Dichjarazione nantu à l'Aeroporti da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture

Dichjarazione di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture nantu à l'Aeroporti
Dichjarazione nantu à l'Aeroporti da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture

U Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture hà dichjaratu chì l'Aeroportu Aydın Çıldır ùn hà micca costu per u statu è opera per generà entrate cum'è u cuntrattu, è l'Aeroportu di Gökçeada hè mantinutu operativu per via di a so impurtanza strategica è di a cunnessione di l'isula cù u cuntinente.

In a dichjarazione fatta da u Ministeru, una valutazione hè stata fatta in quantu à l'allegazioni fatte in i media in quantu à l'aeroporti.

In a dichjarazione, hè statu nutatu chì cù i prughjetti implementati in 20 anni, hè stata strumentale per batte i record di l'esportazione di a storia di a Republica, è per ottene u muvimentu di sviluppu di 100 anni di Turchia in solu 20 anni.

Mentre piglià sti passi, hè statu dichjaratu chì certi prughjetti chì furnisceranu una cuntribuzione d'ingudu durabile è forte à u statu operandu più efficaci cù a cooperazione di u settore privatu sò stati custruiti cù u mudellu di build-operate-transfer (BOT).

"Grazie à i vantaghji furniti da u mudellu BOT, l'era di l'investimentu orientatu à l'Occidenti hè ghjunta à a fine. Investitemu in tuttu u nostru paese à tempu cù i nostri prughjetti chì avemu pianificatu cù a mente di u statu è implementati cù u BOT. Solu in l'ultimi trè mesi, avemu vistu u ponte di Çanakkale di u 1915, l'aeroportu di Tokat, a ring road di Malatya chì serve a strada di transitu di 16 pruvince, u Tunnel Phaselis trà Antalya è Kemer, Pınarhisar è l'ambiente Çakıllı trà Saray-Vize-Pınarhisar è Kırklareli. -L'Aeroportu Artvin, chì hè u 5u aeroportu custruitu da riempimentu di u mare in u mondu, face parte di a nostra strategia per trasfurmà u Mari Neru in un "lacu di cummerciale turcu" cù a so cuntribuzione à u turismu è u cummerciu di a regione. à u serviziu di 's è di u mondu ".

In a dichjarazione, a seguente valutazione hè stata fatta attinendu l'attenzione à i cuntributi di l'opere à u paese:

"I nostri prughjetti, chì preparanu 84 milioni di persone per u futuru, chì sò u risultatu di a mente è di e pulitiche di u statu, è chì offremu à u serviziu di micca solu Turchia, ma ancu di u mondu, travaglianu cum'è un centru di ghjurnalismu hype. Sözcü U fattu chì u ghjurnale hè u mira di e so bugie ùn significa micca chì resteremu zitti. A causa di a so impurtanza strategica, l'industria di l'aviazione ùn hè micca solu un settore chì riceve supportu per ragioni ecunomiche, riceve investimentu, è a so infrastruttura hè rinfurzata. L'aeroporti ùn sò micca solu centri utilizati per u trasportu di passageri o merci. L'aeroporti furnisce l'accessu u più prestu pussibule in casu di ogni emergenza. In particulare in disastri cum'è inundazioni è incendi di furesta, a prisenza di un aeroportu in a regione pertinente dà a pussibilità di risponde rapidamente è efficacemente. I nostri aeroporti, chì sò sottu à a rispunsabilità di a Direzzione Generale di Operazioni di l'Aeroporti Statali, sò ancu utilizati per scopi militari. Inoltre, sta situazione hè di sicuru micca solu unicu à u nostru paese, ma ancu valevule per u mondu sanu. Chì ghjè u scopu di assume chì u ghjurnalismu hè un infernu, è di esse ostili, quandu pudete accede rapidamente à sti ragiuni simplici via Internet ? Perchè ùn quelli chì ponenu a minzogna chì "sarà chjusu" per l'Atatürk Airport ùn anu passatu a listessa energia è motivazione per trasmette l'infurmazioni currette nantu à u Giardinu Naziunale di l'Atatürk Airport, chì ùn serà micca chjusu à u volu, è serve à i nostri nazione in u megliu modu cuntribuiscendu à a natura è a qualità di vita ?

"U budget hè furnitu per altri prughjetti"

In a dichjarazione, chì hà enfatizatu l'infurmazioni nantu à l'aeroporti citati in a notizia induve l'allegazioni sò state spartute, hè stata nutata:

"Hè ovvi chì l'aeroportu di Çanakkale Gökçeada hà impurtanza strategica per via di a so situazione à l'entrata di u Mari Egeu è u Strettu di Dardanelli. Furnisce servizii di l'aviazione generale, basta chì l'autorizazione preliminare hè ottenuta da a Direzzione Generale di l'Aviazione Civile. I pazienti sò trasportati trà u cuntinente è l'isula cù l'aviò ambulanza, elicotteri è aerei statali. L'aeroportu di Aydın Çıldır hè operatu da Turkish Airlines Joint Venture, cù u 7 per centu di u prufittu netu di u periodu da ottene per ogni annu di affittu per esse trasferitu à u nostru guvernu cum'è ingressu. Servindu da u 25 di marzu di u 2022, l'aeroportu di Tokat hà accoltu finu à avà 375 voli domestici è 21 passageri. L'aeroportu di Balıkesir, invece, hè tenutu prontu per l'usu in casu d'emergenza, in più di l'usu di l'aereo ambulanza, elicotteri è aerei statali. In altre parolle, contru à l'implicazione "falsa", l'Aeroportu Aydın Çıldır ùn hà micca costu per u statu è hè in opera per generà entrate per u statu secondu u cuntrattu. L'aeroportu di Gökçeada hè operativu per via di a so impurtanza strategica è di a cunnessione di Gökçeada cù u cuntinente. L'aeroportu di Tokat hè attivamente utilizatu da i passageri. L'aeroportu di Balıkesir hè ancu mantenutu apertu per esse adupratu ogni volta chì hè necessariu. Ùn ci hè micca una garanzia di passageru in alcunu di questi aeroporti. Fornendu un flussu di ingressu direttu da l'aeroporti in totale, i bilanci sò furniti per altri prughjetti ".

In a dichjarazione, hè stata ricurdata chì u numeru di l'aeroporti s'hè alzatu à 2002, chì era 26 in u 57, è hà sottolineatu chì a Turchia hè cunnessa à u mondu per mezu di prughjetti di trasportu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*