Cundizioni di Supportu di Cunsumu Elettricu per i Pacienti Cronici sò cambiati

Cundizioni di sustegnu à u cunsumu di l'electricità per i pazienti cronichi anu cambiatu
Cundizioni di Supportu di Cunsumu Elettricu per i Pacienti Cronici sò cambiati

U Ministru di Famiglia è Servizii Suciali, Derya Yanık, hà datu a bona nutizia chì anu rilassatu e cundizioni per prufittà di u Supportu di Cunsumu Elettricu per i Pazienti Cronici cù a nova regulazione è hà dettu: "I destinatari di l'assistenza in casa ùn puderanu micca prufittà di u sustegnu di l'electricità. "Cù u nostru novu regulamentu, i nostri disabili chì ricevenu assistenza di cura in casa prufittàranu ancu di stu sustegnu di l'electricità", disse.

In a so intervista cù l'Agenzia di Notizie Ihlas, u Ministru Derya Yanık hà spartutu dettagli nantu à u travagliu realizatu da u Ministeru nantu à parechji temi cum'è l'aiutu di gas naturale datu à e famiglie in bisognu, u sustegnu di cunsumu d'electricità datu à i citadini chì campanu a so vita dipendente da i dispositi per via e malatie croniche, è l'aiutu di cura in casa.

U Ministru Yanık hà dichjaratu chì anu fattu un novu regulamentu è hà allargatu u scopu di u Supportu per u Cunsumu Elettricu per i Pazienti Cronici è hà dettu: "Furnemu supportu di cunsumu d'electricità à i nostri citadini chì vivenu a so vita dipendente da i dispositi per via di e malatie croniche. Ampliemu stu scopu cù u nostru novu regulamentu. In u passatu, quelli chì anu ricivutu l'assistenza di cura in casa ùn puderanu micca prufittà di stu sustegnu di l'electricità. Da quì à avà, i nostri disabili chì ricevenu assistenza domiciliare prufittàranu ancu di stu sustegnu di l'electricità. "Furneremu un supportu equivalente à 150 kilowatt-ora per mese in più di u sustegnu di cunsumu d'electricità chì normalmente furnimu per ogni paziente", disse.

"Avemu realizatu u nostru travagliu per aumentà a quantità di sustegnu (aiutu di gas naturale)."

Informendu chì stanu travagliendu per aumentà a quantità di sustegnu in u secondu pagamentu di l'aiutu di gas naturale datu per a prima volta questu annu, u Ministru Yanık hà dettu: "Avemu rializatu u travagliu per aumentà a nostra quantità di supportu è u numeru di famiglie beneficiari. Quandu avemu realizatu stu studiu per a prima volta, avemu pianificatu u numeru di famiglie beneficiari per esse massimu. Tratta finu à 4 milioni di applicazioni. Finu a ora, 230 mila famiglie anu beneficiatu di u nostru sustegnu. "L'applicazioni sò fatte via e-Government", disse.

"Avemu risponde à i bisogni basi di un totale di 129 Ucraini, 553 di i quali sò zitelli".

U Ministru Yanık hà dichjaratu chì dopu chì a Russia hà dichjaratu a guerra à l'Ucraina, anu accoltu un totale di 129 Ucraini, cumprese 424 zitelli è 553 caregivers, in Antalya, Muğla è Sakarya, è hà dettu: "U prucessu hè statu realizatu in coordinazione cù u nostru Ministeru di l'Affari Esteri. è u nostru Ministeru di l'Affari Interni. Cum'è un ministeru, avemu incaricatu di furnisce servizii di cura è prutezzione à questi zitelli. Avemu un sustegnu psicosociale è educativu. Avemu scuntrà i so bisogni basi. Soddisfà i so bisogni in quantu à l'attività suciale, culturale è sportiva. "Attualmente pruvemu di furnisce servizii simili à i zitelli vittime di a guerra ucraina cum'è furnimu à i zitelli chì simu rispunsevuli in e nostre istituzioni di cura", disse.

"Differenti ministeri anu duveri è responsabilità in l'aiutu furnitu à i disabili."

Dichjarà chì ci ponu esse lagnanze per alcune differenze di misurazione in u Supportu per l'assistenza in casa è altri aiuti furniti à i citadini disabili, u Ministru Yanık hà dettu: "I prucessi in l'aiutu furnitu à e persone disabili ùn sò micca realizati solu da u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali. Hanu duveri è rispunsabilità in diversi ministeri. Per esempiu, u Ministeru di a Salute determina quale percentuale di una persona hè disattivata. Quale gruppu di disabili riceverà quantu sustegnu hè determinatu da a lege. Siccomu furnimu quellu serviziu suciale, e dumande di i nostri citadini disabili sò cullate da noi. In fatti, entremu in ghjocu à l'ultima parte. Ci sò alcune critiche in quantu à a rilevazione di disabilità è a misurazione di e prestazioni suciali. Avemu travagliatu per risolve questi prublemi quì. "Cerchemu di gestisce un prucessu chì identificà è agisce più veloce chì farà a vita di i nostri citadini disabili u più faciule pussibule", disse.

Ricordendu chì anu creatu u Sistema Naziunale di basa di dati per i disabili per furnisce servizii à i citadini disabili in modu più efficace è rapidamente, u Ministru Yanık hà nutatu chì stanu travagliendu per creà dati dettagliati per i disabili cù stu travagliu impurtante.

Programma Naziunale di Intervenzione Precoce per i zitelli

U Ministru Yanık hà dettu chì anu implementatu u Prugramma Naziunale di Intervenzione Precoce per assicurà chì i zitelli anu un accessu faciule à i servizii di salute in i casi di malatie rilevate in età precoce, è aghjunse: "In questu modu, faremu u prucessu di trattamentu è di riabilitazione prima è più efficace è più orientatu à i risultati. E famiglie seranu incluse in u prucessu. Cù i prugrammi di sustegnu di a famiglia, i risichi per u sviluppu di i zitelli è i zitelli seranu identificati è prevenuti. Sarà preparatu carte di famiglia risicate è carte di i zitelli risicate. "Parechje disabilità seranu prevenute cù diagnosi precoce è intervenzione à partesi da u periodu di u novu", disse.

U Ministru Yanık hà dichjaratu chì intraprenderanu assai studii chì facilitaranu a vita di i citadini disabili cù u Documentu di Visione Senza Barriere 2030 chì anu preparatu. In questu sensu, u Ministru Yanık hà dichjaratu chì i servizii cum'è l'accessu à u dirittu à l'educazione, a piena participazione à a vita suciale, a participazione attiva à i prucessi di decisione, l'accessu à l'educazione à l'età più precoce per quelli chì anu bisogni speciali è cunsiglii di famiglia sò furniti. .

U Ministru Yanık, in u quadru di u Primu Pianu d'Azione per l'Autismu, studii di sensibilizazione, cooperazione interistituzionale, creazione di una catena di trattamentu di diagnosi precoce, sviluppu di servizii per famiglie, valutazione educativa, prucessi di travagliu, vita di travagliu, serviziu suciale, assistenza suciale, obiettivi per a participazione à a vita suciale, trattamenti di diagnosi precoce, hà infurmatu chì anu stabilitu una catena è introduttu un prugramma di seguimentu di screening autismu.

U Ministru Yanık hà dichjaratu ch'elli anu iniziatu u screening di l'autismu cù u Prughjettu Notice Me per i zitelli chì crescenu in e case di i zitelli in Ankara è chì anu travagliatu inseme cù l'urganisazioni non governamentali mentre luttano contra l'autismu.

U Ministru Yanık hà dettu: "Avemu preparatu u sicondu Pianu d'Azione per l'Autismu 2022-2025", è hà spartutu i dettagli cum'è seguitu: "Mentre travagliendu nantu à u tema di l'autismu, in i nostri incontri cù l'urganisazioni non governamentali è e famiglie cù i zitelli cù autismu. ; A diagnosi precoce, i prucessi di trattamentu, a pianificazione di l'educazione speciale è i prucessi di riabilitazione, è furnisce questi zitelli cù uguali accessu à a so vita suciali quant'è pussibule cù i so pari sò stati in prima. Facemu u travagliu necessariu per questu. A cooperazione interistituziunale hè assai impurtante in questu sensu. In fatti, avemu ancu travagliatu cù u nostru Ministeru di l'Educazione Naziunale. "In u periodu à vene, travaglià più intensamente per risponde à i bisogni d'educazione speciale in i dui ministeri".

"Avemu furnitu un totale di 6 miliardi 25 milioni di lire d'aiutu per a cura di a casa".

Ricordendu chì l'aiutu per a cura di a casa di l'annu passatu, chì era di 798 lire, hè aumentatu à 2 lire quist'annu, Yanık hà dettu: "Attualmente furnimu aiutu di cura in casa à 354 mila persone. Avemu furnitu un totale di 543 miliardi 2022 milioni di lire d'aiutu per a cura di a casa dapoi u principiu di u 6. A nostra pensione d'invalidità varia trà 25 lire è 865 lire per mese, secondu a tarifa di invalidità. 298 mila persone ricevenu pensione d'invalidità. "Avemu fattu un pagamentu tutale di 616 miliardi di lire in 2021", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*