'autonomia aumenta è prova di piglià decisioni indipindenti nantu à a so vita.

10 punti impurtanti chì i genitori devenu attentu, soprattuttu cù l'approcciu di u prucessu d'esame;

Incuragisce i studienti à creà e cundizioni necessarii per una preparazione adatta per l'esame. Per esempiu, permettenu di preparà un ambiente induve pò travaglià cunfortu, cum'è una dieta equilibrata è u sonnu, un ambiente di studiu tranquillu, abbastanza libri è un tutore.

Siate in u rolu di un genitore informativu è di supportu, piuttostu cà un parente guida è preferitu in a scelta di una carriera. In l'elezzioni, a misura deve esse u ghjovanu, micca u genitore.

Enfatizà u sforzu di u ghjovanu piuttostu chè u successu è u fallimentu, luntanu da l'aspettattivi perfeccionisti.

Stabilisci obiettivi flessibili è alternativi inseme in più di u scopu attuale.

Stà luntanu da a lingua indexata di successu cum'è "Se vincite, l'aghju da piglià" "Se passate l'esame, pudete andà"! Quandu u vostru zitellu esce da l'esame, fucalizza nantu à i so sentimenti dumandendu dumande cum'è "Cumu site?" invece di "Cumu era u vostru esame?"

Ancu se e caratteristiche di u periodu di l'adulescenza mostranu caratteristiche simili, a storia di ogni adulescente hè unica. Dunque, invece di paragunà cù l'altri, valutà l'adulescente in termini di unicità, vale à dì in quantu à u so putenziale attuale.

Hè normale chì i sentimenti negativi, cum'è u stress è l'ansietà, accumpagnà u ghjovanu in stu prucessu. L'impurtante ùn hè micca di eliminà l'estresse cumpletamente, ma di campà cù una intensità chì ùn hà micca persu a so funziunalità. Tutte queste attitudini è cumpurtamenti aiutanu à u ghjovanu à riduce u stress causatu da u prucessu di sviluppu è u stress creatu da u periodu di esame.

Fighjate i sentimenti, i pinsamenti è i cumpurtamenti di l'individuu.

Sè vo avete chì u vostru zitellu hè in un statu emutivu intensu chì ellu hà difficultà à affruntà, o s'ellu si sprime, se l'intensità di l'emozione hè gradualmente crescente è sta situazione hà cuminciatu à affettà negativamente a funziunalità di u ghjovanu. , cercate sustegnu da un psicoterapeuta specialista.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*