Ekrem İmamoğluPerchè u prucessu hè statu fattu contru ? Ekrem İmamoğlu Quale hà dettu chì?

Dichjarazione nantu à a causa presentata contr'à Ekrem Imamoglu
Ekrem İmamoğlu Dichjarazione nantu à a causa presentata contru

Presidente di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM). Ekrem İmamoğlu Una dichjarazione hè stata fatta da a municipalità in quantu à a demanda "stupida" chì hè stata fatta contru à ellu.

L'infurmazioni seguenti sò state trasmesse in a dichjarazione fatta da İBB:

"In l'udienza di u 7u Tribunale Penale di Primu Istanza di l'Anatolia di Istanbul chì si terrà u 1 di ghjugnu à 11.30; In l'opinione di a procuratura nantu à i meriti, cuntà nantu à a pretesa di insultà i funzionari publichi chì travaglianu cum'è Cunsigliu. Ekrem İmamoğluHè previstu chì una decisione serà presa dopu à e difese da esse fatte nantu à a dumanda di .

A cronologia è i dettagli di u prucessu pertinenti sò descritti quì sottu.

1. A SOURCE DI U CASU

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, hà assistitu à u Cungressu di l'Autorità Locali è Regiunale di u Cunsigliu di l'Europa tenutu in Strasburgu, in Francia, u 30 d'ottobre 2019, cum'è Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul.

In u so discorsu à stu cungressu, İmamoğlu hà dettu; Ellu hà dichjaratu chì i risorsi publichi sò stati utilizati senza limitazione in favore di u guvernu durante u prucessu elettorale, a lingua chì hà divisu è polarizatu a sucetà hè stata utilizata durante l'elezzioni, l'azzioni è e pratiche di u presidente è i membri di u cabinet chì ùn anu micca cunsideratu interdizioni elettorali, è chì l'Agenzia Anadolu, l'agenza di stampa di u statu, vulia manipulà i risultati di l'elezzioni.

È hà fattu critichi pulitichi, enfatizendu ch'ellu vulia vince l'elezzioni di u 31 di marzu, chì u guvernu ùn pudia vince per manipulazione, annunziendu cù a decisione di u Cunsigliu Supremu Elettorale, chì hè autorizatu à gestisce l'alizzioni.

2. QU HA DIT EXACTAMENTE IMAMOĞLU IN STRASBURGO ?

Quandu tutta a dichjarazione hè valutata, hè chjaru chì e dichjarazioni in quistione sò pura critica pulitica è ùn anu nunda di fà cù i membri di a magistratura.

In fatti, presidente IMM Ekrem İmamoğludi

"... U 31 di marzu, avemu difesu l'urne è a demucrazia inseme cù 16 milioni di Istanbuliti. Ci hè stata una veglia à l'urne per ghjorni. U guvernu vulia vince l'elezzioni, chì ùn pudia micca vince per a manipulazione, annunziendu cù a decisione di u Cunsigliu Supremu Elettorale, chì hè autorizatu à gestisce l'alizzioni. Ma malgradu tuttu u putere di u guvernu, a forte vulintà di i nostri citadini hà tornatu per a demucrazia cù una voce assai più forte è più forte a notte di u 23 di ghjugnu. (...)

Induve quelli chì venenu per elezzione ùn vanu micca per elezzione, ùn ci sarà nè demucrazia nè statu di dirittu. A vulintà di u citadinu, chì esce da l'urna, ùn hè micca una vulintà chì certi funzionari ponu cunsiderà validu o invalidu secondu i so desideri. Metà ostaculi davanti à i citadini per esercite liberamente u so dirittu di votu è di esse eletti, ùn farà altru chè di rinfurzà i segmenti in ricerca di a non-demucrazia », sò puramente critiche di i pulitichi.

COME U MINISTRU SOYLU HA IMPLICATU È COMMESSE UN CRIME ?

U Ministru di l'Interior Süleyman Soylu hà fattu una dichjarazione u 4 di nuvembre 2019. Ekrem İmamoğluPer via di u discorsu di. Sta nazione vi farà pagà per ella. Vergogna à ellu ", disse.

U servitore publicu di u Ministru Soylu Ekrem İmamoğluIl a commis des crimes qui devraient être enquêtés d'office à cause de ces paroles qu'il lui avait dites à cause de son devoir.

4. A RISPOSTA DI İMAMOĞLU À SOYLU

Di novu u 4 di nuvembre di u 2019, in Üsküdar Fethipaşa Grove, ricurdendu queste parolle di u Ministru di l'Interior Soylu, i membri di a stampa sò stati invitati da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Ekrem İmamoğluImamoğlu hà dichjaratu ch'ellu ùn scenderà à quellu livellu contr'à queste parolle, ma chì vulia mintuvà cù una frase:

"Quelli chì anu annullatu l'elezzioni u 31 di marzu è quandu avemu vistu ciò chì passa in u mondu, in Europa à u puntu induve simu in i so ochji, quelli chì anu annullatu l'elezzioni u 31 di marzu sò idioti, prima fucalizza nantu à questu". Riturnò e parolle di u Ministru Soylu.

5. U ROLO DI SOYLU IN L'ELEZIONI DI ISTANBUL È A DECISIONE DI ANNULLA

Hè ricurdatu chì u Ministru Soylu hà travagliatu duru sia in u prucessu di l'elezzioni di Istanbul di u 31 di marzu, sia in u prucessu di annullà l'elezzioni di u 6 di maghju 2019 è di piglià a decisione di rielezzione. Hà pigliatu è implementatu decisioni pulitiche in quantu à a persecuzione di i funzionari di l'urne in u distrittu di Büyükçekmece. Hà fattu decine di dichjarazioni false à u publicu.

Cum'è Ministru di l'Interior in l'elezzione annullata Ekrem İmamoğluSi n'andò à u rivalu di 's è u sustegnu in tutti i sensi cù u putere publicu. Hà difesu l'idea chì l'elezzioni devenu esse annullate in ogni ambiente, è hà fattu grandi sforzi per emette una decisione d'annullamentu inghjusta è illegale.

6. İMAMOĞLU CRITIZED NOT I MEMBRI DI YSK, ma POLITICI CHE AFFECTU L'ANNULLATURA DI L'ELEZIONI

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu Li hà criticatu, è questu hè u puntu ch'ellu vole chjamà l'attenzione dicendu : « Vogliu fà una frase culà ». A diffarenza di 13 mila voti aumentò à 810 mila perchè era inghjustu in l'elezzioni. A rielezzione annullando l'elezzioni cumpletamente legale hà risultatu in stu risultatu.

Hè chjaru chì questu hè u puntu chì hè destinatu à attirà l'attenzione cù e parolle dirette à u Ministru Soylu. Hè un'altra inghjustizia di vulè esse puniti per a critica di un ministru chì hà pionnieru l'ingiustizia è l'illegalità in cambià i risultati elettorali. A dichjarazione fatta cunsiste in a restituzione di a rimarca inappropriata di u Ministru Soylu. Ùn ci hè nisuna parolla o intenzione versu u Cunsigliu Supremu Elettorale o i so membri.

7. CLAIM AND CASE

Basatu nantu à a denuncia penale fatta da u Cunsigliu Supremu Elettorale cù un mandatu datatu 15/11/2019 nantu à tutti questi avvenimenti, u presidente di a Municipalità Metropolitana di Istanbul cù u numeru di investigazione 2020/53491, u numeru di basa 2021/28722 è u numeru di accusa. 2021/22456 preparatu da l'Uffiziu d'Investigazione Speciale di l'Uffiziu Speciale di l'Uffiziu di u Procuratore di l'Anatolia TR Istanbul. Ekrem İmamoğluUn prucessu hè statu presentatu contru.

In u casu, chì deve esse decisu u 1 di ghjugnu 2022, İmamoğlu hà dettu: "Quelli chì anu annullatu l'elezzioni u 31 di marzu sò idioti". Hè statu dichjaratu ch'ellu hà insultatu publicamente i membri di l'YSK cù e so dichjarazioni, è chì offenderà l'onore, l'onore è a dignità di i membri di u cunsigliu è hà dumandatu ch'ellu sia punitu.

8. CASE POLITIQUE, NON LEGALE. U SCOPITU hè di distrughje İMAMOĞLU DA I DIRITTI POLITICHI

Comu riassuntu, Ekrem İmamoğlu In e so parolle, hà rispostu à un puliticu chì l'hà insultatu. Hè fora di quistione per İmamoğlu di mira à i membri di l'YSK, nè in sustanza nè in forma. U casu in quistione hè dunque un casu senza fundamentu; Hè una questione pulitica, micca legale. U Ministru Soylu hà iniziatu u prucessu insultendu u presidente IMM, chì hè un ufficiale publicu.

Cù sta demanda, quelli chì ùn pudianu accettà u risultatu di l'elezzioni di Istanbul 2019 è a vuluntà di l'elettori anu cambiatu l'essenza di u discorsu è hà permessu di fà un prucessu puliticu. U scopu hè d'utilizà dinò a lege com'è arma contr'à l'avversari pulitichi è cusì Ekrem İmamoğluhè di impedisce. Cù a decisione, hè di creà una prohibizione pulitica contr'à İmamoğlu è di eliminà ellu da e prossime elezzioni ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*